Mooi menneke.. Lijkt een goede instelling te hebben .. Tof aangezicht ook met die blonde hanekamquote:
Doet me enigszins denken aan kleedkamers in de VS bij football etc.quote:
Het zal allemaal wel op een haar na rond zijn!!!11!!quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:21 schreef Happel het volgende:
Deze week, nou nou. Hij is optimistisch...
Wil tot augustus wachten met z'n beslissing.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:29 schreef Fortitudo het volgende:
tim krul nog steeds in de belangstelling?
meen je dat? zou mooi zijn (al heb ik liever Adidas, maar alles beter dan Kappa)quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:44 schreef methodmich het volgende:
Voor de liefhebber van kledingsponsors:
Dit is het laatste seizoen voor Feyenoord in Kappa. Vanaf 2009/10 speelt de club zo goed als zeker in Puma-outfits.
Die hebben ze toch al eens gehad in de jaren tachtig?
Mijn bron zat namens Kappa in de heli afgelopen zaterdag.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:48 schreef ruud_fr het volgende:
http://www.feyenoord.nl/p(...)080723oostenrijk_bos![]()
[..]
meen je dat? zou mooi zijn (al heb ik liever Adidas, maar alles beter dan Kappa)
wat is je bron trouwens?
Waar is dat?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:54 schreef methodmich het volgende:
Die Manteiga was trouwens aardig bang in de heli. Spreekt alleen Portugees, dus lastig communiceren. Heeft de hele dag met een verdwaasde blik rond gelopen. Het is wel zaak dat ze hem goed gaan begeleiden, dus wellicht moet Steef hem even wegwijs komen maken in Rotterdam.
Krijgt als het goed is wel een appartementje vlakbij Lee, Leonardo etcetera.
In de buurt van het Mondriaangebouw als het goed is. Dus Cor Kieboomplein etc.quote:
Puma!?!? Ik vind het helemaal nix en dat komt voornamelijk omdat Puma een reputatie heeft opgebouwd van plak/zweetshirts de afgelopen paar jaren..quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:44 schreef methodmich het volgende:
Voor de liefhebber van kledingsponsors:
Dit is het laatste seizoen voor Feyenoord in Kappa. Vanaf 2009/10 speelt de club zo goed als zeker in Puma-outfits.
Die hebben ze toch al eens gehad in de jaren tachtig?
Kom op, dat was 1x op de WK van 2006. Op het EK heb ik niets vreemds gespot bij Oostenrijk, Italie, Tsjechie en Zwitserland.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:22 schreef don-diablo het volgende:
Ik heb het liefst Adidas om eerlijk te zijn, kijk naar het nieuwe shirt van Liverpool. Dat is een hele mooie template met geen uber strakke pasvorm.
Puma heeft ook shirts die niet te strak zijn, maar ze wikkelen vocht niet goed af en dat is gewoon jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |