Ik nog niet!quote:
Je moederquote:
Hehe jaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Je Duitse scharrel? Oh wacht dat was niet aan mij gericht.
Was een makkelijkequote:
Reden waarom ik scharrels niet snap. Ben je helemaal happy met een scharrel en dan na 3 dagen ga je naar huis, zie je elkaar nooit meer. Dat is voor mij meer een instant-gebroken hart.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:45 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nou nu maar weer storten op de Nederlandse dames,
Vertel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe, wat schattig. Ja leuk meisje.
Is toch lekkerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:52 schreef Yesse het volgende:
[..]
Reden waarom ik scharrels niet snap. Ben je helemaal happy met een scharrel en dan na 3 dagen ga je naar huis, zie je elkaar nooit meer. Dat is voor mij meer een instant-gebroken hart.Maar ik ben dan ook een raar wezen
Maar leg uit
Nou gewoon goed mee vermaakt van het weekend, beide dronken en je kent het welquote:
Heeft ook een sterke line up..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Misschien nog samen met d'r naar Frequency festival
Brrr. Liefdesverdrietquote:
Dus zij is verliefd?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou gewoon goed mee vermaakt van het weekend, beide dronken en je kent het wel
En toen ging ze smsen onderweg, en nu net weer enzo
Misschien nog samen met d'r naar Frequency festival
Nou daar reken ik niet op hoor. Verliefd zijn na een festival. Ho er zijn grenzen hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Brrr. LiefdesverdrietVan mannen snap ik het nog wel
Maar vrouwen zijn vaak toch wat eh, emotioneler
![]()
[..]
Dus zij is verliefd?
Ken ook genoeg vrouwen die ook een boel scharrels hebben gehad, zonder daar enige drama van maken... Alleen op het moment dat ze hun oude scharrel opeens tegenkomen...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Brrr. LiefdesverdrietVan mannen snap ik het nog wel
Maar vrouwen zijn vaak toch wat eh, emotioneler
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |