Kom je niet eens terug voor mijquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik heb al die troep een jaar geleden der al afgegooid
Bummer! Hij was zo lievig altijd..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:38 schreef m3nster het volgende:
G. komt amper binnenHij vind zijn nieuwe vriendinnetje niet zo leuk, volgens mij is G. echt homo!
Ja nu blaast hij alleen maar (niet naar mij, maar naar die kleine kud poes) Ben ook niet zo ver van het punt dat ik em in een asiel gooi. Dan heeft G. tenminste weer rust bij mij thuisquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Bummer! Hij was zo lievig altijd..
Pannenkoekenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:41 schreef m3nster het volgende:
Nog lunch-ideeën/tips ?
Kan mij voorstellen ja. Niet tof dat t gebeurd. Mijn katers en hond hebben nooit issues gehad met elkaar.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:42 schreef m3nster het volgende:
Ja nu blaast hij alleen maar (niet naar mij, maar naar die kleine kud poes) Ben ook niet zo ver van het punt dat ik em in een asiel gooi. Dan heeft G. tenminste weer rust bij mij thuis
Naja het gaat nu al een maandje of 2,5 zo.. Ben het eigenlijk wel zat. Alleen loopt me vriendje dan te zeiken dat hij wil dat ze blijft. Dilemma's Dilemma'squote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Kan mij voorstellen ja. Niet tof dat t gebeurd. Mijn katers en hond hebben nooit issues gehad met elkaar.
Maar daar is dan wellicht wel af en toe geinvesteerd in het interieusquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:12 schreef m3nster het volgende:
[..]
Nou de bios bij mij om de hoek is 96 jaar oud.. Zelfs dat is leuk
Die hebben ze hier niet.. Sodexho doet de catering.. *gaap*quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
PannenkoekenDat doe ik iig zo.
Hmm.. tja.. als je zoveel geeft om een bioscoop, neem een thuisbioscoop (compleet met popcorn automaat) Dan kom ik iig langsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar daar is dan wellicht wel af en toe geinvesteerd in het interieus
die van ons is al 10 jaar compleet uigewoond en uitgeleefd
Ja, dan nodig je een paar filmsterretjes uit, wordt helemaal gezelligquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
En gaan we nu een CDP-filmmeet opzetten?
ik heb een heel lastig huis om een beamer tegenover een grote witte muur te krijgenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:47 schreef m3nster het volgende:
[..]
Hmm.. tja.. als je zoveel geeft om een bioscoop, neem een thuisbioscoop (compleet met popcorn automaat) Dan kom ik iig langs
Oh hier beneden ook. Whehe. Als ik lui ben, lunch ik daar.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:47 schreef m3nster het volgende:
Die hebben ze hier niet.. Sodexho doet de catering.. *gaap*
Dan kijk ik liever naar mijn 42" schermpjequote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb een heel lastig huis om een beamer tegenover een grote witte muur te krijgen
dus ik zal je toch moeten ontvangen achterr een 19" schermpje
en uit veiligheidsoverwegingen mag hij dan ook niet een grote emmer popcorn kopen ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh hier beneden ook. Whehe. Als ik lui ben, lunch ik daar.
En koppels zitten apart van elkaar @ de filmmeet dan ivm dirty things. Ang3l is een gevaar voor iedereen dus die mag alleen op rij 1.
Ach die emmer popcorn mag ie wel hebben.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:56 schreef Stroekie het volgende:
en uit veiligheidsoverwegingen mag hij dan ook niet een grote emmer popcorn kopen ?
dat zou ik dan weer niet omschrijven als schermPJEquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:55 schreef m3nster het volgende:
[..]
Dan kijk ik liever naar mijn 42" schermpje
Ja naja ik ben behoorlijk lui, maar om eerst 1 trap naar beneden te gaan dan een loopbrug te nemen en dan 2 etages met de lift naar beneden om bij mijn lunchplek te komen.. Vind het eigenlijk teveel werk. Misschien straks als mijn oude collega's nog langskomenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oh hier beneden ook. Whehe. Als ik lui ben, lunch ik daar.
En koppels zitten apart van elkaar @ de filmmeet dan ivm dirty things. Ang3l is een gevaar voor iedereen dus die mag alleen op rij 1.
Ik ben duidelijk niet informed. Waarom is Ang3l een gevaar voor de samenleving?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en uit veiligheidsoverwegingen mag hij dan ook niet een grote emmer popcorn kopen ?
stel je voor dat hij er een gat in maaktquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ach die emmer popcorn mag ie wel hebben.
Dan ga ik onder die emmer hangen!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stel je voor dat hij er een gat in maakt
Dan weet je zeker dat je veilig bent of zeker dat je wat scoort?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:58 schreef m3nster het volgende:
Ja naja ik ben behoorlijk lui, maar om eerst 1 trap naar beneden te gaan dan een loopbrug te nemen en dan 2 etages met de lift naar beneden om bij mijn lunchplek te komen.. Vind het eigenlijk teveel werk. Misschien straks als mijn oude collega's nog langskomen![]()
Mag ik dan op de filmmeet tussen de vrijgezellen inzitten ? ?
en die zitten dan allemaal op die grote stoelen achterin de zaalquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:58 schreef m3nster het volgende:
[..]
Ja naja ik ben behoorlijk lui, maar om eerst 1 trap naar beneden te gaan dan een loopbrug te nemen en dan 2 etages met de lift naar beneden om bij mijn lunchplek te komen.. Vind het eigenlijk teveel werk. Misschien straks als mijn oude collega's nog langskomen![]()
Mag ik dan op de filmmeet tussen de vrijgezellen inzitten ? ?
Je bedoeld de love seats?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:01 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en die zitten dan allemaal op die grote stoelen achterin de zaal
gnagnagnaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dan weet je zeker dat je veilig bent of zeker dat je wat scoort?
NoTquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:03 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Tis dat cinerama al een tijdje tegen de grond ligt, anders had ik de zaal aangeboden
Durrrty!quote:
Kan me nog vaag een moment herinneren in een trappenhuis..quote:
Oh shut it.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:05 schreef m3nster het volgende:
[..]
Kan me nog vaag een moment herinneren in een trappenhuis..
Misunderstanding.. Die stoelen zijn voor koppeltjes zodat ze lief kunnen samen zitten zonder leuning ertussen, niet om heftig in (censuur).quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die naam hebben ze toch niet voor niets gekregen
en het een sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:07 schreef m3nster het volgende:
[..]
Misunderstanding.. Die stoelen zijn voor koppeltjes zodat ze lief kunnen samen zitten zonder leuning ertussen, niet om heftig in (censuur).
Oké, dan wil ik niet naast jouw zitten op de lovemeet, uhmm moviemeet.. filmmeet!quote:
Tja..voor deze film ga ik ook naar de IMAX...maar het zal denk ik niet vrijdag zijn....de kaartjes zullen voor de eerste week wel allemaal uitverkocht zijn...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
m3nster is idd geen kloon. Dat kan ik iig zeker weten. En qua films: tja, ik ben een moviebuff dus wat dat betreft ben ik niet picky. Maar kan iig zeggen dat ik nog nooit sex gehad heb in een bioscoop.
Oh en semisane, ik ga vrijdag naar The Dark Knight IMAX
tuurlijk wel, da's hartstikke veilig, want ik val heel vaak in slaap in de biosquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:11 schreef m3nster het volgende:
[..]
Oké, dan wil ik niet naast jouw zitten op de lovemeet, uhmm moviemeet.. filmmeet!
Hey! Maakte maar een grapje hoor, ik weet best dat ik heel tof ben.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jij bent best gezellig en tof enzo! Doe eens niet zo onzeker?
Unlimited betekent dat je maar 5¤ betaalt voor IMAX. En er zijn nog kaarten voor IMAX want ik heb gister pas gereserveerd. Je moet een gewone reservering maken via de site (dus niet met je kaart, want die pakt ie niet) en dan betaal je a/d kassa 5¤ op vertoon van je PUC.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:12 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja..voor deze film ga ik ook naar de IMAX...maar het zal denk ik niet vrijdag zijn....de kaartjes zullen voor de eerste week wel allemaal uitverkocht zijn...
Weet jij trouwens hoe het zit? Krijg je nou korting met een pathe unlimited kaart op IMAX?
Het werd al zo vochtig in je nek?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:33 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Oh ik had vorig jaar dat een gozer de rij achter me gewoon na de film ongegeneerd z'n broek van z'n enkels ophaalde en z'n ghetto-fabulous vriendinnetje nog even dr mondhoeken schoonmaakte
Too. Damn. Funny.
Ooohw...Dat kan ook natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Unlimited betekent dat je maar 5¤ betaalt voor IMAX. En er zijn nog kaarten voor IMAX want ik heb gister pas gereserveerd. Je moet een gewone reservering maken via de site (dus niet met je kaart, want die pakt ie niet) en dan betaal je a/d kassa 5¤ op vertoon van je PUC.
Night of Terrorquote:
Ik heb dat soort dingen alweer uit mijn geheugen gewist.quote:
Dit jaar in Tuschinski was niet zo'n hit. Je hoorde de helft v/d grappen niet eens!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:28 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb dat soort dingen alweer uit mijn geheugen gewist.
Ik weet alleen nog maar het gegil..HOEREN...HOEREN
Het is ge-wel-dig. Elke man is een homo, elke vrouw een hoer en je mag alles naar het scherm schreeuwen tijdens 4 briljante horrorfilms.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:30 schreef Vlarp het volgende:
Klinkt erg leuk...
Cinerama was ook de ultieme afbraakbiosquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dit jaar in Tuschinski was niet zo'n hit. Je hoorde de helft v/d grappen niet eens!
Wellicht een goed idee voor een CDP-film-meet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is ge-wel-dig. Elke man is een homo, elke vrouw een hoer en je mag alles naar het scherm schreeuwen tijdens 4 briljante horrorfilms.
Het is pas weer in April helaasch!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:35 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wellicht een goed idee voor een CDP-film-meet.
wie waren er behalve jij en TMM nog meer van die nachtbrakers die de eerste trein terug genomen hebben ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo, goedemorgen. Ik was pas om iets over half 6 thuis. De vogels begonnen weer te fluiten, de donkerte verdween. En ik was bang dat ik niet meer kon slapen, maar dat is uiteindelijk prima gelukt
.
die is leukquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is pas weer in April helaasch!
We kunnen wel de MeeZing Sound of Music doen in September?
TMM en Ang3l waren de diehards. Behalve dat we niet de eerste trein, maar een bus die de Pecheur schijnbaar geregeld had en om 4.00 ging. Dat was eigenlijk wel prima (maar wat een volk zegquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wie waren er behalve jij en TMM nog meer van die nachtbrakers die de eerste trein terug genomen hebben ?
Ja dan had je onderweg natuurlijk ook alle kansen om met de eindhovense scene eens goed kennis te makenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
TMM en Ang3l waren de diehards. Behalve dat we niet de eerste trein, maar een bus die de Pecheur schijnbaar geregeld had en om 4.00 ging. Dat was eigenlijk wel prima (maar wat een volk zeg).
Ik sla die dan wel even over...ik vind je een toffe gast, maar zoiets onderga ik voor niemand.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Oke...als jij in een Von Trapp kostuum kom, dan ga ik ook mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die is leuk
mag ik weer in mijn Von Trapp kostuum
toen was het een paar dagen voor carnaval, dus viel het nog wel mequote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:42 schreef Semisane het volgende:
[..]
Oke...als jij in een Von Trapp kostuum kom, dan ga ik ook mee.
Dat lijkt me wel hè, als ik moet lijden, dan zal jij ook lijden.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toen was het een paar dagen voor carnaval, dus viel het nog wel me
nu moet ik er ook zeker eerst mee door Amsterdam gaan paraderen ?![]()
Ik snap dit dus even niet.quote:maar gaan we wel samen blaffen naar de foute postbode en ttsssk tssssk roepen naar de barones
Nou, om eerlijk te zijn aan de hand van de busrit, liever nietquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja dan had je onderweg natuurlijk ook alle kansen om met de eindhovense scene eens goed kennis te maken
Dat legt Arend Jan Floreijn van te voren allemaal haarfijn uit.quote:
dubbele expresso dan maar ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:55 schreef Paul89 het volgende:
KATERRRRRRRRRRRRRRRR
Ik vrees dat ik dat even niet aan kan. God ik was echt TE dronken gister, mijn hoofd doet zeer, heb gruwelijke nadorst en ben misselijk...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dubbele expresso dan maar ?![]()
of is je maag daar nog niet aan toe
Poor youquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:03 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dat even niet aan kan. God ik was echt TE dronken gister, mijn hoofd doet zeer, heb gruwelijke nadorst en ben misselijk...
poor me
Je vergat Cybart.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:20 schreef Stroekie het volgende:
het was gezellig op de kermis met
Caz, je haar zit veel leuker dan op de efteling, man
Tha, ik ben geen roze maandag maagd meer, Erik
Theater, surfdude, Mama
Kugari, follow the leader, Ken
XMN8R, jij bent er 30 aug ook gewoon bij als lurker
Ang3l, blonde krullen herkennen we uit duizenden
en alle anderen die aan deze geslaagde avond hebben meegewerkt![]()
Da's niet waar, dat weet je bestquote:Jammer dat ik Sam en Pjo alleen maar via digitale snelweg heb gespot
Was Cybart niet al weg voordat Stroek bij ons was?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:05 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh allemaal
[..]
Je vergat Cybart.
En Blubberzwijn.
Wat had je trouwens een aparte longsleeve aan. Zoiets had ik nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:03 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik dat even niet aan kan. God ik was echt TE dronken gister, mijn hoofd doet zeer, heb gruwelijke nadorst en ben misselijk...
poor me
yupquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:06 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was Cybart niet al weg voordat Stroek bij ons was?
In oktober is er ook nog een première van een Sinterklaas film in Pathe Arena als het goed isquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
jij moet niet alles op jezelf betrekken maar bericht was vanuit mijn standpuntquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:05 schreef Ang3l het volgende:
Mogguh allemaal
[..]
Je vergat Cybart.
En Blubberzwijn.
[..]
Da's niet waar, dat weet je best
Sprry hier wil ik dan wel weer wat op zeggenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:04 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Voor wat het waard is... zoals ik het beleefd heb.
Ik heb helemaal niemand gezien uit het topic. Ik ken er ook maar twee echt persoonlijk, waarvan er een volgens mij elders was op dat moment. Jou heb ik IRL wel eens zie lopen, maar ik weet niet of ik je meteen herken.
Ik geef toe dat ik volledig op Sam gefocust was en niet opgelet heb. Maar van omdraaien en een tweede keer zien weet ik niks. Ik hoorde op een gegeven moment een schreeuw over "Tim" of zoiets (zal wel "Sam" geweest zijn) en "fuck you" uit een zijstraat of zo komen, iig schuin achter me. Toen moest ik enorm hard lachen om het opstootje, niet beseffende dat het om ons ging.
Daarna pas kreeg ik te horen om wie het ging, we hadden beter terug kunnen lopen, dat geef ik toe, waarvoor mijn excuses. Maar toen was het eik al gebeurd.
Zo ziet men maar weer...aan de alziende oog van Angel ontsnapt niemand!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:14 schreef Ang3l het volgende:
Mij om 't even. No hard feelings. Verder niet boeiend. Maar ik moest het wel ff kwijt.
O ja, da was ik alweer vergetenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ohja, voor iemand die ons niet gezien heeft is een sms'je met "We waren per ongeluk wat bitchy en arrogant" (oid) ook wel vreemd.
Ik dacht dat jij dat was....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:29 schreef Stroekie het volgende:
Mensen toch, die onderhandelaars van de Verenigde Naties hebben het met oa de Israelische/Palestijnse kwestie al druk genoeg. Ik geloof niet ze ze een afgezant sturen op 30 aug
dus de bemiddeling zal vanuit het topic zelf moeten komen van iemand met de tact van een diplomaat
dan heeft de missie naar Tilburg dus in elk geval iets positiefs voor je opgeleverdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:28 schreef Ang3l het volgende:
En uiteindelijk zelfs Serge gezien, aangesproken, gepraat en een excuses ontvangen en aanvaard.
ja je moet er wat voor over hebben om naast meneer Von Trapp te mogen zittenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:30 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij dat was....
Trouwens, zoals jij dat meezing sound of music uitlegde, weet ik zeker dat het lijden voor me word.![]()
Nah-a! De teller staat uiteindelijk volgens mij op 3 hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:28 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Kermis was koud en nat, maar wel gezellig
Veel bekenden gezien (En nee Caz, niet allemaal exen, slechts 1). En uiteindelijk zelfs Serge gezien, aangesproken, gepraat en een excuses ontvangen en aanvaard.
ja foto'squote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:27 schreef MisterO het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd![]()
TMM jij had toch foto's?
Nee dat had ie NIET!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:27 schreef MisterO het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd![]()
TMM jij had toch foto's?
Moet je niet werken ofsoo ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja foto's
er zeuren hier heel de dag al collega's aan mijn hoofd om foto's
Wie dan? Serge is geen ex. Ik heb alleen Mark geteld, mijn allereerste vriendje.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nah-a! De teller staat uiteindelijk volgens mij op 3 hoor.
Ohja, als je die exen allemaal niet als exen teltquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie dan? Serge is geen ex. Ik heb alleen Mark geteld, mijn allereerste vriendje.
O wacht, fuck... Sebas ja, in de laatste 3 seconden. maar of dat echt een ex is...
Oh! Jij ben er dus één van de zwarte achterkamertjes politiek!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stille dimplomatie speelt zich nooit op de voorgrond af
Ach joh gewoon alle foto's plaatsen hoor!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
de foto's plaats ik in het nieuwe toppic, ten eerste omdat het beoogde effect dan groter is en ten tweede omdat er dan nu nog mensen kunnen aangeven ik wil niet dat mijn foto geplaatst wordt
Ik kon wel lachen om TMM gedragquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sprry hier wil ik dan wel weer wat op zeggen
PJO... je bent een goeie gast... maar bovenstaande is echt bull. Jij en Sa keken me recht aan en beide hebben me gezien op stap in 't echt en wisten dus donders goed hoe ik er uit zagDe smile op jullie gezichten (want dien de smile was van fun of verliefdheid maar van een stiekeme "kijk eens hoe we ze voorbij lopen") zei echt wel genoeg. Zeg niet dat dat niet zo is.
Moeten jullie verder helemaal zelf weten. Als jullie samen over de kermis wilden lopen snap ik dat maar al te goed, als jullie geen zin hadden in ons en met ons te lopen, snap ik dat HEEL goed, maar een knik of een hoi had gekund... en dan niet achteraf zeggen "O ik zag jullie pas toen het te laat was of toen ik jullie hoorde" want da's echt pertinente bullshit. En dat weet je zelf maar al te goed.
Mij om 't even. No hard feelings. Verder niet boeiend. Maar ik moest het wel ff kwijt.
Hmmm.. Dan doe je toch iets niet goed. Ga lekker koffie halen voor de afdelingquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
het is hier vandaag opvallend rustig op kantoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |