quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:47 schreef MarkNMGN het volgende:
De ME moet vluchten.
Duidelijk komkommertijd.quote:
Dankjewel.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:43 schreef TJDoornbos het volgende:
heren mag ik u er op wijzen dat Landzaat buiten die paar fraaie goals alle ballen breed legt?
Volgens mij wel, stond dat ie tot en met december 2008 geldig was.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:49 schreef MarkNMGN het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met die kortingscode van ¤20, kan je die ook voor andere dingen dan het jubileumtoernooi gebruiken?
Ik ook niet, FKS stuurt hem binnen 5 werkdagen opnieuw op. Moet je even bellenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:53 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Volgens mij wel, stond dat ie tot en met december 2008 geldig was.
Kan die brief alleen nergens meer vinden...
Yep. Dat jubileumtoernooi interesseert me niet zoveel, de wedstrijden dan. 31 augustus sluit de transfermarkt, pas dan kan er gekeken worden wat Feijenoord heeft en pas daarna krijgen we het echte Feijenoord te zien...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:44 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zelfs dan niet.. 1e competitie wedstrijd pas
Ja, een stuk of 10. Minimaal. En niveau Maldini in z'n goede tijd, niveau Ashley Cole en Terry, uiteraard. Anders niet.quote:
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ja, een stuk of 10. Minimaal. En niveau Maldini in z'n goede tijd, niveau Ashley Cole en Terry, uiteraard. Anders niet.
quote:Feyenoord heeft de eerste serieuze wedstrijd van de voorbereiding besloten met een nederlaag. In het Oostenrijkse Wörgl was Real Mallorca met 0-2 te sterk. Arango maakte beide treffers voor de club uit de Primera Division. Denny Landzaat miste bij een 0-0 stand een strafschop. Gertjan Verbeek liet de internationals aan de kant. Karim El Ahmadi speelde niet mee wegens lichte klachten.
Jon Dahl Tomasson slaagde in de beginfase tot twee keer toe richting het doel van Real Mallorca op te rukken. De eerste keer omspeelde hij doelman Lux, maar gaf hij de bal iets teveel snelheid mee met een doeltrap tot gevolg. De tweede keer kreeg Tomasson ook niet de kans te vuren. Dit keer kon hij daar niet rouwig om zijn, aangezien Ramis hem van achter haakte. Het leverde Feyenoord na negentien minuten een strafschop op. Landzaat wist die niet te verzilveren. Zijn poging rolde naast het doel de sintelbaan op.
Daarmee waren de meest dreigende momenten van Feyenoord genoemd. Real Mallorca werd gaandeweg de eerste helft sterker. Georginio Wijnaldum wist op de lijn de kopbal van Ramis nog weg te werken en ook Darley profileerde zich. Na 22 minuten ranselde hij het schot van Trejo uit het doel. De Spaanse openingstreffer hing in de lucht en na een half uur werd duidelijk dat van afstel geen uitstel kwam.
Darley zag zich op dat moment geconfronteerd met twee Mallorca-spelers voor zijn neus. Jurado, die even ervoor Darley nog had getest met een hard schot, liet de bal lopen voor Arango. De doelman kreeg nog een hand tegen de poging die erop volgde, maar was kansloos in de herkansing: 0-1.
Valero had op slag van rust nog een kans, maar weer was het de Braziliaanse doelman die de poging keerde. Feyenoord stelde er aanvallend weinig tegenover. Voor rust was er de poging van Leroy Fer. Vroeg in de tweede helft probeerde Hofs het, maar hij mikte te hoog. Even later waagde hij het er weer op met een vrije trap, maar ook die bal ging over.
Bij die laatste schotpoging stond de latere eindstand al op het scorebord. Arango kon weer profiteren van de hoeveelheid ruimte die hem werd geboden. Na minder dan een uur schoot hij onhoudbaar 0-2 binnen. Diaz had de kans er in de slotminuten 0-3 van te maken, maar Darley wist de bal met een fraaie reflex tot hoekschop te verwerken.
Uefa cup, tegen die Duitsers dacht ik, Aachen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:09 schreef TerroRobbie het volgende:
Landzaat die een pingel mist, gebeurt zelden.
doe maar niet, anders komt die misterX weer janken dat er alleen maar oude lullen rondlopen in ons elftalquote:
serieus zou ik het niet willen noemenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |