Mooi dorp.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
En Annen, daar kom ik dan weer oorspronkelijk vandaan. Mijn vader woont daar nog steeds
Het is hier geen PTAquote:Op maandag 21 juli 2008 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Ah ok. Stond een mooie DAF 1600 voor de kermis op de brink btw. KOn hem helaas niet op de foto zetten.
En Zuidlaren en Annen liggen in Drenthe, dus da's ook offtopic.quote:
Omdat ik een softie ben.quote:
Goeiemorgenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:00 schreef Bob. het volgende:
[..]
Omdat ik een softie ben.Paar daagjes buitenland en ik ben alweer helemaal gelukkig als ik mijn vriendinnen, huis, stad enzo terug zie.
![]()
Mogguh iedereen!
Ik zag je nog online komen op msn vannacht, kon niet slapenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:05 schreef Bob. het volgende:
Wat stinken de kroegen trouwens. Ik had verwacht dat het heus wel mee zou vallen zonder rook, niet dus. Het rook naar voeten, overal.Maar geen ontplofte ogen, da's ook wat waard.
Hai Tanga!
Oh ja ik had mijn computer weer eens aan laten staan, en dan kan ik het niet laten om als ik thuis kom nog even er achter te gaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:10 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Ik zag je nog online komen op msn vannacht, kon niet slapen
Ik kan juist helemaal niet slapen als het rustig is. Ik vind het echt geweldig dat hier 's avonds nog auto's langs rijden en dat er vaak tot laat muziek uit het eetcafé hieronder komt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
Onze slaapkamer is nu aan de achterkant van het huis en ik vind de rust daar zó heerlijk.. Ik kan ook niet slapen als de pc nog aan staat.
Vaak wel jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:14 schreef Alexxxxx het volgende:
je hebt je pc 24/7 aan, inclusief msn?
zou ik ook wel willen, maar dan kan ik niet slapen van het kabaalde F16s hier zijn zachter dan mijn pc qua geluidsoverlast :'0
Ik zou vreselijk gefrustreerd raken... Gelukkig heb ik heel goed geïsoleerde ramen, dus als ik alles dicht heb hoor ik nauwelijks nog iets van de straat, maar het is nu juist zo fijn om 's nachts een raampje open te kunnen laten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:24 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik kan juist helemaal niet slapen als het rustig is. Ik vind het echt geweldig dat hier 's avonds nog auto's langs rijden en dat er vaak tot laat muziek uit het eetcafé hieronder komt.
Zolang de namen van de slachtoffers maar goed gespeld zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb net de lelijkste trouwkaart ooit ontvangen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |