Oke ik heb dus een Elite gekocht en Microsoft gebeld voor een kabeltje dat ik vandaag heb binnengekregen. Met dit kabeltje kun je dus de inhoud van je 360 schijf naar de 360 Elite schijf kopieren en alles staat verder wel duidelijk aangegeven in de handleiding behalve 1 ding: Er staat namelijk:
Je kunt opgeslagen games of gamerprofielen naar een 360 memory unit(apart verkrijgbaar) kopeieren en tijdelijk opslaan om te vermijden dat ze worden gewist.Zodra de inhoud van de harddisk is verplaatst kun je je opgeslagen games of profiel veilig naar de nieuwe harddisk kopieren.
Dus nu moet ik vervolgens ook nog een memory unit kopen om die zooi over te zetten? Ik dacht juist dat dit kabeltje daar voor was om zowel de savegames als de gamerprofielen over te zetten want die wilik absoluut niet kwijt.
Heeft iemand ervaring met dit overzetten en zou diegene mij kunnen vertellen of dit (memory unit)echt nodig is want ik heb die Elite nu al een week in huis en zou graag alles even overzetten en aan de slag gaan.
Alvast bedankt mensen.