SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:53 schreef de_kudt het volgende:
Zelfs dit fimpje doet mij helemaal nietsWaarom klikte ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Scharenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:34 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat moet ik met Russische vrouwen?
jaren lang gebruik van gemaakt!quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:14 schreef Manneke_Pils het volgende:
Na het installeren van Teamspeak oid. en dat ik gewoon zat te praten met meerdere mensen over heel de wereld verspreid..
Niet chatten dus, maar echt praten, met zo'n prachtig headset-microfoontje..![]()
Dat was idd vet. En dan met zijn allen kankeren als bij een online shooter die hele bende weer eens vastliepquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:14 schreef Manneke_Pils het volgende:
Na het installeren van Teamspeak oid. en dat ik gewoon zat te praten met meerdere mensen over heel de wereld verspreid..
Niet chatten dus, maar echt praten, met zo'n prachtig headset-microfoontje..![]()
dat was idd wel een OMG momentje...quote:
Inderdaad ja, ik herinner me ineens dat je Winamp ook op half quality of quarter quality kon zetten. Móést zetten bedoel ik eigenlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:03 schreef Flashwin het volgende:
mn eerste mp3tje gedownload en afgespeeld via media player op mn 486Ik moest alle settings op low zetten om het werkend te krijgen, maar het besef dat ik voortaan elk commercieel nummer gewoon kon "downloaden" was puur OMG
Ik weet niet wat het betekent, maar ik word wel opgewonden van deze confessie.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:30 schreef Frollo het volgende:
Met z'n vieren met een 'portable' 286 in het zweterige telefoonhok van onze studentenflat staan Lynxen, dat was het helemaal in 1994!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |