Ik dacht dat dat morgen was.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:03 schreef heiden6 het volgende:
Wedstrijd tegen Mallorca begint zometeen. Creatieve opstelling! En Harrison is er dus toch bij, staat zo te zien wel op links.![]()
Opstellingen Feyenoord:
Torres; Buijs, Bahia, Greene, Harrison; Landzaat, Wijnaldum, Fer, Bruins; Tomasson, Mols
Reserves Feyenoord:
Ekramy, Erasmus, Manteiga, Slory, Janota, Hofs, Nieveld
Neuh, geloof het niet. Kan het in ieder geval niet vinden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:04 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat morgen was.![]()
Nog ergens te volgen? Zal wel niet.
Nope, wel integraal misschien.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:04 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat morgen was.![]()
Nog ergens te volgen? Zal wel niet.
Wie werd er neergehaald?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:10 schreef blindgier het volgende:
Gelukkig ken ik het via de schotel wel live zien. Alleen het geluid is bagger.
edit: en een penalty nu
edit2: en Landzaat schiet naast
Tomasson. Maar was volgens mij buiten de 16. Zag de herhaling niet meer haha.quote:
Geen rood dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:30 schreef blindgier het volgende:
[..]
Tomasson. Maar was volgens mij buiten de 16. Zag de herhaling niet meer haha.
Hij liep soort van vrij richting doel en werd rand 16 van achteren neergehaald.
quote:
Kunnen we meteen kijken hoe ze allemaal stand houden tegen een meer aansprekende tegenstander...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:03 schreef heiden6 het volgende:
Wedstrijd tegen Mallorca begint zometeen. Creatieve opstelling! En Harrison is er dus toch bij, staat zo te zien wel op links.![]()
Opstellingen Feyenoord:
Torres; Buijs, Bahia, Greene, Harrison; Landzaat, Wijnaldum, Fer, Bruins; Tomasson, Mols
Reserves Feyenoord:
Ekramy, Erasmus, Manteiga, Slory, Janota, Hofs, Nieveld
Tsjah, je mist toch 6 basisspelers.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Kunnen we meteen kijken hoe ze allemaal stand houden tegen een meer aansprekende tegenstander...
zonder Makaay en De Guzmanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:39 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Tsjah, je mist toch 6 basisspelers.
Bij het jubileumtoernooi zullen we het echte Feyenoord te zien krijgen.
Bestuur tegen de muur!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:40 schreef TJDoornbos het volgende:
Janota erin Landzaat op het vliegtuig!
Inderdaad.quote:
Zelfs dan niet.. 1e competitie wedstrijd pasquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:39 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Tsjah, je mist toch 6 basisspelers.
Bij het jubileumtoernooi zullen we het echte Feyenoord te zien krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |