Nee die blijft thuisquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:38 schreef jna het volgende:
[..]
Als jij dalijk maar niet je sexy rode topje aandoet. Want dan weet ik het wel
Zakelijk dusquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
misschien valt het te combineren
Ik verwacht van nietquote:
Gewoon proberen. Soms hebben ze geen zin om het te checken en geven ze je gewoon je geld terug. Sowieso helpt het dan wel mee dat je de moeite neemt om te schrijven.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar echt bewijs heb ik niet, dat is het probleem juist
Op kaartjes wordt de verkooptijd afgerond op 5 minuten. Op mn rekening staat 14:02, op mn kaartje dus 14:00. Dat spreekt al tegen me. Daarnaast zijn conducteurs zo ouderwets dat zij van het standpunt uitgaan dat computers geen fouten kunnen maken.
Dus ik geef mezelf weinig kans
Dat is wel waarquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Omdat die het minste gezeik geven.. ze hebben lieve groepejes meiden binnen dan een groep jongens die zich lam gaan zuipen
ik had mezelf hier ook geen kans gegeven hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zakelijk dus
Je kan het proberen maar ik geef je weinig kans
Haha.. ze wou ook je creditcardnummer?quote:
Oh en D_A! Dat was het zekerquote:
Dr show begon al redelijk snel, zo ver is ze niet gekomenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:41 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Haha.. ze wou ook je creditcardnummer?
Uhm Professional (Corporate Edition).quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:38 schreef Deansensitized het volgende:
Welke XP hoefde je ook alweer niet via internet te registreren? Professional?
Geen ideequote:
mooi, dan denk ik er niet alleen zo overquote:
Neem wel wat anders leuks meequote:
Hehequote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ik had mezelf hier ook geen kans gegeven hoor.
aankomend weekend daarintegen met de braziliaanse, prr!
Kan wel vragen of ik Dinges mag meenemenquote:
welke?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
HehePM die foto straks eens door wil je, leuk voor bij de Melt! collectie
Ga ik die even kopenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Uhm Professional (Corporate Edition).
Nee, neem dan maar je eigen dingen meequote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:44 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Kan wel vragen of ik Dinges mag meenemen![]()
Gaan we lol beleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |