Want verkrachte meisjes van 12 hadden iets met deze moslim invallers te maken? Want dienduizenden mensen in een massagraf hebben iets met deze moslim invallers te maken?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:27 schreef Elkarden het volgende:
[..]
Nee, dat maakt hun geen lieve mensen, maar plaatst hun acties wel in een ander daglicht.
Ah, de badguys die alles van te voren hadden geplanned hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:58 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat in principe de Serviërs the bad guys zijn, wat in de praktijk inhoudt dat de bewijsvoering die jij aandraagt zal worden gebagatelliseerd dan wel weersproken of de bron wordt gediscrediteerd.
Doet me denken aan het Molotov-Ribbentrop Pactquote:The Karađorđevo agreement was an agreement between Croatian President Franjo Tuđman and Serbian President Slobodan Milo¨ević to redistribute Bosnia and Herzegovina between Croatia and Serbia. Secret discussions between Franjo Tuđman and Slobodan Milo¨ević on the division of Bosnia and Herzegovina were held as early as March 1991 which will be later known as the Karađorđevo agreement.
Er was juist geen bescherming en men heeft Srebrenica met opzet laten vallen imo. Dat is imo tenminste de meest logische uitleg gezien alle vreemde gebeurtenissen en beslissingen. Kort gezegd, men heeft de Serviers in hun eigen zwaard laten vallen, wilde een omslagpunt forceren, ten koste van duizenden doden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:01 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat moet je even uitleggen. Was Srebrenica beschermen dan een fout?
Zo'n baard is wel 'in' onder oorlogsmisdadigersquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:49 schreef Hrvat het volgende:
Dit is 'm !!!
[ afbeelding ]
De kerstman als oorlogsmisdadiger...
http://www.rtl.hr/vijesti/prikaz/15828/
Niet in de praktijk......................wel in het hartquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:18 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Spijtig voor jou, maar er zijn geen jugoslaven meer!
idd ik hoorde trouwens dat het tribunaal maar een mandaat heeft tot 2010 (wat doen ze daarna)quote:
Dat vind ik nu wel weer interessant........... Misschien wordt met het proces tegen Karadzic eindelijk eens duidelijk dat de Bosnische regering de enclaves moedwillig heeft opgegeven en overgeleverd aan de Serviers met oog op het latere Dayton accoord......................................Iedereen was op de hoogte behalve die arme Nederlanders.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:22 schreef Hrvat het volgende:
[..]
Beschermen?
Sorry, maar dat noemt niemand beschermen.
De VN is trouwens hier onlangs nog voor de rechter gedaagd, maar die zijn vrijgesproken, niet omwille van feiten maar owv onschendbaarheid.
De Nederlanders hebben dan wel hun best willen doen, de VN had in dat verhaal duidelijk zijn keutel ingetrokken en de andere kant uitgekeken.
Nasser Oric loopt vrij rond en een Albanese terrorist is nu Premier van Kosovo. Zo dus.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:38 schreef partizan het volgende:
Tudjman en Izetbegovic zijn op tijd gestorven....................anders hadden zij ook aangeklaagd moeten worden door het tribunaal.........................Ik had wel eens willen zien hoe b.v. Duitsland en Amerika zich dan hadden opgesteld.
Wat een indrukwekkende foto's zeg...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:41 schreef partizan het volgende:
http://illyria.proboards19.com/index.cgi?board=bosniahercegovina&action=display&thread=9697&page=1
Pfoeh. Wat een oorlog is dat toch ook geweest he. Heftig hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:41 schreef partizan het volgende:
http://illyria.proboards19.com/index.cgi?board=bosniahercegovina&action=display&thread=9697&page=1
En je ziet dat het tuig aan alle kanten er hetzelfde uitzietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Pfoeh. Wat een oorlog is dat toch ook geweest he. Heftig hoor.
Ik denk dat lopende zaken gewoon afgehandeld kunnen worden. Ik denk dat de procedure voor 2010 begonnen moet zijn.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:25 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
idd ik hoorde trouwens dat het tribunaal maar een mandaat heeft tot 2010 (wat doen ze daarna)
Waarom denk je dat Milosevic opeens dood was nadat bleek dat het hele proces tegen hem in de soep liep?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:15 schreef partizan het volgende:
Zal mij benieuwen hoe lang hij in leven blijft in de cel? Er zijn maar weinig politiek verantwoordelijken die er belang bij hebben dat grote vissen als Karadzic gaan praten. Er zijn veel mensen met boter op hun hoofd !!
De vermomming is zo goed dat ik daar echt geen Karadzic in kan herkennen. Hoe hebben ze hem gevonden, door een tip?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:14 schreef Jarno het volgende:
Bizarre vermomming!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |