En het was nog lang onrustig in Huize Gersquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:16 schreef gers het volgende:
hoewel die naam doet me nog altijd denken aan dat damesdispuut
peuk half uithollen met een breinaald zodat er ruimte is voor wietquote:
Nah moet wel lukken, maar kan makkelijker.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:19 schreef gers het volgende:
[..]
peuk half uithollen met een breinaald zodat er ruimte is voor wiet
en dan die wiet aanduwen met een breinaald.
of zeg ik iets stoms
Is de wijn denk ik, heb ik ookquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Of het is de wijn in m'n oog. Of ik zie nog steeds die foto van die geyle chick met die neus.
ja heb ze wel eens tijdens het stappen gezien .quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:18 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
welke? die uit nijmegen?
* HiDiHo draait er nog één met gewone vloeiquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:20 schreef Triptamine het volgende:
Trouwens wel opvallend dat op een maandagnacht er toch nog best wat mensen online zijn. hebben jullie allemaal geen baan/school ofzo? Of allemaal vakantie?
Ik ben een onbegrepen schrijverquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:20 schreef Triptamine het volgende:
Trouwens wel opvallend dat op een maandagnacht er toch nog best wat mensen online zijn. hebben jullie allemaal geen baan/school ofzo? Of allemaal vakantie?
quote:
Dat probleem ken ik. Al zit ik op een idee wat me wel wat kan gaan opleveren.quote:
ja, vakantie noem ik het maar.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:20 schreef Triptamine het volgende:
Thanx, maar als ik me zielig ga voelen komt er nooit meer iets zinnigs uit.quote:
Wat schrijf zoal? wat voor genre?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Thanx, maar als ik me zielig ga voelen komt er nooit meer iets zinnigs uit.
al gelukt zonder vloei ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:24 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
capice
Ik heb nog nooit iets onzinnigs uit jou pen zien komen, komt vast eensquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:27 schreef Morwen het volgende:
[..]
Thanx, maar als ik me zielig ga voelen komt er nooit meer iets zinnigs uit.
Hmmmm, spuisels, veelal onzinnig. Ach, ik ben geen echte schrijver, gewoon afentoe iemand met een leuke ingeving. Voornamelijk lui, totaal niet consistent, soms grappig, soms totaal niet, soms ronduit kwetsend. Voornamelijk te lui om mijn richting te zoeken.............zoekende dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |