abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60251565
Mee eens. Al doe ik er zelf net zo hard aan mee, ik ben op internet ook niet op m'n bekkie gevallen. Niet dat ik IRL ontzettend verlegen ben, maar daar merk je wel meer van mijn normen en waarden dan op een forum. Maar dat is ook al snel de sfeer die er hangt, het is zo makkelijk
Vivre
pi_60251578
Wel interessant als je je vervolgens afvraagt in hoeverre goed gedrag afhankelijk is van sociale controle.
Stel je voor dat mensen allemaal compleet anoniem waren, bijvoorbeeld omdat we allemaal maskers dragen, zou dan de criminaliteit explosief toenemen?
Als je vanuit het gedrag op het internet redeneert zou je ja zeggen. Is dit ooit wel eens wetenschappelijk onderzocht?
pi_60251616
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:04 schreef Kanonskogel het volgende:
Wel interessant als je je vervolgens afvraagt in hoeverre goed gedrag afhankelijk is van sociale controle.
Stel je voor dat mensen allemaal compleet anoniem waren, bijvoorbeeld omdat we allemaal maskers dragen, zou dan de criminaliteit explosief toenemen?
Als je vanuit het gedrag op het internet redeneert zou je ja zeggen. Is dit ooit wel eens wetenschappelijk onderzocht?
Ben ik ook wel benieuwd naar.
pi_60251637
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:00 schreef Timmai het volgende:
Waarom wel mijn post verwijderen maar niet de TT aanpassen?
Omdat ik de typfout nog niet gezien had. Had het te druk met bagger verwijderen
pi_60253625
Dit is een ernstige zaak, ts
  maandag 21 juli 2008 @ 21:31:08 #32
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_60253731
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:07 schreef Juup© het volgende:

[..]

Omdat ik de typfout nog niet gezien had. Had het te druk met bagger verwijderen
you suck !
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
  maandag 21 juli 2008 @ 22:00:19 #33
22136 MaxiTitan
Een echte vaderlander.
pi_60254461
quote:
Op maandag 21 juli 2008 20:04 schreef Kanonskogel het volgende:
Je zou in principe kunnen kijken naar die MMO Games, virtuele werelden met virtuele karakters (het masker waar jij het over hebt) en regels die veel soepeler zijn dan het echte leven.

Misschien niet het beste voorbeeld maar zo'n spel geeft toch een beeld wat er zou kunnen gebeuren als men de kans zou krijgen om ongestraft boef te kunnen spelen. Wel een interessant onderwerp iig.
Mists of dreams drip along the nascent echo and love no more. End of line.
MaxiTitan City
  maandag 21 juli 2008 @ 22:03:27 #34
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_60254540
Maar maakt het gekwetst worden niet ook moeilijker? ...
[KNE]-Mod
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')