chicken noodle soup is voor de echte helden:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:33 schreef fm07 het volgende:
Skanken is voor onzekere chicky's en mensen die te de Shuffle niet durven te facen
link verwijdert
Ruimte heb je niet , dat creeer je desnoods ram je ze van de dansvloerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeker wel, want skankers vinden het niet erg om af en toe tegen elkaar op te botsen
En neem je nou serieus de kant van de mooiboys en guido's?
Jumpen dus.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:38 schreef SHE het volgende:
Het is gewoon huppelen.
Huppelen op een dansvloer.
Gay.
ook al vakantie Ameland gedaan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:09 schreef RSie het volgende:
[..]
is ook al zeker een jaartje of 6 geleden.
het hotel lag wel in het centrum van dat dorpje. (daarnaast zat een slijterij als ik me niet vergis)
weet alleen niet welk dorp dat was,.. maar misschien was dat wel Nes.
Shufflequote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:33 schreef fm07 het volgende:
Skanken is voor onzekere chicky's en mensen die te de Shuffle niet durven te facen
[sub]Link verwijdert[/url]
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:35 schreef RSie het volgende:
[..]
chicken noodle soup is voor de echte helden:
Link verwijdert
die 2 vallen trouwens goed te combineren, tussendoor een Shuffle en je bent de King of the dancefloor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:45 schreef fm07 het volgende:
[..]
Thats pretty gayDan liever C-walk als er toch negers gaan dansen
![]()
Link verwijdert
1 + 1 = 2quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:53 schreef de_boswachter het volgende:
TS danst
TS is een man
Conclusie: TS is homo
Ik wou net zeggenquote:
Kun je lekker van die mooibois bij de keel grijpen en voetjes van de vloer laten doenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:23 schreef stbabylon het volgende:
Nou scheelt het dat ik aangekleed, gevoed en beschonken de 100 kg aan tik (ik ben 1.94, en niet dik) en de gemiddelde mooiboy in de discotheek daar zo'n 17 jaar en 50 kg is. Dus ruimte maken gaat makkelijk.
Nou heb ik de how-many-5-year-olds-can-you-handle-test gedaan en kwam ik over de 30 heen, maar dit is toch net iets groter en ik weet niet helemaal 100% zeker of ik er 10 tegelijk aan kan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je lekker van die mooibois bij de keel grijpen en voetjes van de vloer laten doen
fucking with me: okquote:
Hier stopte ik met lezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:50 schreef stbabylon het volgende:
Sta ik daar van het weekend in een discotheek op Ameland.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De mening van een tux/linux freak, not interested.
Reageer dan niet, suflulquote:
*zucht* Jumpen = 2006, Skanken = 1960 see the difference?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:35 schreef elfzesendertig het volgende:
Het lijkt wel een beetje op jumpen. Per definitie gigantisch kansloos.
Ja, 46 jaar.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
*zucht* Jumpen = 2006, Skanken = 1960 see the difference?
Zo klopt iequote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:41 schreef Juup© het volgende:
Ha leuk, een "ik kan niet dansen, om wat voor reden ook" bashtopic.
"even helemaal gek doen"quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:47 schreef stbabylon het volgende:
Ik doe het dan ook niet voor de vrouwen, ik doe het om even helemaal gek te doen. Het liefst samen met een vriend die ook zo heerlijk idioot kan doen. Meestal stoot dat eerder vrouwen af dan ze aantrekken, maar goed, dat is geen probleem.
Want dbw doet helemaal nooit gek/gestoord/idioot.............................................. (kut, door de puntjes heen, kut)quote:
Jij hebt dan ook geen dierlijke aantrekkingskracht zoals echte mannenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:47 schreef stbabylon het volgende:
edit: overigens heeft nog nooit een leuke meid zich laten versieren door een kerel die op zijn kruk blijft geilen op haar.
dude, 1.94, 94 kg, borsthaar, breed, ongeschoren kop, doesn't get more beasty then that *raaaawrrr*quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:50 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen dierlijke aantrekkingskracht zoals echte mannen
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dude, 1.94, 94 kg, borsthaar, breed, ongeschoren kop, doesn't get more beasty then that *raaaawrrr*
Kan goed. Maar het gaat om twee dingen:quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dude, 1.94, 94 kg, borsthaar, breed, ongeschoren kop, doesn't get more beasty then that *raaaawrrr*
de Ardennen???quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:55 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kan goed. Maar het gaat om twee dingen:
1: Uitstraling
2: "The Bulge"
quote:
Plaatjes om het beter te begrijpen: http://images.google.nl/images?hl=nl&q=bulge&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2quote:
Joh, maar goed, een opvallende bulge wordt door de meeste vrouwen direct afgeschreven als een sok.quote:
Serieus erop in gaanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Joh, maar goed, een opvallende bulge wordt door de meeste vrouwen direct afgeschreven als een sok.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |