Zo klopt iequote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:41 schreef Juup© het volgende:
Ha leuk, een "ik kan niet dansen, om wat voor reden ook" bashtopic.
"even helemaal gek doen"quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:47 schreef stbabylon het volgende:
Ik doe het dan ook niet voor de vrouwen, ik doe het om even helemaal gek te doen. Het liefst samen met een vriend die ook zo heerlijk idioot kan doen. Meestal stoot dat eerder vrouwen af dan ze aantrekken, maar goed, dat is geen probleem.
Want dbw doet helemaal nooit gek/gestoord/idioot.............................................. (kut, door de puntjes heen, kut)quote:
Jij hebt dan ook geen dierlijke aantrekkingskracht zoals echte mannenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:47 schreef stbabylon het volgende:
edit: overigens heeft nog nooit een leuke meid zich laten versieren door een kerel die op zijn kruk blijft geilen op haar.
dude, 1.94, 94 kg, borsthaar, breed, ongeschoren kop, doesn't get more beasty then that *raaaawrrr*quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen dierlijke aantrekkingskracht zoals echte mannen
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dude, 1.94, 94 kg, borsthaar, breed, ongeschoren kop, doesn't get more beasty then that *raaaawrrr*
Kan goed. Maar het gaat om twee dingen:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dude, 1.94, 94 kg, borsthaar, breed, ongeschoren kop, doesn't get more beasty then that *raaaawrrr*
de Ardennen???quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kan goed. Maar het gaat om twee dingen:
1: Uitstraling
2: "The Bulge"
quote:
Plaatjes om het beter te begrijpen: http://images.google.nl/images?hl=nl&q=bulge&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2quote:
Joh, maar goed, een opvallende bulge wordt door de meeste vrouwen direct afgeschreven als een sok.quote:
Serieus erop in gaanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Joh, maar goed, een opvallende bulge wordt door de meeste vrouwen direct afgeschreven als een sok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |