abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 juli 2008 @ 00:44:59 #101
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_60258226
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:38 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Dat was Yasser Arafat ook. En die kreeg nota bene de Nobelprijs voor de Vrede en een staatsbegrafenis.
*Zucht*

Ik ben niet degene die zegt dat Arafat geen bloed aan zijn handen heeft, en die nobelprijs was inderdaad een misser. Maar wat heeft dat compleet offtopic statement dan met dhr. Karad¸ić te maken? Mag als Arafat erop rond moord hij dat ook of wat? Vind het een erg gebrekkige argumentatie .

Hij wordt ervan beschuldigd opdracht gegeven te hebben tot genocide op de Bosniaks en als je je op een dergelijke manier gaat verschuilen als hij nu heeft gedaan dan ben ik in zon geval niet overtuigd van zijn onschuld.
pi_60258264
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:44 schreef Tizitl het volgende:

[..]

*Zucht*

Ik ben niet degene die zegt dat Arafat geen bloed aan zijn handen heeft, en die nobelprijs was inderdaad een misser. Maar wat heeft dat compleet offtopic statement dan met dhr. Karad¸ić te maken? Mag als Arafat erop rond moord hij dat ook of wat? Vind het een erg gebrekkige argumentatie .
"Erop rond moorden" hoort er nu eenmaal een beetje bij aan de top. De één wordt na zijn moordpartijen als superheld verafgood, de ander wordt voor "oorlogsmisdadiger" uitgemaakt door de internationale gemeenschap en vergiftigd in een lullig celletje in een land zonder helden.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 00:56:25 #103
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_60258360
Goeie zaak natuurlijk. Al begrijp ik de sfeer in dit topic niet helemaal, alsof we een WK-finale hebben gewonnen. Karadzic is een zwijn maar voor hem tien anderen. Hij is echt niet het grote genie achter de balkanoorlog, dat was een uitbarsting van collectieve volkswoede, gevoed door eeuwenoude slechte sentimenten.

Maar goed, de bad guy is gegrepen en het gejuich is niet van de lucht. Enjoy the popcorn.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 00:57:08 #104
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_60258370
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:44 schreef partizan het volgende:

[..]

Bijna iedereen.................... Maar of ze er echt iets mee opgeschoten zijn is een tweede.

De internationale gemeenschap en de EU eist en eist maar van de kleine voormalig Joegoslavische landjes............en werkelijk niemand is in staat een vuist te maken. Als het moet verkopen ze hun ziel aan de hoogst biedende.
Het oude Joegoslavie accepteerde geen eisen, het was sterk en had internationaal aanzien. Maar misschien word ik nu weer een beetje nostalgisch
Blijkbaar...

Tito is niet meer mijn beste. Dit zijn nieuwe tijden, met nieuwe helden en nieuwe noden.
Niet iedere staat uit het oude jugoslavie staat er zo goed voor, maar vooral Slovenie en Kroatie gaan de goede kant uit. Het nostalgische gedoe is een karaktertrekje uit de Balkan dat liefst een stil afscheid neemt. De toekomst is niet angstaanjagend en onze ziel wordt eht niet zomaar verkocht.

Als ik de laatste 10 jaar zie hoe kroatie bijvoorbeeld is vooruitgegaan dan treur ik echt niet om de goede oude titotijd...
Lijepa li si !
  dinsdag 22 juli 2008 @ 00:58:17 #105
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_60258386
Kan het hier over karadzic gaan?
Er is gee enkele relatie met misser uit het verleden ten overstaan van wie dan ook. Er is iemand gepakt die verantwoordelijk is voor de moord op duizenden onschuldigen. Wie of wat daar uiteindelijk van belang bij heeft doet niet ter zake. Deze man is opgepakt en daar zouden we blij om moeten zijn. Tizitl, erg knap dat je nog een dialoog met RR aangaat.

Dat een topic als dit moet gaan over wel ras voordeel of nadeel bij een gebeurtenis heeft gehad is sarcastisch maar vooral stuitend. Juist bij dit persoon.
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 22 juli 2008 @ 00:59:32 #106
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_60258405
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:56 schreef Ringo het volgende:
Goeie zaak natuurlijk. Al begrijp ik de sfeer in dit topic niet helemaal, alsof we een WK-finale hebben gewonnen. Karadzic is een zwijn maar voor hem tien anderen. Hij is echt niet het grote genie achter de balkanoorlog, dat was een uitbarsting van collectieve volkswoede, gevoed door eeuwenoude slechte sentimenten.

Maar goed, de bad guy is gegrepen en het gejuich is niet van de lucht. Enjoy the popcorn.
Nou ja. Ik ken mensen wiens leven een puinhoop is, voornamelijk dankzij hem.
''And the Germans kill the Jews, And the Jews kill the Arabs, And the Arabs kill the hostages
And that is the news.''
  dinsdag 22 juli 2008 @ 01:00:42 #107
198904 Tizitl
Militant pacifist
pi_60258420
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:48 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

"Erop rond moorden" hoort er nu eenmaal een beetje bij aan de top. De één wordt na zijn moordpartijen als superheld verafgood, de ander wordt voor "oorlogsmisdadiger" uitgemaakt door de internationale gemeenschap en vergiftigd in een lullig celletje in een land zonder helden.
Dit geeft juist aan dat erop rond moorden er tegenwoordig NIET meer bij hoort aan de top en we degenen die zich er schuldig aan maken aanmerken als oorlogsmisdadigers voor het gerecht brengen waar zij hun verdiende loon krijgen. Dit gaat misschien niet altijd even makkelijk en goed maar de laatste jaren is met onder andere dit strafhof en het VN strafhof in den haag wel een trend gezet. Dit soort mensen moet opgepakt worden en in het gevang gesmeten. Tot deze trend horen bijvoorbeeld ook de jacht op de schuldigen van de genocide in Rwanda, de arrestatie van Dhr. Taylor en de recente aanklacht tegen het staatshoofd van Sudan voor de situatie in Darfur (wat omdat hij in functie is wat lastiger zal zijn, maar toch er worden pogingen gedaan).

Wat mij betreft is het een zeer goede ontwikkeling dat deze mensen worden berecht in plaat van worden vereerd en zich nu moeten verantwoorden voor het leed wat zij hebben aangericht.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 01:01:51 #108
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_60258431
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:57 schreef Hrvat het volgende:

[..]

Blijkbaar...

Tito is niet meer mijn beste. Dit zijn nieuwe tijden, met nieuwe helden en nieuwe noden.
Niet iedere staat uit het oude jugoslavie staat er zo goed voor, maar vooral Slovenie en Kroatie gaan de goede kant uit. Het nostalgische gedoe is een karaktertrekje uit de Balkan dat liefst een stil afscheid neemt. De toekomst is niet angstaanjagend en onze ziel wordt eht niet zomaar verkocht.

Als ik de laatste 10 jaar zie hoe kroatie bijvoorbeeld is vooruitgegaan dan treur ik echt niet om de goede oude titotijd...
Het gebeurt overal, het verlangen naar vroeger. De slechte dingen worden vergeten. Ostalgie zie je veel terug, vooral bij wat ouderen. Maar een echt alternatief is het niet en zal het nooit worden.
And that is the news.''
pi_60258436
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:58 schreef One_of_the_few het volgende:
Er is iemand gepakt die verantwoordelijk is voor de moord op duizenden onschuldigen.
Dat moet ook nog maar blijken, tijdens het proces.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 01:04:10 #110
201361 pepu
Op de konijnen af= lekker?
pi_60258463
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:56 schreef Ringo het volgende:

Er is altijd ergens een ergere oorlogsmisdadiger maar dat maakt het niet minder goed nieuws als er een is opgepakt.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_60258469
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:32 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Helemaal geen EU-uitbreiding is natuurlijk ook een prima optie.
Ik ken jou verder niet maar wat is jouw mening over de EU-breiding? .
Want ik krijg nu een beetje de vreemde smaak dat jij hier in dit topic met je eigen HEMA-schoolagenda in de weer bent en is dit ook een redelijk bekende manier om vanuit bepaalde hoek wat fake puntjes maken, vandaar dat ik er ook even naar vraag. Ander topic wellicht? .
  dinsdag 22 juli 2008 @ 01:05:18 #113
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_60258472
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 01:02 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Dat moet ook nog maar blijken, tijdens het proces.
Tuurlijk. Een eerlijk proces moet het worden. Dat is het enige wat telt en wat ook echt een uitstraling kan geven dat iedereen die echt iets fundamenteel verkeerd doet gestraft zal worden.

Ik twijfel echter geen moment aan het schuldig zijn van de man.
And that is the news.''
  dinsdag 22 juli 2008 @ 01:09:29 #114
6484 ExTec
Would you like to know more?
pi_60258529
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 01:05 schreef One_of_the_few het volgende:

Dat is het enige wat telt en wat ook echt een uitstraling kan geven dat iedereen die echt iets fundamenteel verkeerd doet gestraft zal worden.
En ben je van mening dat dat een beetje lukt, als de bias zo overduidelijk tegen servie is?
pi_60258530
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 01:00 schreef Tizitl het volgende:

[..]

Dit geeft juist aan dat erop rond moorden er tegenwoordig NIET meer bij hoort aan de top en we degenen die zich er schuldig aan maken aanmerken als oorlogsmisdadigers voor het gerecht brengen waar zij hun verdiende loon krijgen. Dit gaat misschien niet altijd even makkelijk en goed maar de laatste jaren is met onder andere dit strafhof en het VN strafhof in den haag wel een trend gezet. Dit soort mensen moet opgepakt worden en in het gevang gesmeten. Tot deze trend horen bijvoorbeeld ook de jacht op de schuldigen van de genocide in Rwanda, de arrestatie van Dhr. Taylor en de recente aanklacht tegen het staatshoofd van Sudan voor de situatie in Darfur (wat omdat hij in functie is wat lastiger zal zijn, maar toch er worden pogingen gedaan).

Wat mij betreft is het een zeer goede ontwikkeling dat deze mensen worden berecht in plaat van worden vereerd en zich nu moeten verantwoorden voor het leed wat zij hebben aangericht.
Och. Ik ben van mening dat om grote daden te verrichten men soms niet ontkomt aan een moordpartijtje hier of daar. Zo doet elke machtsfactor van betekenis het en zo zal het ook altijd zijn.

Dat Karadzic nu als de grote boeman wordt afgeschilderd vind ik verder prima, ik zal er geen minuut minder om slapen. Maar je kunt niet ontkennen dat één en ander nogal arbitrair wordt bepaald. Als je jouw definitie van "oorlogsmisdadiger" zou aanhouden zou je de hele wereldpolitiek wel op het hakblok kunnen leggen. Of in elk geval elke politicus die direct bij de Balkanoorlog betrokken was.
pi_60258554
Mooi dat ze 'm hebben. Nu maar hopen dat Servië 'm ook daadwerkelijk uitlevert. Zo niet: uit de VN stoten en levenslang de toegang tot de EU ontzeggen.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 01:22:20 #117
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_60258657
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
Mooi dat ze 'm hebben. Nu maar hopen dat Servië 'm ook daadwerkelijk uitlevert. Zo niet: uit de VN stoten en levenslang de toegang tot de EU ontzeggen.
+ Mladić en Had¸ić vangen voor ze de Eu binnenmogen...
Lijepa li si !
  dinsdag 22 juli 2008 @ 01:26:58 #118
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_60258704
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 01:09 schreef ExTec het volgende:
En ben je van mening dat dat een beetje lukt, als de bias zo overduidelijk tegen servie is?
Punt, daar draait het allemaal om. Zeker in NL zijn we er sterk in om die oorlog in termen van goed-fout te zien, alsof de ene partij de kwaaie pier was en de ander willoos slachtoffer. Dat gaat alleen op als je ieder incident afzonderlijk bekijkt; over all was het een collectieve waanzin die iedereen in zijn greep hield, Serviër, Kroaat, moslim, christen, wie ook. Dat maakt die oorlog (en die regio) nou net zo complex.
Goed dat Karadzic gepakt is, als één van, maar vergeet ook niet naar zíjn verhaal te luisteren, opdat de onderste steen bovenkome -- in plaats van overenthousiast de geschiedenis dicht te metselen met een proces waarvan de uitkomst op voorhand vaststaat.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_60258717
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 01:04 schreef Stali het volgende:

[..]

Ik ken jou verder niet maar wat is jouw mening over de EU-breiding? .
Dat die van mij niet hoeft. Liever niet zelfs. Maar dat als we dan toch gaan uitbreiden, we maar beter in "mijn" richting kunnen uitbreiden. D.w.z. een richting waar ik me prettig bij voel.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 01:29:29 #120
126487 One_of_the_few
Mate verslaafde
pi_60258726
quote:

[..]

Ja. Ben er zeker van dat het lukt.
als je naar de kleinere zaken kijkt, ook bij bosnische serviers dan zijn de rechters erg objectief. De commandant die de markt in kroatie heeft bestookt zit nu ook vast. Niet omdat de pers hem al had veroordeeld. Het duurde zelfs even voordat de rechters een 100% bewijs schuldig hadden.
And that is the news.''
pi_60259494
Die zit zo in Den Haag
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  † In Memoriam † dinsdag 22 juli 2008 @ 06:42:38 #122
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_60259958
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 01:09 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Dat Karadzic nu als de grote boeman wordt afgeschilderd vind ik verder prima, ik zal er geen minuut minder om slapen. Maar je kunt niet ontkennen dat één en ander nogal arbitrair wordt bepaald. Als je jouw definitie van "oorlogsmisdadiger" zou aanhouden zou je de hele wereldpolitiek wel op het hakblok kunnen leggen. Of in elk geval elke politicus die direct bij de Balkanoorlog betrokken was.
Helemaal mee eens.

En wat te denken van de Nato landen.
Van het stimuleren van het uiteenvallen van Joegoslavië en het tegen de internationale verdragen in erkennen van Bosnië tot het vieze spel met Srebrenica en het bombarderen van Servië.

Deze schijnprocessen zijn imo niks anders dan een waarschuwing voor eventuele andere politieke en militaire leiders die het niet eens zijn met oders van boven. "Meewerken of dit is je lot."
  dinsdag 22 juli 2008 @ 06:47:41 #123
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_60259970
quote:
Daarbij zouden 12.000 mensen zijn omgekomen.
Srebrenica. Ook zou hij het brein zijn achter de massamoord op 8000 moslims in Srebrenica in 1995. Dat bloedbad wordt gezien als de ergste misdaad tegen de menselijkheid sinds de Tweede Wereldoorlog.
quote:
De massamoord in Srebrenica is door het Internationaal Gerechtshof in Den Haag aangemerkt als genocide en werd door voormalig VN-secretaris-generaal Kofi Annan omschreven als 'de zwartste bladzij uit de geschiedenis van de VN'.
Wat een walgelijke statements. Niet lang daarna worden in Rwanda 800.000 mensen op barbaarse wijze afgeslacht terwijl de VN botweg wegkijkt, maar ach, dat zijn maar zwartjes he en blijkbaar is 1 moslimleven meer waard dan dat van 1.000 negers...gatverdamme wat een hypocriet Westers etnocentrische uitspraken zeg!
  † In Memoriam † dinsdag 22 juli 2008 @ 07:55:26 #124
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_60260250
Had ik nog geeneens gelezen

"Dat bloedbad wordt gezien als de ergste misdaad tegen de menselijkheid sinds de Tweede Wereldoorlog."

lol
pi_60260277
Dit alles onder het motto: je verwacht het niet (meer)! .

Verder eens met Lithion. (Duh).
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_60260429
Ze moeten die moordlustige Clinton arresteren voor oorlogsmisdaden en in Den Haag vast zetten.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_60260454
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 08:18 schreef JohnDope het volgende:
Ze moeten die moordlustige Clinton arresteren voor oorlogsmisdaden en in Den Haag vast zetten.
Wat dacht jij, ik ga eens offtopic?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_60260476
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 08:20 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wat dacht jij, ik ga eens offtopic?
Bill Clinton heeft duizenden Serviers vermoord om Monica Lewinsky van de headlines af te krijgen.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_60260482
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 08:23 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Bill Clinton heeft duizenden Serviers vermoord om Monica Lewinsky van de headlines af te krijgen.
Plus dat het een vuige linkse Democratic communist is, right?
pi_60260496
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 08:24 schreef Jarno het volgende:

[..]

Plus dat het een vuige linkse Democratic communist is, right?
Ik wilde eigenlijk zeggen, klik maar op mijn signature voor meer info....

pi_60260566
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:26 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Precies. Moslims.

Waarschijnlijk zullen we over 50 jaar inzien dat zij de kwade genius waren achter deze hele oorlog, en dat mensen als Radovan Karadzic eigenlijk het beste met ons westerlingen voor hadden.
Wat een onzin zeg Dat iemand zo genocide goed wilt praten

*Ik wacht trouwens nog op de joegoslaven op FoK! om dit op te pakken en er een 'maar zij waren slechter/gemeener' topic van te maken,.
pi_60260611
quote:

[..]

En hoe is je mening over het Palestijnse conflict? Ook zo open of toch zwart-wit?

Verder, het is een consensus dat de serviers 90% van de oorlogsmisdaden pleegden, misschien dat daar de bias vandaan komt?
pi_60260796
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 08:38 schreef Xith het volgende:
Verder, het is een consensus dat de serviers 90% van de oorlogsmisdaden pleegden, misschien dat daar de bias vandaan komt?
Die consensus is juist de bias.
pi_60261169
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 08:55 schreef RonaldRegen het volgende:

[..]

Die consensus is juist de bias.
Dit is de consensus van onderzoekers, niet van het klootjesvolk. Net zoals de consensus van WW2 was dat ook de geallieerden ook misdaaden pleegden, alleen een stuk minder dan de nazis. Wat kwa cijfers ook gewoon te bewijzen is, net zoals de balkan oorlog dus.

Maar als je ergens andere feiten op kan duikelen dan wil ik ze graag inzien. Vanuit je eigen duim ver weg van de frontlinies helpt niet echt.
pi_60261334
Het is overigens maar een arrestatie, want als deze man voor het tribunaal moet komen (dat door velen terecht niet wordt erkend) wordt hij gewoon vrijgesproken, netzoals dat Slobo vrijgesproken zou worden als hij niet was overleden.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 09:41:45 #136
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_60261626
Eindelijk
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_60261923
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 06:47 schreef Lithion het volgende:

[..]

[..]

Wat een walgelijke statements. Niet lang daarna worden in Rwanda 800.000 mensen op barbaarse wijze afgeslacht terwijl de VN botweg wegkijkt, maar ach, dat zijn maar zwartjes he en blijkbaar is 1 moslimleven meer waard dan dat van 1.000 negers...gatverdamme wat een hypocriet Westers etnocentrische uitspraken zeg!
Kofi Annan is een negrofoob, duidelijk.

Maar het zijn inderdaad dubieuze uitspraken. Sorry, dubieuze? Belachelijke. (Hoewel er misschien op gedoeld wordt dat de Verenigde Naties echt daadwerkelijk betrokken waren bij de Joegoslavie-oorlog, terwijl ze dat niet waren, volgens mij, in Rwanda, ondanks enkele Belgen en wat nog meer... Nou ja, ik weet niet.)
  dinsdag 22 juli 2008 @ 09:57:40 #138
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_60261925
Prima, maar waarom heeft het zo lang geduurd?
pi_60261949
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 08:33 schreef Xith het volgende:

[..]

Wat een onzin zeg Dat iemand zo genocide goed wilt praten
Welkom op Fok!, .
pi_60261955
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 09:57 schreef Wheelgunner het volgende:
Prima, maar waarom heeft het zo lang geduurd?
Vrienden, lijkt me.
pi_60261994
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 06:47 schreef Lithion het volgende:

[..]

[..]

Inderdaad helemaal mee eens.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:01:51 #142
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60262005
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 06:42 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

En wat te denken van de Nato landen.
Van het stimuleren van het uiteenvallen van Joegoslavië en het tegen de internationale verdragen in erkennen van Bosnië tot het vieze spel met Srebrenica en het bombarderen van Servië.

Deze schijnprocessen zijn imo niks anders dan een waarschuwing voor eventuele andere politieke en militaire leiders die het niet eens zijn met oders van boven. "Meewerken of dit is je lot."
Dat moet je even uitleggen. Was Srebrenica beschermen dan een fout?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_60262011
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 01:12 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom zouden ze? Toen men hulp nodig had was Europa slap en machteloos, hell wij hebben zelfs meegewerkt aan massamoord.

Dus toen moest de good old USA weer opdraven..

Ik zou hem ook niet uitleveren, dan maar berechten in eigen land. Daaag EU.
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
pi_60262155
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 09:17 schreef Xith het volgende:

[..]

Dit is de consensus van onderzoekers, niet van het klootjesvolk.
Het is vooral een politieke consensus. De onderzoekers hebben juist hun bedenkingen, maar spreken die niet publiekelijk uit omdat ze daarmee hun hele carrière kunnen ruïneren.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:16:48 #145
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_60262320
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 08:38 schreef Xith het volgende:

[..]

En hoe is je mening over het Palestijnse conflict? Ook zo open of toch zwart-wit?

Bron daarvoor?

Kroaten waren ook niet mals dacht ik.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Moderator dinsdag 22 juli 2008 @ 10:17:29 #146
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_60262334
Zo nu Mladic ook nog ff oppakken
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_60262351
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:16 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Bron daarvoor?

Kroaten waren ook niet mals dacht ik.
Nee, dat moslimtuig, dat waren lieverdjes.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:18:51 #148
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_60262368
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 08:33 schreef Xith het volgende:

[..]
*Ik wacht trouwens nog op de joegoslaven op FoK! om dit op te pakken en er een 'maar zij waren slechter/gemeener' topic van te maken,.
Spijtig voor jou, maar er zijn geen jugoslaven meer!
Lijepa li si !
pi_60262408
Ik kan trouwens geen direct citaat vinden van Kofi Annan waarin Srebrenica beschreven wordt als "de zwartste bladzij uit de geschiedenis van de VN". Iemand?
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:22:06 #150
151476 Hrvat
Ponosan sam biti Hrvat
pi_60262447
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 10:01 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Dat moet je even uitleggen. Was Srebrenica beschermen dan een fout?
Beschermen?
Sorry, maar dat noemt niemand beschermen.

De VN is trouwens hier onlangs nog voor de rechter gedaagd, maar die zijn vrijgesproken, niet omwille van feiten maar owv onschendbaarheid.

De Nederlanders hebben dan wel hun best willen doen, de VN had in dat verhaal duidelijk zijn keutel ingetrokken en de andere kant uitgekeken.
Lijepa li si !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')