Sorry hoor, maar als ik je gewoon had zien staan en geweten had wie je was, was ik je gewoon een hand komen gegeven. En dat zou ik nu overigens nog doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:20 schreef Cairon het volgende:
Overigens... misschien is het beter als PJO en SJM het tpic verlaten? Als ze zich zo debiel IRL opstellen, dan snap ik niet goed wat ze nog in het topic doen... voor mij is het heel erg simpel verder: ignore.
* Cazman trouwt niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Oh je gaat eindelijk trouwen?
Heb ik ook niet gezien...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:09 schreef Cazman het volgende:
Begrijpelijk en excuses aanvaard (ik wist ook niet wie jij was toen jullie langsliepen) , maarrrr naderhand bleken jullie achter ons aan te lopen en toen liepen jullie ineens richting Tivoli. En Sam wist echt wel wie we toen waren.
p.s. TMM foto's waar ik op sta (mocht ik op foto's staan) mogen gepost worden.
Dat is de parkeerplaats Jullie liepen toen langs de ABN bank.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Heb ik ook niet gezien...Het enige wat ik mogelijk had herkend waren de krullen van Ang3l, en die heb ik niet gespot. Tivoli, is dat de andere kant van het spoor? Zo goed ken ik Tilburg niet...
Was dat rond half twaalf of zo?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:19 schreef Cazman het volgende:
Dat is de parkeerplaats Jullie liepen toen langs de ABN bank.
Toen waren we er net. Dit staat me echt niet bij.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:30 schreef Cazman het volgende:
rond 6 uur dacht ik. Weet ik niet meer zo uit mijn hoofd.
We hadden een leuk parkjequote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:48 schreef m3nster het volgende:
Ja waar zijn de sappige roddels, wat is er gebeurd in het steegje achter de lollypop ??
Een parkje?quote:
Geen idee waar je vandaan haalt dat we achter jullie liepenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:09 schreef Cazman het volgende:
[..]
Begrijpelijk en excuses aanvaard (ik wist ook niet wie jij was toen jullie langsliepen) , maarrrr naderhand bleken jullie achter ons aan te lopen en toen liepen jullie ineens richting Tivoli. En Sam wist echt wel wie we toen waren.
p.s. TMM foto's waar ik op sta (mocht ik op foto's staan) mogen gepost worden.
quote:
oei wat gebeurt hierquote:
Vlak achter ons niet. Maar TMM houdt dat beter in de gaten dan ik. Ik heb jullie 2 keer vlakbij ons zien lopen vlak achter elkaar. 'T was iig maf dat jullie ons 2 keer voorbij liepen. Maar goed ik ga hier niet over kibbelen. Dat laat ik aan de rest over. Ik weet wat ik heb gezien en de gedachtes erachter laat ik verder helemaal aan jullie over. Ik hield me meer bezig met de groep dan alles eromheen. (TMM en Ang3l kennen te veel mensenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:03 schreef samjustme het volgende:
[..]
Geen idee waar je vandaan haalt dat we achter jullie liepenHet was geen arrogantie van mij kant maar meer verlegenheid
en ik ga me niet fatsoenlijk gedragen na wat fuck you geroep
.
GHB waarschijnlijk.quote:
we kunnen niet meer aan de slag voor sappige detailsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:45 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal, het is weer leuk geweest zie ik. Maar dit zijn helemaal geen sappige roddels![]()
Jij bent al bezig geweest in een parkjequote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:17 schreef samjustme het volgende:
[..]
we kunnen niet meer aan de slag voor sappige details
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:12 schreef Cazman het volgende:
[..]
Vlak achter ons niet. Maar TMM houdt dat beter in de gaten dan ik. Ik heb jullie 2 keer vlakbij ons zien lopen vlak achter elkaar. 'T was iig maf dat jullie ons 2 keer voorbij liepen. Maar goed ik ga hier niet over kibbelen. Dat laat ik aan de rest over. Ik weet wat ik heb gezien en de gedachtes erachter laat ik verder helemaal aan jullie over. Ik hield me meer bezig met de groep dan alles eromheen. (TMM en Ang3l kennen te veel mensen)
zulke zaken bespreek ik niet op fokquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jij bent al bezig geweest in een parkje
Sinds ze haar lesbo look heeft vind ik haar minderquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:38 schreef MisterO het volgende:
De nieuwe clip van Rihanna's 'Disturbia' is echt zo niet Rihanna. Het is een soort van een horror griezelclip. Past totaal niet bij haar... Wel mooi gemaakt!
Ik vind haar stijl vernieuwend. Ze heeft lef en verandert haar look om de zoveel tijd. En haar liedjes vind ik ook geweldig. Rihannaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:42 schreef samjustme het volgende:
[..]
Sinds ze haar lesbo look heeft vind ik haar minder. En al dat gezeik hoe slecht mannen wel niet zijn
.
wellicht dat een volgende keer iemand die Tilburg en de kermis al wat langer/beter kent waardoor je een beter beeld krijgt. En ik had de fokkers pas na jullie gespot, en ik ben niet verzwolgen of aangevallen dus je mag de volgende keer best wat tegen ze zeggen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:28 schreef samjustme het volgende:
Ik vond Roze Maandag helemaal niet zo bijzonder, voor mij ook een eenmalige actie. Mensen zijn toch behoudender dan in de Randstad. Heb wel een aantal bekenden tegen het lijf gelopen o.a. 2 jongens die op me vielen.
Ze was zo mooi irl hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:45 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ik vind haar stijl vernieuwend. Ze heeft lef en verandert haar look om de zoveel tijd. En haar liedjes vind ik ook geweldig. Rihanna
Heb haar nog niet gesproken, zal ik gauw eens vragenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:47 schreef samjustme het volgende:
Trouwens heb je C over kunnen halen om naar Eindhoven te komen?
het is wat met dat internet de laatste tijd, bij mij vile et ook al uit gisteren, net toen MisterO en ik een interessant gesprek begonnen warenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:37 schreef Stroekie het volgende:
en gelukkig, er was weer internet
nu als een gek de laatste ontwikkelingen gaan bijlezen
Ja, het was indd niet zo'n lang gesprek geworden uiteindelijk hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:50 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
het is wat met dat internet de laatste tijd, bij mij vile et ook al uit gisteren, net toen MisterO en ik een interessant gesprek begonnen waren
Tuurlijk, wist je dat niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:50 schreef m3nster het volgende:
Was rihanna ook op de roze maandag dn ?
zij n er gewaagde foto'squote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:49 schreef Stroekie het volgende:
Is de fotograag al wakker trouwens ?
ik heb namelijk nogal ongeduldige collega's
Kwor nu al nat!quote:
zoals ik al zei Inet viel uitquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, het was indd niet zo'n lang gesprek geworden uiteindelijk he
maar je hebt naderhand nog wel de schade ingehaald ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, het was indd niet zo'n lang gesprek geworden uiteindelijk he
Ze mogen me nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:48 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellicht dat een volgende keer iemand die Tilburg en de kermis al wat langer/beter kent waardoor je een beter beeld krijgt. En ik had de fokkers pas na jullie gespot, en ik ben niet verzwolgen of aangevallen dus je mag de volgende keer best wat tegen ze zeggen.
er zijn wel genante momenten geweestquote:
Trouwens ze doet ook af toe met mannenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:50 schreef MisterO het volgende:
[..]
Heb haar nog niet gesproken, zal ik gauw eens vragenWordt een drukke avond
dan moet ik wel postduiven regelen want bellen is onmogelijk met lawaai, en sms kwam telkens te laatquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:53 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ze mogen me niet. En vind op zich wel jammer dat we jou gemist hadden
halen we een ander keer wel in
.
Boeie met wie ze het doetquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:54 schreef samjustme het volgende:
[..]
Trouwens ze doet ook af toe met mannen. Heel misschien komt ook K mee.
Nu opeens wel? je had thuis toch een feestje gevierdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:57 schreef m3nster het volgende:
Ik wou ook naar de roze neuk dag XD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |