abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60255896
Ah ok. Stond een mooie DAF 1600 voor de kermis op de brink btw. KOn hem helaas niet op de foto zetten.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 21 juli 2008 @ 23:38:13 #53
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_60256984
En Annen, daar kom ik dan weer oorspronkelijk vandaan. Mijn vader woont daar nog steeds
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_60257262
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En Annen, daar kom ik dan weer oorspronkelijk vandaan. Mijn vader woont daar nog steeds
Mooi dorp.
  † In Memoriam † dinsdag 22 juli 2008 @ 00:21:02 #55
25682 2cv
Niet subtiel
pi_60257877
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah ok. Stond een mooie DAF 1600 voor de kermis op de brink btw. KOn hem helaas niet op de foto zetten.
Het is hier geen PTA

* 2cv duikt weg
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_60257983
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 00:21 schreef 2cv het volgende:

[..]

Het is hier geen PTA

* 2cv duikt weg
En Zuidlaren en Annen liggen in Drenthe, dus da's ook offtopic.

Eigenlijk ben ik dus totaal offtopic.
pi_60259776
Ik hou van Groningen.
pi_60261740
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 04:35 schreef Bob. het volgende:
Ik hou van Groningen.
Want..
pi_60263325
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 09:48 schreef MaxMark het volgende:

[..]

Want..
Omdat ik een softie ben. Paar daagjes buitenland en ik ben alweer helemaal gelukkig als ik mijn vriendinnen, huis, stad enzo terug zie.

Mogguh iedereen!
pi_60263348
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:00 schreef Bob. het volgende:

[..]

Omdat ik een softie ben. Paar daagjes buitenland en ik ben alweer helemaal gelukkig als ik mijn vriendinnen, huis, stad enzo terug zie.

Mogguh iedereen!
Goeiemorgen
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_60263450
Wat stinken de kroegen trouwens. Ik had verwacht dat het heus wel mee zou vallen zonder rook, niet dus. Het rook naar voeten, overal. Maar geen ontplofte ogen, da's ook wat waard.

Hai Tanga!
pi_60263555
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:05 schreef Bob. het volgende:
Wat stinken de kroegen trouwens. Ik had verwacht dat het heus wel mee zou vallen zonder rook, niet dus. Het rook naar voeten, overal. Maar geen ontplofte ogen, da's ook wat waard.

Hai Tanga!
Ik zag je nog online komen op msn vannacht, kon niet slapen
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_60263573
Ik kon ook niet slapen vannacht maar ben niet achter mijn PCtje gekropen, goed van me he?
pi_60263635
Ik ook niet, maar ik was net wat water aan het pakken, dus keek toen even uit nieuwsgierigheid wie het was
pi_60263665
je hebt je pc 24/7 aan, inclusief msn?

zou ik ook wel willen, maar dan kan ik niet slapen van het kabaal de F16s hier zijn zachter dan mijn pc qua geluidsoverlast :'0
pi_60263806
Onze slaapkamer is nu aan de achterkant van het huis en ik vind de rust daar zó heerlijk. . Ik kan ook niet slapen als de pc nog aan staat.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_60263876
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:10 schreef Tangarine het volgende:

[..]

Ik zag je nog online komen op msn vannacht, kon niet slapen
Oh ja ik had mijn computer weer eens aan laten staan, en dan kan ik het niet laten om als ik thuis kom nog even er achter te gaan.

Zo cadeautjes shoppen met mijn broer (ja ik moet zelf mee iets uit kiezen. ), maar ik heb géén idee wat ik wil. Oh noes.
pi_60263919
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Onze slaapkamer is nu aan de achterkant van het huis en ik vind de rust daar zó heerlijk. . Ik kan ook niet slapen als de pc nog aan staat.
Ik kan juist helemaal niet slapen als het rustig is. Ik vind het echt geweldig dat hier 's avonds nog auto's langs rijden en dat er vaak tot laat muziek uit het eetcafé hieronder komt.
pi_60263921
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:14 schreef Alexxxxx het volgende:
je hebt je pc 24/7 aan, inclusief msn?

zou ik ook wel willen, maar dan kan ik niet slapen van het kabaal de F16s hier zijn zachter dan mijn pc qua geluidsoverlast :'0
Vaak wel ja Maar ik heb een super stille pc
pi_60264104
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:24 schreef Bob. het volgende:

[..]

Ik kan juist helemaal niet slapen als het rustig is. Ik vind het echt geweldig dat hier 's avonds nog auto's langs rijden en dat er vaak tot laat muziek uit het eetcafé hieronder komt.
Ik zou vreselijk gefrustreerd raken... Gelukkig heb ik heel goed geïsoleerde ramen, dus als ik alles dicht heb hoor ik nauwelijks nog iets van de straat, maar het is nu juist zo fijn om 's nachts een raampje open te kunnen laten.

Boven is het koel en rustig en heel sereen, héérlijk. .
pi_60264214
Ik heb net de lelijkste trouwkaart ooit ontvangen. .
pi_60264275
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb net de lelijkste trouwkaart ooit ontvangen. .
Zolang de namen van de slachtoffers maar goed gespeld zijn
pi_60264312
Ik wist niet eens dat de nicht waar het om gaat een vriend hád, laat staan dat ik weet hoe 'ie heet. .
pi_60264337
ik heb tientallen neven en nichten... maar kom op geen enkel huwelijk 10 huizen verder hier in de straat woont een nicht van me, en omdat er een ooievaar in de tuin staat weet ik dat ze nu een 2e kind heeft (terwijl haar oudste dochter al een paar jaar in Groningen studeert )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')