Hoe vaker je 'm opzet, hoe vetter ie wordt...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:47 schreef L.Denninger het volgende:
Die zweep ziet er veul minder vet uit dan in de film
Hoe zet je een zweep op????quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:55 schreef Patch het volgende:
[..]
Hoe vaker je 'm opzet, hoe vetter ie wordt...
owh, my bad...quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:34 schreef Tokus het volgende:
[..]
Hoe zet je een zweep op????
anyway, 30 voor de hoed, ik kom 'm wel een keer ophalen in een weekend.
bod staatquote:
bod staatquote:Op woensdag 30 juli 2008 13:20 schreef GWD het volgende:
25 piek voor de hoed als er niemand reageerd ... ik reageer altijd
Ietsjes slimmer dan Tokusquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:56 schreef Leonos het volgende:
Misschien verkoopt ie meerdere hoeden?
Ik heb nog een hoed en een zweepquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:48 schreef Thrackan het volgende:
Hoeveel van die dingen heb je, Patch?
Ik heb geen idee...quote:Op dinsdag 9 september 2008 11:46 schreef Erasmo het volgende:
L, wat is dat in normale hoedenmaten ongeveer?
Alsof ik dat nog niet gedaan had !quote:
van je voorhoofd tot aan de achterkant = 20 cmquote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:49 schreef PetervdK het volgende:
Kun je de omtrek van de hoed (uiteraard aan de binnenkant) eens meten?
Dus ze zijn niet erg nieuw in doos?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:09 schreef Patch het volgende:
[..]
van je voorhoofd tot aan de achterkant = 20 cm
ik had groter verwacht (cm), aangezien ik een dikke kop heb en een flinke bos haar, maar mij passen ze goed.
jazeker wel, maar ik heb natuurlijk wel een hoed en een zweep voor mezelf uitgepaktquote:Op woensdag 29 juli 2009 10:26 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Dus ze zijn niet erg nieuw in doos?
Da's geen omtrek, dat is de diameter. Gaat om de binnenkant van de gehele rand, dus rondom. Dat is nl tevens meteen de hoedmaat.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:09 schreef Patch het volgende:
[..]
van je voorhoofd tot aan de achterkant = 20 cm
ik had groter verwacht (cm), aangezien ik een dikke kop heb en een flinke bos haar, maar mij passen ze goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |