Beachquote:Op maandag 21 juli 2008 22:27 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
Nou mogen jullie drie keer raden.
biogardequote:Op maandag 21 juli 2008 22:27 schreef elfzesendertig het volgende:
[ afbeelding ]
Nou mogen jullie drie keer raden.
ik weet hem nietquote:
Die van mij is wel een rarretje. De originele was een .zip volgens mijquote:Op maandag 21 juli 2008 22:55 schreef DurQ het volgende:
jezus heb ik ff lang over na moeten denken....maar nu snap ik um:P was ook voor mn tijdmaarre was t niet een rarretje?
of je had een gezipt rarretjequote:Op maandag 21 juli 2008 23:03 schreef WurM het volgende:
[..]
Die van mij is wel een rarretje. De originele was een .zip volgens mij
Doe is sturen?quote:Op maandag 21 juli 2008 23:07 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee, ik heb een rarretje. Met daarin de foto's
ik bedoelde eigenlijk een gerart zipjequote:Op maandag 21 juli 2008 23:07 schreef WurM het volgende:
[..]
Nee, ik heb een rarretje. Met daarin de foto's
Het zijn geen hersenenquote:Op maandag 21 juli 2008 23:29 schreef makkie88 het volgende:
volgens mij was dat wurm..
hersenen lijken altijd op wormen!
quote:
Nee, maar de_boswachter is net een uitzaaiend kankergezwel waar het forum dood aan gaatquote:
In dat geval gok ik De_Boswachterquote:Op maandag 21 juli 2008 23:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, maar de_boswachter is net een uitzaaiend kankergezwel waar het forum dood aan gaat
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:40 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Nee, maar de_boswachter is net een uitzaaiend kankergezwel waar het forum dood aan gaat
Goed beredeneerd, maar helaas is het foutquote:Op maandag 21 juli 2008 23:52 schreef jordeeeh het volgende:
Ik denkkkkkkkkkkk
Brechtje, dat is ook altijd zo'n geil sletje. [ afbeelding ]
mwah, brechtje is toch wel geiler dan die op die foto.. die kop manquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:15 schreef WurM het volgende:
[..]
Goed beredeneerd, maar helaas is het fout
Pics van Brechtje?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:16 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
mwah, brechtje is toch wel geiler dan die op die foto.. die kop man
alex?quote:Op maandag 21 juli 2008 23:44 schreef WurM het volgende:
[..]
Je hebt PM.
Ondertussen mogen jullie de volgende foto raden:
[ afbeelding ]
Hint: check de url
Maddoxxquote:
Zeg het danquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:41 schreef ToT het volgende:
Oeh, da's een moeilijke!Een illegaal doorgelinkte photoshop tutorial!
Ik had eerlijk verwacht dat hij snel geraden zou worden. Het is mijn ( en vele anderen ) favo user.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:55 schreef ToT het volgende:
Weet ik veel?Die tutorial zelf zie ik niet! Of gaat het juist om dat bericht wat je ziet?
Hij ziet die foto toch niet zegt ie, jij bent echt fucking dom of niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:06 schreef Daury het volgende:
[..]
Ik had eerlijk verwacht dat hij snel geraden zou worden. Het is mijn ( en vele anderen ) favo user.
Kijk niet naar het voordehand liggende, oeh, x-files muziekje.......
Gelukkig niet zo dom als jij lelijk bent. Ik had 'em idd niet door. Even zoeken naar een oplossing.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hij ziet die foto toch niet zegt ie, jij bent echt fucking dom of niet?
De persoonlijke aanval. Geef het dan direct op.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:13 schreef Daury het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo dom als jij lelijk bent. Ik had 'em idd niet door. Even zoeken naar een oplossing.
Ik geef op. ( zeggen dat ik dom ben is natuurlijk niet persoonlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De persoonlijke aanval. Geef het dan direct op.
Dat klopt, maar jordeeeh heeft het allang opgegeven. Z'n ouders ook trouwens.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:14 schreef Daury het volgende:
[..]
( zeggen dat ik dom ben is natuurlijk niet persoonlijk)
Ontopic ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat klopt, maar jordeeeh heeft het allang opgegeven. Z'n ouders ook trouwens.
he is dat even een goeiequote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:13 schreef Daury het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo dom als jij lelijk bent. Ik had 'em idd niet door. Even zoeken naar een oplossing.
Als m'n raadsel te moeilijk is.........quote:
die DJquote:
puskutquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:30 schreef JDeStoereNeger het volgende:
w8 ik heb er nog een
Edit
wie is dit???
De dertig users met een Flat Eric avatar.quote:
het logo staat niet recht maar?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:32 schreef Daury het volgende:
[..]
De dertig users met een Flat Eric avatar.
Op elfzesendertig graden ?quote:
jaquote:
random fokker ?quote:
quote:
de boswachter!quote:
Juicy Hillquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:45 schreef JDeStoereNeger het volgende:
ok deze raden jullie nooit,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
tip: tis een vrouw
't was een smerige kutquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:25 schreef PusKut het volgende:
Whehehe, wat een eer dat mijn geraden plaatje al verwijderd is
Was het echt zo'n ranzig plaatje dan? Er zijn toch vast wel ergens snoezelige puskutjes te vinden?
Dat kan ik niet zeggen, anders word het makkelijkerquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:28 schreef WurM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De middelste helft
[ afbeelding ]
En die er omheen...
Als ik zin had zou ik een Cupra in een Barracuda fotosoepen, maar ik heb dus geen zin
Ik wist m, maar ik vond m zo matig dat ik het niet de moeite waard vond om op te reagerenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:29 schreef Daury het volgende:
Dudes, de mijne was Braun![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat de kleur bruin was enzo !!!!![]()
Maikuuulquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:31 schreef kaakaa het volgende:
Deze is een makkie:
[ afbeelding ]
Deze wat moeilijker:
[ afbeelding ]
Masd & Tong80?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:50 schreef Hyman het volgende:
raad deze eens:
[ afbeelding ]
doe deze dan ook gelijk (moet niet moeilijk wezen:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hee, waar komt dat schaapje uit jouwn avatar ook alweer vandaan ?
das toch van sheep.exe?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:14 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hee, waar komt dat schaapje uit jouwn avatar ook alweer vandaan ?
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
en nog 1:
[ afbeelding ]
die is rottiger
succes![]()
1e is goed, bij de 2e moet je even naar de URL kijken en dan googlen.quote:
Bij deze dan, ik kon helaas geen grotere vinden:quote:
Als ik hem was zou ik 'm als avatar gebruikenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:23 schreef kaakaa het volgende:
[..]
Bij deze dan, ik kon helaas geen grotere vinden:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:46 schreef makkie88 het volgende:
[ afbeelding ]+
[ afbeelding ]
+Junkie_Sietse ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oranje0031quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:04 schreef Billy_Talent het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze moet niet al te moeilijk zijn
nu deze 2 nog, die eerste moet niet moeilijk zijn toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
DrumstickNL
ohja nog 2 nieuwe
[ afbeelding ]
dat is wel een leuke
en nog 1:
[ afbeelding ]
die is rottiger
succes![]()
CC zelfquote:
Só not!quote:
Ohquote:
Ik alweer?quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
nu deze 2 nog, die eerste moet niet moeilijk zijn toch?
hint voor de eerste: schuin
hint voor de 2e: ademnood ( criptische)
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:21 schreef PusKut het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ademnood, breathtaking?quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
nu deze 2 nog, die eerste moet niet moeilijk zijn toch?
hint voor de eerste: schuin
hint voor de 2e: ademnood ( criptische)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |