abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60285154
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:35 schreef Bombshell het volgende:
Tsjaaah tzal best allemaal maar ondertussen erger je momenteel wel kapot aan die vriend en dat lompe wijf die je nu liever kwijt dan rijk bent. Luister naar je gevoel en gebruik geweld succes!
pi_60285271
Het grootste obstakel in het 'vergeven' van je vriend is het accepteren dat ze jou niet verkiest boven hem. Dat is natuurlijk een instinctieve bitch. Ik las al dat je hem het beste hebt gewenst en gezegd dat hij goed voor haar moet zorgen, en dit is ook meteen waar je het meeste geluk uit zal kunnen halen.

Als je wil dat ze gelukkig wordt in het hier en nu, dan gun je het ze

Niks is verloren.
  woensdag 23 juli 2008 @ 00:59:19 #53
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_60285417
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:08 schreef Oranje0031 het volgende:
Misschien kun je haar nog een keer 'bangen' in een trio met je maat .
Of gewoon zonder die vriend want als je op enig moment 'klikt' hoef je je duidelijk geen zorgen te maken over wat een vriend er van vindt.
Life is what you make it.
pi_60287491
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 23:55 schreef TheFrankey het volgende:
misschien trek je vrouwen ook niet zo aan ....ofzo...

als ik in je fotoboek kijk....die met die vis....dat kan echt niet

ontopic

Ik heb hier ervaring mee, vriendschap is een illusie. Als hij haar echt leuk vind en verliefd is. Geloof mij, dan kun je van alles zeggen, hij kiest toch voor de meid!

Ja dit is ook het enige meisje dat ooit in mijn leven is gekomen wat eindelijk eens meer leek te worden.
Eigenlijk ben ik maar een gefrustreerde maagd zonder enige vrouwelijke contacten. Maar nu weet ik het, het komt door de vis!!!

Effe serieus, waarom zou een foto met een vis niet kunnen?
Ten eerste vind ik het tof dat ik die gevangen heb. Ten tweede is heel dat fotoboek er niet voor om vrouwen aan de haak te slaan (in mijn geval dan, er lopen er zat rond die dat wel vinden, ben ik met je eens). En ten derde zal het mij een worst wezen als het echt niet zou kunnen. Dan rennen de mensen die het niks vinden maar lekker hard weg.

Het meisje in dit topic had ook een ezel kunnen zijn, bij wijze van spreken. Het gaat erom dat ik het niet kick vind van mijn maat.
pi_60288877
TS gunt zijn vrienden gewoon het geluk niet.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_60289833
Je kunt het ook orgineler aanpakken. Blijft die meid gewoon ook verder versieren. Dan confronteer je hem met zijn eigen logica Als hij een vriend van je is, dan accepteert hij het toch gewoon?
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:41:32 #57
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60292864
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 10:39 schreef mahlah het volgende:
Je kunt het ook orgineler aanpakken. Blijft die meid gewoon ook verder versieren. Dan confronteer je hem met zijn eigen logica Als hij een vriend van je is, dan accepteert hij het toch gewoon?
maar natuurlijk, waarom zelf voor je eigen leven kiezen ipv sufkutterig proberen een punt te maken...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_60294064
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 22:10 schreef JonKeL het volgende:
Ik zou haar wel kunnen laten lopen... Ik denk niet dat er zoiets is als een liefde van je leven. Met verschillende vrouwen zal je verschillende relaties hebben. Ik denk dat die verschillende relaties allemaal even leuk of juist niet kunnen zijn.
Misschien denkt je vriend daar weer anders over. Als je vrienden bent komt het nou eenmaal wel eens voor dat je dezelfde vrouw leuk vindt, en dan is de keuze aan de vrouw. Ik ken zelfs een vriend van me van de situatie dat we achter dezelfde vrouw aan zaten. Het is best bijzonder om een meisje tegen te komen waar je veel voor voelt, als daar niks voor mag wijken dan mis je een groot deel van je kansen.

Natuurlijk zijn er fatsoensregels tussen vrienden. Niet als je er wat mee hebt en niet als je er wat mee aan het krijgen bent, maar ik vind dat als het uit is of als het niet meer op korte termijn aan gaat komen, dat je het kutgevoel maar moet verstouwen. Dat is de prijs die vrienden gezamenlijk moeten betalen voor het gezamenlijk ongehinderd kunnen najagen van het geluk in de liefde.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_60294200
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:35 schreef Bombshell het volgende:
Tsjaaah tzal best allemaal maar ondertussen erger je momenteel wel kapot aan die vriend en dat lompe wijf die je nu liever kwijt dan rijk bent. Luister naar je gevoel en gebruik geweld succes!
pi_60294301
Pfff... je bent er niet eens verder mee gegaan..
Als je een echte maat bent gun je hem zijn geluk met dat meisje en regel jij een ander voor jezelf.
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_60294410
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 00:59 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Of gewoon zonder die vriend want als je op enig moment 'klikt' hoef je je duidelijk geen zorgen te maken over wat een vriend er van vindt.
Nee het is geen vriend, het is een maat
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:07:32 #62
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_60294894
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 12:41 schreef Re het volgende:

[..]

maar natuurlijk, waarom zelf voor je eigen leven kiezen ipv sufkutterig proberen een punt te maken...
Hey, ik ben het hier mee eens, gewoon doorgaan met je eigen leven , en deze dame aan je vriend over laten. Ze is je eigendom niet.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:07:53 #63
205595 GoodfelIas
"The fuck is that?"
pi_60294904
Heb ik ook ooit eens meegemaakt, maar dan niet als lijdend voorwerp.

Tijdens een vakantie ontving een maatje enorm veel aandacht van een meisje, een meisje wat er wel erg goed uitzag en overduidelijk zo geil als boter was. Maatje van me is niet verschrikkelijk sociaal aangelegd, dus ik - ook zo geil als boter - heb haar min of meer bij hem weggehaald. Toen duidelijk was dat het allemaal wel goed zou komen die nacht, voelde ik me ineens verschrikkelijk schuldig en terecht ook natuurlijk. Heb hem uiteindelijk aan haar vriendin weten te koppelen en ook dat is allemaal goedgekomen, eind goed al goed dus.

Als ik er achteraf en nuchter over nadenk, kan ik mezelf wel afschieten.
"As far back as I can remember, I've always wanted to be a gangster." - Henry Hill, Brooklyn N.Y. (1955).
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_60297604
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 12:41 schreef Re het volgende:
[..] maar natuurlijk, waarom zelf voor je eigen leven kiezen ipv sufkutterig proberen een punt te maken...
Het zou op z'n minst vermakelijk zijn
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 23 juli 2008 @ 17:18:00 #65
862 Arcee
Look closer
pi_60299264
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:14 schreef Re het volgende:
hieronder komen 5 voorspelbare reacties denk ik...
Is dat een nieuwe service van de crew?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_60300834
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 08:28 schreef JonKeL het volgende:

[..]
Het meisje in dit topic had ook een ezel kunnen zijn, bij wijze van spreken. Het gaat erom dat ik het niet kick vind van mijn maat.
ben ik ook helemaal met je eens. Wat ik eerder al zei. Ik heb het ook meegemaakt. Maar dan in de trant van dat mijn " beste " vriend vreemd ging met mijn vriendin.

Dan kom je er ook op een harde manier weer achter hoe het echt in elkaar steekt. Beide spreek ik natuurlijk nooit meer.

Laat je 'maat' lekker gaan, als het nieuwe eraf is komt het misschien nog goed en maakt het jou ook niet meer uit.
  woensdag 23 juli 2008 @ 18:37:40 #67
262 Re
Kiss & Swallow
pi_60301189
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 17:18 schreef Arcee het volgende:

[..]

Is dat een nieuwe service van de crew?
geheel gratis en accuraat
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_60417084
Doet me zowaar terugdenken aan Dawson's Creek ...
Al begrijp ik TS wel, zou het er ook moeilijk mee hebben.
pi_60553263
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:07 schreef GoodfelIas het volgende:
Heb ik ook ooit eens meegemaakt, maar dan niet als lijdend voorwerp.

Tijdens een vakantie ontving een maatje enorm veel aandacht van een meisje, een meisje wat er wel erg goed uitzag en overduidelijk zo geil als boter was. Maatje van me is niet verschrikkelijk sociaal aangelegd, dus ik - ook zo geil als boter - heb haar min of meer bij hem weggehaald. Toen duidelijk was dat het allemaal wel goed zou komen die nacht, voelde ik me ineens verschrikkelijk schuldig en terecht ook natuurlijk. Heb hem uiteindelijk aan haar vriendin weten te koppelen en ook dat is allemaal goedgekomen, eind goed al goed dus.

Als ik er achteraf en nuchter over nadenk, kan ik mezelf wel afschieten.
Net of jij er wat aan kan doen dat die meid meer intresse had voor jou.

Zelfde verhaal voor TS, je hebt haar duidelijk gemaakt wat je voor haar vond, daar was ze blijkbaar niet echt onder de indruk van. Dus dan moet je niet boos worden als je "maat" het erna ook nog probeert en al helemaal niet boos worden als hij wel verder komt.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 00:26:51 #70
69994 seto
-|||--------|||-
pi_60565105
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik ben het niet eens met bovenstaande reacties eigenlijk. Zou zelf nooit iets beginnen met een meisje waarvan ik weet dat een vriend er een crush op heeft. Soort ongeschreven code.

Wat mij betreft not done dus...
Dit. Echte vrienden doen dat niet.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_60566215
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:25 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik ben het niet eens met bovenstaande reacties eigenlijk. Zou zelf nooit iets beginnen met een meisje waarvan ik weet dat een vriend er een crush op heeft. Soort ongeschreven code.

Wat mij betreft not done dus...
Wat hij zegt, tenzij het lange tijd geleden is en die vriend het goed vind
pi_60576321
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:16 schreef nietzman het volgende:
Ik zie je nergens zeggen tegen die vriend van je dat jij een oogje op d'r had? Wist 'ie het wel?

En oh, tipje om heteroseksueel over te komen, schrap het woord 'maat' uit je vocabulaire.
Sinds wanneer is het belangrijk je in te passen in de rest van de bevolking?.. Ze hebben je maar te nemen zoals je bent

Iig, over de topic - Tsja, ik zou het begrijpelijker vinden als je ook daadwerkelijk een relatie met het meisje gehad hebt, maar dat is dus niet het geval. Zij zag jou niet zitten, terwijl jij haar wel zag zitten. Is misschien hard, maar kom je wel overheen toch?

Als het zo'n goede vriend zou zijn van je zou je hem het geluk gunnen. Het had tussen jullie twee toch niets geworden, en daar moet je je bij neerleggen.
Everything that irritates us about others can lead us to a better understanding of ourselves.
- Carl Jung
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 15:26:13 #73
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_60577366
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 14:45 schreef Klavertje_4 het volgende:
Sinds wanneer is het belangrijk je in te passen in de rest van de bevolking?..
Sinds je geen rebels twaalf jarig pubertje of saaie muts met 'pittig kapsel' meer bent.
quote:
Ze hebben je maar te nemen zoals je bent
Uhuh, en dat werkte. .
Ik ga naar huis.
  dinsdag 5 augustus 2008 @ 18:22:23 #74
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_60581196
Ik heb altijd in de veronderstelling geleefd dat er onder mannen wat dit soort zaken betreft een soort erecode bestaat. Die vriend had jou netjes moeten vragen of het "ok" was geweest voor hem om haar te daten. Jij had dan je gevoelen kunnen uitleggen maar hem dat in principe niet mogen weigeren, ook omdat je eigenlijk wel weet dat die meid jou niet zit zitten. Als dat gebeurd was had jij je niet zo gepasseerd gevoeld, en alleen maar blauw, en was dit hele topic niet nodig geweest.

Maar goed, kennelijk leeft niet iedereen bij die code.

Neemt niet weg dat ik het dus niet netjes vind van die maat van je dat 'ie niet even zijn medeleven en respect toonde. Nu te laat, niet meer zeuren en de volgende keer ook geen rekening meer houden met hem.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')