quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:35 schreef Bombshell het volgende:
Tsjaaah tzal best allemaal maar ondertussen erger je momenteel wel kapot aan die vriend en dat lompe wijf die je nu liever kwijt dan rijk bent. Luister naar je gevoel en gebruik geweld succes!
Of gewoon zonder die vriend want als je op enig moment 'klikt' hoef je je duidelijk geen zorgen te maken over wat een vriend er van vindt.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:08 schreef Oranje0031 het volgende:
Misschien kun je haar nog een keer 'bangen' in een trio met je maat.
Ja dit is ook het enige meisje dat ooit in mijn leven is gekomen wat eindelijk eens meer leek te worden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:55 schreef TheFrankey het volgende:
misschien trek je vrouwen ook niet zo aan ....ofzo...
als ik in je fotoboek kijk....die met die vis....dat kan echt niet
ontopic
Ik heb hier ervaring mee, vriendschap is een illusie. Als hij haar echt leuk vind en verliefd is. Geloof mij, dan kun je van alles zeggen, hij kiest toch voor de meid!
maar natuurlijk, waarom zelf voor je eigen leven kiezen ipv sufkutterig proberen een punt te maken...quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:39 schreef mahlah het volgende:
Je kunt het ook orgineler aanpakken. Blijft die meid gewoon ook verder versieren. Dan confronteer je hem met zijn eigen logicaAls hij een vriend van je is, dan accepteert hij het toch gewoon?
Misschien denkt je vriend daar weer anders over. Als je vrienden bent komt het nou eenmaal wel eens voor dat je dezelfde vrouw leuk vindt, en dan is de keuze aan de vrouw. Ik ken zelfs een vriend van me van de situatie dat we achter dezelfde vrouw aan zaten. Het is best bijzonder om een meisje tegen te komen waar je veel voor voelt, als daar niks voor mag wijken dan mis je een groot deel van je kansen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:10 schreef JonKeL het volgende:
Ik zou haar wel kunnen laten lopen... Ik denk niet dat er zoiets is als een liefde van je leven. Met verschillende vrouwen zal je verschillende relaties hebben. Ik denk dat die verschillende relaties allemaal even leuk of juist niet kunnen zijn.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:35 schreef Bombshell het volgende:
Tsjaaah tzal best allemaal maar ondertussen erger je momenteel wel kapot aan die vriend en dat lompe wijf die je nu liever kwijt dan rijk bent. Luister naar je gevoel en gebruik geweld succes!
Nee het is geen vriend, het is een maatquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:59 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Of gewoon zonder die vriend want als je op enig moment 'klikt' hoef je je duidelijk geen zorgen te maken over wat een vriend er van vindt.
Hey, ik ben het hier mee eens, gewoon doorgaan met je eigen leven , en deze dame aan je vriend over laten. Ze is je eigendom niet.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:41 schreef Re het volgende:
[..]
maar natuurlijk, waarom zelf voor je eigen leven kiezen ipv sufkutterig proberen een punt te maken...
Het zou op z'n minst vermakelijk zijnquote:Op woensdag 23 juli 2008 12:41 schreef Re het volgende:
[..] maar natuurlijk, waarom zelf voor je eigen leven kiezen ipv sufkutterig proberen een punt te maken...
Is dat een nieuwe service van de crew?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:14 schreef Re het volgende:
hieronder komen 5 voorspelbare reacties denk ik...
ben ik ook helemaal met je eens. Wat ik eerder al zei. Ik heb het ook meegemaakt. Maar dan in de trant van dat mijn " beste " vriend vreemd ging met mijn vriendin.quote:Op woensdag 23 juli 2008 08:28 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het meisje in dit topic had ook een ezel kunnen zijn, bij wijze van spreken. Het gaat erom dat ik het niet kick vind van mijn maat.
geheel gratis en accuraatquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:18 schreef Arcee het volgende:
[..]
Is dat een nieuwe service van de crew?
Net of jij er wat aan kan doen dat die meid meer intresse had voor jou.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:07 schreef GoodfelIas het volgende:
Heb ik ook ooit eens meegemaakt, maar dan niet als lijdend voorwerp.
Tijdens een vakantie ontving een maatje enorm veel aandacht van een meisje, een meisje wat er wel erg goed uitzag en overduidelijk zo geil als boter was. Maatje van me is niet verschrikkelijk sociaal aangelegd, dus ik - ook zo geil als boter - heb haar min of meer bij hem weggehaald. Toen duidelijk was dat het allemaal wel goed zou komen die nacht, voelde ik me ineens verschrikkelijk schuldig en terecht ook natuurlijk. Heb hem uiteindelijk aan haar vriendin weten te koppelen en ook dat is allemaal goedgekomen, eind goed al goed dus.
Als ik er achteraf en nuchter over nadenk, kan ik mezelf wel afschieten.
Dit. Echte vrienden doen dat niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik ben het niet eens met bovenstaande reacties eigenlijk. Zou zelf nooit iets beginnen met een meisje waarvan ik weet dat een vriend er een crush op heeft. Soort ongeschreven code.
Wat mij betreft not done dus...
Wat hij zegt, tenzij het lange tijd geleden is en die vriend het goed vindquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik ben het niet eens met bovenstaande reacties eigenlijk. Zou zelf nooit iets beginnen met een meisje waarvan ik weet dat een vriend er een crush op heeft. Soort ongeschreven code.
Wat mij betreft not done dus...
Sinds wanneer is het belangrijk je in te passen in de rest van de bevolking?.. Ze hebben je maar te nemen zoals je bentquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:16 schreef nietzman het volgende:
Ik zie je nergens zeggen tegen die vriend van je dat jij een oogje op d'r had? Wist 'ie het wel?
En oh, tipje om heteroseksueel over te komen, schrap het woord 'maat' uit je vocabulaire.
Sinds je geen rebels twaalf jarig pubertje of saaie muts met 'pittig kapsel' meer bent.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 14:45 schreef Klavertje_4 het volgende:
Sinds wanneer is het belangrijk je in te passen in de rest van de bevolking?..
Uhuh, en dat werkte.quote:Ze hebben je maar te nemen zoals je bent![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |