Sinds ze haar lesbo look heeft vind ik haar minderquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:38 schreef MisterO het volgende:
De nieuwe clip van Rihanna's 'Disturbia' is echt zo niet Rihanna. Het is een soort van een horror griezelclip. Past totaal niet bij haar... Wel mooi gemaakt!
Ik vind haar stijl vernieuwend. Ze heeft lef en verandert haar look om de zoveel tijd. En haar liedjes vind ik ook geweldig. Rihannaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sinds ze haar lesbo look heeft vind ik haar minder. En al dat gezeik hoe slecht mannen wel niet zijn
.
wellicht dat een volgende keer iemand die Tilburg en de kermis al wat langer/beter kent waardoor je een beter beeld krijgt. En ik had de fokkers pas na jullie gespot, en ik ben niet verzwolgen of aangevallen dus je mag de volgende keer best wat tegen ze zeggen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:28 schreef samjustme het volgende:
Ik vond Roze Maandag helemaal niet zo bijzonder, voor mij ook een eenmalige actie. Mensen zijn toch behoudender dan in de Randstad. Heb wel een aantal bekenden tegen het lijf gelopen o.a. 2 jongens die op me vielen.
Ze was zo mooi irl hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vind haar stijl vernieuwend. Ze heeft lef en verandert haar look om de zoveel tijd. En haar liedjes vind ik ook geweldig. Rihanna
Heb haar nog niet gesproken, zal ik gauw eens vragenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:47 schreef samjustme het volgende:
Trouwens heb je C over kunnen halen om naar Eindhoven te komen?
het is wat met dat internet de laatste tijd, bij mij vile et ook al uit gisteren, net toen MisterO en ik een interessant gesprek begonnen warenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:37 schreef Stroekie het volgende:
en gelukkig, er was weer internet
nu als een gek de laatste ontwikkelingen gaan bijlezen
Ja, het was indd niet zo'n lang gesprek geworden uiteindelijk hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is wat met dat internet de laatste tijd, bij mij vile et ook al uit gisteren, net toen MisterO en ik een interessant gesprek begonnen waren
Tuurlijk, wist je dat niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:50 schreef m3nster het volgende:
Was rihanna ook op de roze maandag dn ?
zij n er gewaagde foto'squote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:49 schreef Stroekie het volgende:
Is de fotograag al wakker trouwens ?
ik heb namelijk nogal ongeduldige collega's
Kwor nu al nat!quote:
zoals ik al zei Inet viel uitquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, het was indd niet zo'n lang gesprek geworden uiteindelijk he
maar je hebt naderhand nog wel de schade ingehaald ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, het was indd niet zo'n lang gesprek geworden uiteindelijk he
Ze mogen me nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellicht dat een volgende keer iemand die Tilburg en de kermis al wat langer/beter kent waardoor je een beter beeld krijgt. En ik had de fokkers pas na jullie gespot, en ik ben niet verzwolgen of aangevallen dus je mag de volgende keer best wat tegen ze zeggen.
er zijn wel genante momenten geweestquote:
Trouwens ze doet ook af toe met mannenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb haar nog niet gesproken, zal ik gauw eens vragenWordt een drukke avond
dan moet ik wel postduiven regelen want bellen is onmogelijk met lawaai, en sms kwam telkens te laatquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ze mogen me niet. En vind op zich wel jammer dat we jou gemist hadden
halen we een ander keer wel in
.
Boeie met wie ze het doetquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Trouwens ze doet ook af toe met mannen. Heel misschien komt ook K mee.
Nu opeens wel? je had thuis toch een feestje gevierdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:57 schreef m3nster het volgende:
Ik wou ook naar de roze neuk dag XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |