abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60264480
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:30 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Hoe zo ik pas hoor en wederhoor toe. Ik haal de nieuwsberichten uit beide bronnen aan. Wat is daar mee mis?
Met nieuwsberichten op fok pleuren pas je allen maar copy en paste toe, niets van hoor en wederhoor.

Vooral door bijna altijd alleen maar elseveir als refentiekader te gebruiken heb je het jezelf hier natuurlijk niet makkelijker gemaakt.

En om even ontopic te gaan. Ik mag hopen dat onze rechters geen stijl zal uitlachen met deze belachelijke rechtszaak. Om maar even een oud spreekwoord uit de kast te halen wie kaatst kan de bal terug verwachten.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:49:29 #27
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_60264539
quote:

[..]

Hoe zo ik pas hoor en wederhoor toe. Ik haal de nieuwsberichten uit beide bronnen aan. Wat is daar mee mis?
hoor een wederhoor
Meneer heeft ook iets gelezen, twee reacties boven hem.

Zoek even op, wat er met hoor en wederhoor bedoeld wordt, en reageer pas als je dat snapt.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_60264568
quote:

[..]

Wat ben jij dom bezig Martijn. Post eens inhoudelijk of lees gewoon eens een boek in plaats van het web af te speuren naar stukjes die jou welgevallig zijn.

Natuurlijk is het Maakbare Nieuws gekleurd. Ieder boek is gekleurd. Het is geschreven door een hele rits journalisten die hun ervaringen neerzetten. Klopkoek quote met vermelding van de bron enkele van die bevindingen. Dat het jou niet aanstaat, rukt niemand veder wat; wel je vermoeiende en kinderachtige poging om meteen een richtingenstrijd aan te gaan en zo de discussie te verzieken. Jouw posts bestaan doorgaans uit: gekleurde bron of: maar allochtonen doen het nog erger.

Grow up of verdwijn
pi_60264585
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:32 schreef Martijn_77 het volgende:
Maar weer even terug op het onderwerp. Ik vind het behoorlijk kort door de bocht om GS stijl van alle problemen en bedreigingen de schuld te geven. Zeker omdat de link tussen GS en de bedreigingen niet on omstotelijk is vast gesteld en er naast GS verschillende groeperingen zijn dit ook dreigen (Iran, Hamas etc)
Je stelt Hamas en Iran op 1 lijn met GS
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:54:19 #30
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_60264666
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:26 schreef t-8one het volgende:

[..]

Zeg dan eens wat er zo gekleurd aan is, en volgens jou niet klopt?
Ik vind het gewoon een opsomming van dat wat er gebeurd is, en een neutraal nieuwsbericht.
er worden politici bedreigd door minderjarige kinderen en er wordt beweerd dat die op GS zitten. GS heeft juist hun marktonderzoeksresultaten laten zien waaruit naar voren komt dat hun bezoekers een hoge intelligentie bezitten en meer dan 95% is meerderjarig.
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:55:41 #31
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_60264702
Hoe meer berichten ik post, hoe groter mijn gelijk.

Langer dan twee regels hoeft niet, dus nu ben ik alweer klaar.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_60264806
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:54 schreef Paxlie het volgende:

[..]

er worden politici bedreigd door minderjarige kinderen en er wordt beweerd dat die op GS zitten. GS heeft juist hun marktonderzoeksresultaten laten zien waaruit naar voren komt dat hun bezoekers een hoge intelligentie bezitten en meer dan 95% is meerderjarig.
Hoe kan ik een marktondezoek doen en daaruit objectief het IQ van mijn doelgroep halen?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:00:23 #33
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_60264850
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Hoe kan ik een marktondezoek doen en daaruit objectief het IQ van mijn doelgroep halen?
Neem aan dat ze naar het opleidingsniveau hebben gekeken.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:03:46 #34
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60264931
Uit de brief van GeenStijl haal ik:
quote:
Welnu, uit de cijfers van de STIR blijkt dat 52 procent van onze lezers
tussen de 18 en 34 jaar is, 36 procent tussen de 35 en 49 jaar en de 12 procent ouder dan
50 jaar.
52+36+12=100

De groep 0-18 bestaat kennelijk voor GeenStijl niet.

Volkskrant zegt: "minderjarige GeenStijl pubers bedreigen alles en iedereen" (gechargeerd).

GeenStijl zegt: "Echt niet, de meerderheid is meerderjarig".

Ze gaan alleen mij niet wijsmaken dat 0% van de bezoekers in de leeftijd 0-18 valt.

Kortom: hun cijfers zijn ROTZOOI.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_60264950
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:00 schreef Perrin het volgende:

[..]

Ik geloof graag dat er reaguurders zijn die opgeven drie academische studies te hebben voltooid hoor. .
I´m back.
pi_60265255
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:04 schreef Ryan3 het volgende:

Ik geloof graag dat er reaguurders zijn die opgeven drie academische studies te hebben voltooid hoor. .
Net zoals hier op fok ook zoveel helden rond slingeren die zogenaamd allemaal een master hebben en topfuncties bekleden, > 1K per jaar verdienen maar wel de tijd hebben om de gehele dag hier te posten.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:18:29 #37
38496 Perrin
pi_60265294
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:16 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Net zoals hier op fok ook zoveel helden rond slingeren die zogenaamd allemaal een master hebben en topfuncties bekleden, > 1K per jaar verdienen maar wel de tijd hebben om de gehele dag hier te posten.
1K=1000 euro.. beetje karige topfunctie als je 't daarmee een jaar moet uithouden.
pi_60265374
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

IK ben ook heel geleerd en verdien 3 keer modaal hoor .. echt wel
pleased to meet you
pi_60265568
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:00 schreef Perrin het volgende:

Heb je ergens dan een onderzoek dat aantoond dat het opleidingsniveau gerelateerd is aan een IQ. Want het niveau van de HBO en hogere opleding is de laatste 15 jaar flink naar beneden bij geschroefd alleen maar om die zogenaamd kenniseconomie te creeren.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:31:50 #40
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_60265636
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:03 schreef Klopkoek het volgende:
Uit de brief van GeenStijl haal ik:
[..]

52+36+12=100

De groep 0-18 bestaat kennelijk voor GeenStijl niet.

Volkskrant zegt: "minderjarige GeenStijl pubers bedreigen alles en iedereen" (gechargeerd).

GeenStijl zegt: "Echt niet, de meerderheid is meerderjarig".

Ze gaan alleen mij niet wijsmaken dat 0% van de bezoekers in de leeftijd 0-18 valt.

Kortom: hun cijfers zijn ROTZOOI.
of de groep minderjarige bezoekers is verwaarloosbaar. Hun marktonderzoeken zijn terug te vinden. Succes ermee
  dinsdag 22 juli 2008 @ 12:43:20 #41
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60265929
De Volkskrant zal van de rechter vast gelijk krijgen maar dan nog past de eerstvolgende krant/journalist wel uit voordat ze iets schrijven over GeenStijl. Rechtzaken zijn toch onnodige kosten...
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:09:34 #42
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_60266658
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:43 schreef Klopkoek het volgende:
De Volkskrant zal van de rechter vast gelijk krijgen maar dan nog past de eerstvolgende krant/journalist wel uit voordat ze iets schrijven over GeenStijl. Rechtzaken zijn toch onnodige kosten...
Hoezo krijgt de Volkskrant gelijk? Ze halen Geenstijl bij iets waar ze niet bij waren. Als het nu daadwerkelijk bewezen was dat de bedreigingen en dergelijke ontstaan vanuit Geenstijl dan is het wat anders.

Nu beweert de Volkskrant dat door Geenstijl er bedreigingen worden geuit aan politici. Ik heb nog geen enkel artikel danwel reactie gezien die dat accepteert. Sterker nog, er zijn voldoende artikelen op Geenstijl die het juist afkeuren.
pi_60267047
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:09 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Hoezo krijgt de Volkskrant gelijk? Ze halen Geenstijl bij iets waar ze niet bij waren. Als het nu daadwerkelijk bewezen was dat de bedreigingen en dergelijke ontstaan vanuit Geenstijl dan is het wat anders.

Nu beweert de Volkskrant dat door Geenstijl er bedreigingen worden geuit aan politici. Ik heb nog geen enkel artikel danwel reactie gezien die dat accepteert. Sterker nog, er zijn voldoende artikelen op Geenstijl die het juist afkeuren.
Dit geschilletje heeft met taal te maken en de Raad voor Journalistiek zal de VK zeker gelijk geven. Als het voor een rechter komt, wordt het pas echt interessant. Dan gaat het erom of GeenStijl een beschermde term is of je vrijelijk met taal om mag gaan. Mag GeenStijl het steeds over de Azijnbode hebben, vind jij? Mag je inderdaad een generatie de patatgeneratie, een BNN-generatie, een internetgeneratie of een GeenStijl-generatie noemen. Ik denk niet dat een rechter dat gaat verbieden. Stel je voor. Ik dacht nou juist dat GS en gelijken zo enorm voor de vrijheid van meningsuiting zijn.

Ze spreken zichzelf enorm tegen in dit verband.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:29:04 #44
38496 Perrin
pi_60267206
Jammer dat er sommigen zijn die het lasterende gedrag van de Volkskrant nog verdedigen ook.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:31:08 #45
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_60267262
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:29 schreef Perrin het volgende:
Jammer dat er sommigen zijn die het lasterende gedrag van de Volkskrant nog verdedigen ook.
Lasterend

Als er iemand/iets lasterend bezig is, is het GS wel.

Ohwnee, dat is vrijheid van meningsuiting.
naaktfoto's plaatsen van een lerares zodat ze haar baan kwijt raakt.
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:31:26 #46
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_60267268
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:29 schreef Perrin het volgende:
want? Dit soort discussies zijn juist interessant. Zomaar iets aannemen is nooit een goede zaak.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:34:34 #47
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_60267358
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit geschilletje heeft met taal te maken en de Raad voor Journalistiek zal de VK zeker gelijk geven. Als het voor een rechter komt, wordt het pas echt interessant. Dan gaat het erom of GeenStijl een beschermde term is of je vrijelijk met taal om mag gaan. Mag GeenStijl het steeds over de Azijnbode hebben, vind jij? Mag je inderdaad een generatie de patatgeneratie, een BNN-generatie, een internetgeneratie of een GeenStijl-generatie noemen. Ik denk niet dat een rechter dat gaat verbieden. Stel je voor. Ik dacht nou juist dat GS en gelijken zo enorm voor de vrijheid van meningsuiting zijn.

Ze spreken zichzelf enorm tegen in dit verband.
Hoezo met taal? Ik vind eerder dat ze Geenstijl koppelen aan de bedreigingen dan dat ze het publiek benoemen die het doen. Als het puur het publiek was dan zitten ze namelijk helemaal fout gezien de onderzoeken van GS naar hun bezoekers.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:35:35 #48
38496 Perrin
pi_60267385
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 13:31 schreef t-8one het volgende:

[..]

Lasterend

Als er iemand/iets lasterend bezig is, is het GS wel.

Ohwnee, dat is vrijheid van meningsuiting.
naaktfoto's plaatsen van een lerares zodat ze haar baan kwijt raakt.
Laster = valse beschuldiging..
  dinsdag 22 juli 2008 @ 13:44:52 #49
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_60267651
quote:
las·ter (dem)
1 het plegen van smaad zonder het bewijs te leveren van de waarheid van het ten laste gelegde feit en tegen beter weten in
De RvJ moet dus uitmaken of dit inderdaad laster is. Dat nu al gaan roepen is ongefundeerd
pi_60267720
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:50 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat ben jij dom bezig Martijn. Post eens inhoudelijk of lees gewoon eens een boek in plaats van het web af te speuren naar stukjes die jou welgevallig zijn.

Natuurlijk is het Maakbare Nieuws gekleurd. Ieder boek is gekleurd. Het is geschreven door een hele rits journalisten die hun ervaringen neerzetten. Klopkoek quote met vermelding van de bron enkele van die bevindingen. Dat het jou niet aanstaat, rukt niemand veder wat; wel je vermoeiende en kinderachtige poging om meteen een richtingenstrijd aan te gaan en zo de discussie te verzieken. Jouw posts bestaan doorgaans uit: gekleurde bron of: maar allochtonen doen het nog erger.

Grow up of verdwijn
Jij bent een linkse overheidsjournalist die zich door mijn belastingcenten laat betalen, kortom jouw mening stelt al helemaal niks voor.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')