jaren lang gebruik van gemaakt!quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:14 schreef Manneke_Pils het volgende:
Na het installeren van Teamspeak oid. en dat ik gewoon zat te praten met meerdere mensen over heel de wereld verspreid..
Niet chatten dus, maar echt praten, met zo'n prachtig headset-microfoontje..![]()
Dat was idd vet. En dan met zijn allen kankeren als bij een online shooter die hele bende weer eens vastliepquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:14 schreef Manneke_Pils het volgende:
Na het installeren van Teamspeak oid. en dat ik gewoon zat te praten met meerdere mensen over heel de wereld verspreid..
Niet chatten dus, maar echt praten, met zo'n prachtig headset-microfoontje..![]()
dat was idd wel een OMG momentje...quote:
Inderdaad ja, ik herinner me ineens dat je Winamp ook op half quality of quarter quality kon zetten. Móést zetten bedoel ik eigenlijk.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:03 schreef Flashwin het volgende:
mn eerste mp3tje gedownload en afgespeeld via media player op mn 486Ik moest alle settings op low zetten om het werkend te krijgen, maar het besef dat ik voortaan elk commercieel nummer gewoon kon "downloaden" was puur OMG
Ik weet niet wat het betekent, maar ik word wel opgewonden van deze confessie.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:30 schreef Frollo het volgende:
Met z'n vieren met een 'portable' 286 in het zweterige telefoonhok van onze studentenflat staan Lynxen, dat was het helemaal in 1994!
Jawelquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:55 schreef pisnicht het volgende:
want 64k modems bestaan niet.
Ik denk dat Lynx wordt bedoeldquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het betekent, maar ik word wel opgewonden van deze confessie.
quote:
Gelukkig zijn er geen foto's van.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:00 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het betekent, maar ik word wel opgewonden van deze confessie.
FOK! werkt ook met Lynx. (Of iig het forum.) Dus als je die 286 nog hebt kun je er nog mee postenquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:46 schreef Frollo het volgende:
[..]
Mosaic bestond ook al wel geloof ik, maar dat was te zwaar voor die 286, en dat was nou net de enige computer die we hadden waar een modem in zat.
Ik heb nooit echt wat gedaan met DDS fora enzo, maar 'k heb wel nog steeds een DDS mail adresquote:Op woensdag 23 juli 2008 08:33 schreef daanski82 het volgende:
wie heeft nog even DDS mee gemaakt ?
ikke wel echter weinig mee gedaan.
Was het wel een .zip?quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:57 schreef Agorias het volgende:
Ben hem trouwens wel kwijt, even aan fvivif vragen of die hem nog heeft.
Contacten met mensen in Amerika HELEMAAL GRATIS OMGquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:23 schreef Suga_Mama het volgende:
Toen ik een email naar me zelf stuurde
Ik ook!..quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:21 schreef RSie het volgende:
mijn eerste echte OMG moment had ik na het intikken van www.rotten.com
ISDN is digitaal dus daar vindt geen (de-)modulatie plaatsquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:14 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Jawel![]()
Het zijn dan wel ISDN modems, via de 2 kanalen kon je dan zelfs met 128k werken, maar betaalde je ook dubbel
Ik heb hem ook hoorquote:Op woensdag 23 juli 2008 20:57 schreef Agorias het volgende:
Ben hem trouwens wel kwijt, even aan fvivif vragen of die hem nog heeft.
Waarom wist ik dat ik dit antwoord kreeg?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:51 schreef pisnicht het volgende:
[..]
ISDN is digitaal dus daar vindt geen (de-)modulatie plaats [ afbeelding ]
Bij superweb zitten, en 100 tot 200 keer in moeten bellen voor je online komtquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Halve kamer verbouwen om de telefoonkabels door te trekken, kankergeluid bij het inbellen, halve dag wachten om gare liedjes als Eiffel 65 te downloaden met napster, niet gebeld kunnen worden als je online zat.
Dat waren aardige OMGmomenten.
ik had superdialer.. die deed dat automatischquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Bij superweb zitten, en 100 tot 200 keer in moeten bellen voor je online komt![]()
Maar áls je dan ook online was
hahaahah, prachtig! hier heb ik het al jaren over! Dit filmpje heeft zoveel indruk op me gemaakt. ik heb er nog steeds nachtmerries van. Ik zie die schoen nog op het hoofd van die soldaat:)quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:09 schreef Zeitgeist het volgende:
OMG moment.. Ging altijd wel actief mee op trends op het internet maar mijn eerste echte OMG WTF moment was toen ik het Unknown Russian Soldier filmpje zag.
Not safe for work lol... (te vinden via google)
Standaard inbelding kon je ook gewoon het aantal re-attempts aangeven. Alleen het krijgen van verbinding was daar gewoon kutquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik had superdialer.. die deed dat automatisch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |