Ja, dit is een klacht, ook al suggereert de TT anders. Immers, niets mis met tieten!
Mijn huis staat in een buurt waar ook veel studenten wonen. Naast mijn huis ligt een park. In dat park is een hardloopparcours aangelegd. Er lopen dus vaak hardlopers in het park, zeker in de zomer. En daar zijn ook leuke meisjes bij.
Het valt me echter vaak op dat die sportieve meisjes bijna nooit een goede sportbh dragen tijdens het rennen, en aldus de tieten heen en weer zwaaien tussen navel en kin. Niet dat dat er vervelend uitziet, zeker niet als ze tussen de 20 -30 zijn, maar ook over een paar jaar moet je er nog een beetje naar kunnen kijken. Als ze dan definitief op de navel hangen hoeft het van mij niet meer zo...
Wat is dat toch, dat vrouwen wel graag sportief willen doen, maar niet investeren in goed materiaal? Denken jullie soms "ach, ik heb maar een cupje B, dan hoeft zo'n dure schokdemper niet zo nodig?"
Dus: inpakken die tieten, zodat jullie over 10 jaar én een goede conditie, én mooie strakke tietjes hebben!
subklacht: vanochtend zag ik zelfs een exemplaar rennen met zulke mooie schuddeballen dat ik bijna tegen de auto voor me reed
Mijn foto's op Flickr![b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-