dan leen je er eentje en zet je hier foto's van je eigen exemplaar neer...quote:
Bedankt voor de tip !quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:18 schreef bas-beest het volgende:
[..]
dan leen je er eentje en zet je hier foto's van je eigen exemplaar neer...
nope, geen nulletje teveelquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:34 schreef Tja..1986 het volgende:
Heb je nou een nulletje teveel getikt of bedoel je echt 1000,-?
Een liefhebber heeft dat er wel voor over denk ikquote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:34 schreef Tja..1986 het volgende:
Heb je nou een nulletje teveel getikt of bedoel je echt 1000,-?
In deze serie zijn er nog Batman Begins, Aragorn (LOTR), Spiderman, Blues Brotther, Planet of the Apes en Lara Croft. En ws nog een boel die ik nu even niet weet.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:52 schreef Heider00sje het volgende:
Ik vind het echt supergaaf dat zulke beelden bestaan. Zijn er naast Jack Sparrow nog meer modellen?
Waar vind je zoiets?quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:55 schreef Patch het volgende:
[..]
In deze serie zijn er nog Batman Begins, Aragorn (LOTR), Spiderman, Blues Brotther, Planet of the Apes en Lara Croft. En ws nog een boel die ik nu even niet weet.
Verder zijn er ook nog erg erg erg dure van Indiana Jones, The Godfather en Terminator.
Heb je dat ervoor betaald?quote:
stomme rum....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Heb je dat ervoor betaald?Hoe dronken was je?
'cinemaquette' zijn de erg dure, met ook echte kleding...quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:57 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Waar vind je zoiets?Onder welke zoeknaam?
precies, ik wou liever een piraat van 1500 euro....quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:59 schreef PetervdK het volgende:
Je camera is al sinds juli 2008 kaduuk en je hebt nog steeds geen nwe gekocht?
quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:02 schreef Oksel het volgende:
Ik wist gewoon dat het Patch moest zijn die dit topic opende..![]()
Patch heeft een illegale tunnel naar Hollywood gegraven, en haalt daar 's nachts de opslagruimtes leeg..
Patchquote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:02 schreef Amokzaaier het volgende:
tering.. ik dacht 100 euro.. en dat vond ik al veel en veel te veel
wie koopt zoiets in hemelsnaam?
Ik heb een tijdlang intensief in de filmindustrie gewerkt. De laatste jaren staat het op een iets lager pitje.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 11:09 schreef Oksel het volgende:
Hoe komt het zo Patch? Werk je in de filmindustrie? Maak je spullen voor de filmindustrie? Vertel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |