Jij ziet het graag, of je vindt het bij jezelf een lekker gevoel als ze bij elke stap over je schouder zwaaien?quote:
Hardlopende studentes in Utrechtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:26 schreef Gripper het volgende:
Julianapark Utrecht.
Dan heb jij nog nooit gezien wat er in het Julianapark rondhuppelt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:37 schreef RickoKun het volgende:
Als ik aan hardlopers denk, dan zie ik platte, magere lelijke menschen voor me
Ja ik kreeg een dreig-PM van remlof dat ik m aan moest passen omdat ik anders een ban zou krijgenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:38 schreef Sok41 het volgende:
Haha sunga, heb je toch je avatar aan moeten passen hihihihi
'k Weet niet hoelang dat al zo is maar afijn.
Ok, dit zijn ook meer van die kipjes die in het voorjaar beginnen met joggen om in de zomer beter in hun bikini te passen, niet van die magere scharminkeltjes zoals Dolf Jansenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:37 schreef RickoKun het volgende:
Als ik aan hardlopers denk, dan zie ik platte, magere lelijke menschen voor me
Maar de klacht is eigenlijk een pluspunt dus?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:45 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ok, dit zijn ook meer van die kipjes die in het voorjaar beginnen met joggen om in de zomer beter in hun bikini te passen, niet van die magere scharminkeltjes zoals Dolf Jansen
De klacht gaat over pluspunten die als ze zo blijven doorgaan over enkele jaren diepgezonken minpunten wordenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:47 schreef Juup© het volgende:
[..]
Maar de klacht is eigenlijk een pluspunt dus?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:48 schreef Gripper het volgende:
[..]
De klacht gaat over pluspunten die als ze zo blijven doorgaan over enkele jaren diepgezonken minpunten worden
Waarom moest ik lachen?quote:
Dan moeten ze zich zoen sport-bh aantrekken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:17 schreef ondeugend het volgende:
Ik denk dat de vrouwen zelf het nog vervelender vinden dat hun tieten stuiteren.
Maar inpakken met ductape is pijnlijker![]()
Dat hebben ze waarschijnlijk al. Een ijzeren zou misschien een optie zijn. 3 dubbele beugels.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan moeten ze zich zoen sport-bh aantrekken.
Of je laat ze gewoon mij vasthoudenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat hebben ze waarschijnlijk al. Een ijzeren zou misschien een optie zijn. 3 dubbele beugels.
Nee alsof dat gemakkelijk rent. Dat kan echt niet conform arbo maatje.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Of je laat ze gewoon mij vasthouden
quote:
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:23 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat hebben ze waarschijnlijk al. Een ijzeren zou misschien een optie zijn. 3 dubbele beugels.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |