Dan moet ie dat maar eens anders doen. Met Heerenveen heeft ie volgens mij 2x ergens onderaan gestaan na een speelronde of 4. (weet ik niet zeker) Daar moet je toch niet aan denken.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:56 schreef Steven184 het volgende:
Verbeek zijn ploeg staan erom bekend om na een zware voorbereiding het seizoen slecht te beginnen. Dus wat de uitslagen tot eind september zijn interesseert geen fuck. Daarna zal het team moeten gaan draaien, zoals dat bij Verbeek zijn ploegen altijd het geval was.
Daarmee heeft hij in zijn 4 jaar bij Heerenveen wel 3x top5 gehaald, waarvan 2x boven Feyenoord. Dus van mij mag hij doorgaan met deze speelwijze en staan we maar laatste na 4 speelrondes. Als het op de lange termijn maar iets oplevert. Dus niet gaan zeuren als het de eerste 4 wedstrijden niet loopt, dat konden we van te voren verwachten.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Dan moet ie dat maar eens anders doen. Met Heerenveen heeft ie volgens mij 2x ergens onderaan gestaan na een speelronde of 4. (weet ik niet zeker) Daar moet je toch niet aan denken.
Typisch: Hofs valt uit met kramp in een oefenwedstrijd.Daar was nog een column over in de VI, dat Gertjan niet te snel te veel moet doen.
quote:Voor Harrison Afful zit een contract met Feyenoord er niet in. De Ghanese verdediger kon onvoldoende overtuigen tijdens zijn stage in Rotterdam.
Harrison streek drie weken geleden neer in De Kuip in de hoop een contract te verdienen. De 21-jarige rechtsback mocht mee op trainingskamp in Oostenrijk maar was in de ogen van de technische staf niet goed genoeg. Tegen FC Dordrecht was hij al niet meer van de partij.
Harrison had in eigen land de Feyenoord Fetteh Football Academy doorlopen voordat hij verkaste naar Asante Kotoko. Daar presteerde de verdediger zo goed, dat hij werd opgenomen in de nationale selectie die afgelopen januari in Ghana deelnam aan het toernooi om de Afrika Cup
Maar de 3e speelronde is Feyenoord - ajaxquote:Op zaterdag 26 juli 2008 17:56 schreef Steven184 het volgende:
Verbeek zijn ploeg staan erom bekend om na een zware voorbereiding het seizoen slecht te beginnen. Dus wat de uitslagen tot eind september zijn interesseert geen fuck. Daarna zal het team moeten gaan draaien, zoals dat bij Verbeek zijn ploegen altijd het geval was.
Ja, gezien de geschiedenis van de ploegen van Verbeek moeten we daar niet teveel van verwachten. Dus zullen we ons er maar overheen moeten zetten, om later in het seizoen terug te slaan.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar de 3e speelronde is Feyenoord - ajax
Onzin, resultaten uit het verleden zeggen niksquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ja, gezien de geschiedenis van de ploegen van Verbeek moeten we daar niet teveel van verwachten. Dus zullen we ons er maar overheen moeten zetten, om later in het seizoen terug te slaan.
Prestaties op de lange termijn, daar moeten we naar kijken.
dat denk ik ook altijd bij het begin van de 2e seizoenshelft, maar toch is het altijd dramatischquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:15 schreef denthemen het volgende:
[..]
Onzin, resultaten uit het verleden zeggen niks
Dan verliezen we die, nou en...quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:43 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar de 3e speelronde is Feyenoord - ajax
das mooi kutquote:
maar tegen de joden is het wel kutterquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Elke partij die we verliezen is kut, niet alleen die tegen de joden.
Gaat het niet wennen dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
maar tegen de joden is het wel kutter
Interesseert me echt niks.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:30 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
maar tegen de joden is het wel kutter
quote:
O ik dacht al dat je liever verloorquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:29 schreef Irritatie100 het volgende:
De meeste van mijn vrienden zijn ajacieden, die nederlagen in de play-offs hoor ik nu nog
Dus ik win liever
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |