Speciaal voor de film ging Jim Carrey bungeejumpen en zong hij een serenade.quote:Jim Carrey speelt Carl Allen, een man die een jaar lang tegen alles 'ja' gaat zeggen, ook al als hij 'nee' bedoeld. De film wordt geregisseerd door Peyton Reed (The Break-Up, Down With Love) en wordt in Nederland verwacht op 8 januari 2009.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:CAST:
* Jim Carrey as Carl Allen
* Zooey Deschanel as Renee Allison
* Bradley Cooper
* Molly Sims
* Danny Masterson
* Rhys Darby
* Terence Stamp as Terrence Bundley
[ Bericht 15% gewijzigd door Tinuzzz_Talpa op 21-07-2008 22:22:01 ]
Ook interessant: \"Jim Carrey is not receiving any money upfront for his role in the movie. He will instead be paid based on the movie's success.\"quote:CAST:
*Jim Carrey as Carl Allen
* Zooey Deschanel as Renee Allison
* Bradley Cooper
* Molly Sims
* Danny Masterson
* Rhys Darby
* Terence Stamp as Terrence Bundley
Ja.quote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:39 schreef IQM het volgende:
[..]
Het enige nieuwe is dat Harry Potter-stukje, toch?
Zeker mee eens. Leuk verhaal, goede karakters en zeker goeie grappen. Slot scene geweldig !quote:Op donderdag 15 januari 2009 00:36 schreef 7eVeNL het volgende:
Net gezien, en ik was aangenaam verast, de film klopt gewoon, hij kijkt lekker weg, leuke karakters, een hilarische Jim carrey, een schattige en leuke Zoeey Deschannel. Ik heb echt meer dan 2 uur lang goed gelachen met een uitverkochte zaal in Pathé Arena. het was weer een ouderwetse geslaagde Jim carrey film! een dikke 8![]()
Ja dat was idd een misplaatste American pie achtige scene, maar op dat moment kijk je daar met verachting naar zonder dat je denkt van, waarom, althans bij ons in de zaal was dat duidelijk te merken... Ieeeuww!quote:Op donderdag 15 januari 2009 12:47 schreef JoPiDo het volgende:
Goede film, maar waarom zat dat stukje met die oma er in?? Dat haalde het niveau volledig onder uit!
Voor een leuke avond raad ik Yes man aan, voor een mooie serieuze film, met vriend/vriendin raad ik Seven pounds aanquote:Op donderdag 15 januari 2009 16:15 schreef R4m0n_46 het volgende:
ben van plan om deze zaterdag met vrienden naar de bios te gaan
alleen nog twijfel tussen Seven Pounds en Yes Man
las dat Seven Pounds niet heel geweldig was dus waarschijnlijk wordt het wel Yes Man
danku, ga met een groepje vrienden dus waarschijnlijk Yes Man, kan wel lol wordenquote:Op donderdag 15 januari 2009 19:38 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Voor een leuke avond raad ik Yes man aan, voor een mooie serieuze film, met vriend/vriendin raad ik Seven pounds aan

|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |