quote:Op zondag 20 juli 2008 12:00 schreef FatalException het volgende:
Hier een test met Zener-kaarten om te kijken of je kunt voorspellen:
http://www.semjaze.com/
Het is de bedoeling dat je de volgende kaart raadt. Door je gedachten steeds leeg te maken bij elke kaart, verhoogt je voorspellingsvermogen. Tijd is een illusie. Alles is één. Alleen het nu bestaat, in een oneindige hoeveelheid.
quote:Count: 100 | Hits: 49 | Normal hits: 20 | Restart
Paranormality: Significance: 42.03%
Wow! You're really connected to the quantum-field!
Bah, geef me m'n 5 minuten terugquote:Paranormality: Significance: 23.08%
You can visualize very well!
Count: 100 | Hits: 48 | Normal hits: 20 | Restartquote:
Als deze score echt valt toe te schrijven aan mijn vermogen tot het 'zien' van de kaarten, zou ik elke keer ongeveer dezelfde score moeten halen.quote:Count: 101 | Hits: 45 | Normal hits: 20
Significance: 38.04%
Wow! You're really connected to the quantum-field!
Ja, maar hoe? Ik kom geen javascript tegen die zou kunnen bijhouden hoe lang je muis binnen een van die opties blijft staan. Ook niet in het iframe. Serverside kan je voor zover ik weet ook niet kijken hoelang een muiscursor client-side stil stond.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:19 schreef h4x0r het volgende:
Count: 100 | Hits: 52 | Normal hits: 20 | Restart
Paranormality: Significance: 44.44%
Amazing! Are you a god or something?
(als je de cursor langdurig op een bepaald teken houdt dan wordt het ook dat teken)
Ik heb 100 keer doorgeklikt op de meest rechtse en toen had ik -8%.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:35 schreef Sergonium het volgende:
Klik eens elke keer op hetzelfde figuurtje met 4 seconde pauze tussen elke klik.
Niet echt willekeurig he?
Ja, zo doe ik het ook.quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:09 schreef Bastard het volgende:
Ik klik op wat ik denk dat het word en haal steeds mn muis echt weg... heb ook wel eens dat ik denk rechts.. en zegt mn gevoel link.. klik links en is het goed. Dus voor mij gaat dat wachten op een plaatje met je muis iig niet op.
vaag, gister had ik toch scores van boven de 50% door op puur alleen golfjes te klikken. maar ja misschien zit gerson waarvan dit domein naam is wel mee te kijken en zit ons stiekem uit te lachen nadat hij de parameters van het php scriptje wat heeft zitten aan te passenquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:38 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik heb 100 keer doorgeklikt op de meest rechtse en toen had ik -8%.
Ik zou het trouwens mooi vinden als een "known scepticus" ook eens serieus dat testje zou willen doen en dan eerlijk wil melden wat er uit komt.
Mmm, dit moet beter kunnenquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:58 schreef jogy het volgende:
http://moebius.psy.ed.ac.uk/~zener/cgi-bin/zener.cgi
Well, jogy, you got 9 / 25 correct (36%)
By chance we would expect 5 / 25 correct guesses (20%)
For 25 trials, a score of 9 or above would be statistically significant
altijd leuk die tests..
quote:Well, maedel, you got 7 / 25 correct (28%)
By chance we would expect 5 / 25 correct guesses (20%)
For 25 trials, a score of 9 or above would be statistically significant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful.”
"There isn't any crisis. It's simply a crisis of ignorance."
quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 18:19 schreef validname het volgende:
haha prachtig ditInderdaad, prachtig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar, leg eens uit
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |