Oh you know, tired, thirsty and hungry, the usual stuffquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:42 schreef HostiMeister het volgende:
'Sup Bart!? *boks*
Uhm, goede vraag. Het chatslet incidentquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:42 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga maar geen moeite doen om 10 delen bij te lezenDus, heb ik nog wat gemist?
- Cue's date van vanavondquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Uhm, goede vraag. Het chatslet incident
Yeah, I hear ya, thirsty and hungry myself, might aswell fix me some breakfast, ya know. Holla! *boks* *random gangsigns* *langzaam richting keuken strompelend met een te baggy broek*quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh you know, tired, thirsty and hungry, the usual stuff*boks*
Vat eens samen in 3 zinnenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Uhm, goede vraag. Het chatslet incident
Dat heb ik allemaal wel meegekregenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:47 schreef Jipje het volgende:
[..]
- Cue's date van vanavond
- StageSC meet London?
- zomerfeesten Nijmegen
Rock on matequote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Yeah, I hear ya, thirsty and hungry myself, might aswell fix me some breakfast, ya know. Holla! *boks* *random gangsigns* *langzaam richting keuken strompelend met een te baggy broek*
Hou had een paar dagen geleden een chatslet die een indecent proposal op MSN. Een paar dagen later kreeg ik een uitnodiging van dezelfde chatslet. Ging een gesprekje met haar aan, om te kijken of dit niet gewoon een chatbot was.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vat eens samen in 3 zinnen
[..]
Dat heb ik allemaal wel meegekregenIk ben geen maand weggeweest
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hou had een paar dagen geleden een chatslet die een indecent proposal op MSN. Een paar dagen later kreeg ik een uitnodiging van dezelfde chatslet. Ging een gesprekje met haar aan, om te kijken of dit niet gewoon een chatbot was.
quote:
Ik ben een beetje kwijt hoe snel het hier gaatquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vat eens samen in 3 zinnen
[..]
Dat heb ik allemaal wel meegekregenIk ben geen maand weggeweest
En je mail checkenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]Supervet
Ik ga maar eens wakker worden en zulksTot over een paar uur
_
Could bequote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:58 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik ben een beetje kwijt hoe snel het hier gaat
En had je al een tijdje niet gezien, maar dat komt vast doordat ik er heel weinig ben
Hoe was Melt?
Donequote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Could be
Melt! was super super super supervet
Muziek was
mensen waren
omgeving was
weer was
...maar dat mocht de pret niet drukken
Elke vraag die zij stelde, gaf ik een tegenvraag... maar kreeg daar nooit een reactie opquote:
quote:
Er was toch hopelijk niks mis mee...quote:
Nee maar het is te veel voor mij. Nu ben ik misselijkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Er was toch hopelijk niks mis mee...
nog drie kwartier en dan.. en dan.. en dan.. pauze!!!quote:
nog een uurtje jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nog drie kwartier en dan.. en dan.. en dan.. pauze!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |