fail.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
o je denkt dat ik dat echt ben
haha nee gek. check haar neus!
Wat is daar mis meequote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ja, die is echt niet normaalquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
ja klopt eeuhm omdat er eeuhm ja weet ik veelquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:07 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Kenker, zeeland ofzo is dat? Waarom de fuck wil iemand daar zijn?
Whehe en gewone vloeitjes gaan zo snelquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
hey vind ik opeens wiet
en een pakje sigaretten
maar natuurlijk geen vloei
Pruimenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
hey vind ik opeens wiet
en een pakje sigaretten
Blikje roken. De bajesrookmanierquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
hey vind ik opeens wiet
en een pakje sigaretten
telefoonboek/bijbel?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:08 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
hey vind ik opeens wiet
en een pakje sigaretten
dat was de eerste keer dat ik wiet kochtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Whehe en gewone vloeitjes gaan zo snel
het is gewoon een geile chick met een prima neusquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Of het is de wijn in m'n oog. Of ik zie nog steeds die foto van die geyle chick met die neus.
belangrijkste is we weten wie principessa isquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:14 schreef krioro het volgende:
MASD slaapt, niks meer aan te doen nu.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:15 schreef gers het volgende:
[..]
belangrijkste is we weten wie principessa is
Wtf??quote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:11 schreef gers het volgende:
[..]
de wiet erin proppen met een breinaald in een peuk?
Ikke haribo color-radoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 03:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Of het is de wijn in m'n oog. Of ik zie nog steeds die foto van die geyle chick met die neus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |