Pics van Brechtje?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:16 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
mwah, brechtje is toch wel geiler dan die op die foto.. die kop man
alex?quote:Op maandag 21 juli 2008 23:44 schreef WurM het volgende:
[..]
Je hebt PM.
Ondertussen mogen jullie de volgende foto raden:
[ afbeelding ]
Hint: check de url
Maddoxxquote:
Zeg het danquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:41 schreef ToT het volgende:
Oeh, da's een moeilijke!Een illegaal doorgelinkte photoshop tutorial!
Ik had eerlijk verwacht dat hij snel geraden zou worden. Het is mijn ( en vele anderen ) favo user.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:55 schreef ToT het volgende:
Weet ik veel?Die tutorial zelf zie ik niet! Of gaat het juist om dat bericht wat je ziet?
Hij ziet die foto toch niet zegt ie, jij bent echt fucking dom of niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:06 schreef Daury het volgende:
[..]
Ik had eerlijk verwacht dat hij snel geraden zou worden. Het is mijn ( en vele anderen ) favo user.
Kijk niet naar het voordehand liggende, oeh, x-files muziekje.......
Gelukkig niet zo dom als jij lelijk bent. Ik had 'em idd niet door. Even zoeken naar een oplossing.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:10 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Hij ziet die foto toch niet zegt ie, jij bent echt fucking dom of niet?
De persoonlijke aanval. Geef het dan direct op.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:13 schreef Daury het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo dom als jij lelijk bent. Ik had 'em idd niet door. Even zoeken naar een oplossing.
Ik geef op. ( zeggen dat ik dom ben is natuurlijk niet persoonlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:13 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De persoonlijke aanval. Geef het dan direct op.
Dat klopt, maar jordeeeh heeft het allang opgegeven. Z'n ouders ook trouwens.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:14 schreef Daury het volgende:
[..]
( zeggen dat ik dom ben is natuurlijk niet persoonlijk)
Ontopic ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat klopt, maar jordeeeh heeft het allang opgegeven. Z'n ouders ook trouwens.
he is dat even een goeiequote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:13 schreef Daury het volgende:
[..]
Gelukkig niet zo dom als jij lelijk bent. Ik had 'em idd niet door. Even zoeken naar een oplossing.
Als m'n raadsel te moeilijk is.........quote:
die DJquote:
puskutquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:30 schreef JDeStoereNeger het volgende:
w8 ik heb er nog een
Edit
wie is dit???
De dertig users met een Flat Eric avatar.quote:
het logo staat niet recht maar?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:32 schreef Daury het volgende:
[..]
De dertig users met een Flat Eric avatar.
Op elfzesendertig graden ?quote:
jaquote:
random fokker ?quote:
quote:
de boswachter!quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |