Precies.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:29 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Lijkt me dus gewoon een grap van die gasten, aangezien ze zelf al vaak zijn aangesproken met exact diezelfde bewoordingen.
Je hoeft ook helemaal geen Hollander te zijn...quote:Op maandag 21 juli 2008 16:23 schreef rednajt het volgende:
[..]
lekker belangrijk om hollander te zijn hahahah ga dus zelf lekker dood
Nou idd zegquote:Op maandag 21 juli 2008 16:14 schreef Emimich het volgende:
Vermakelijke schrijfstijl altijd op geenstijl, topsite!
Nee, ik woon in Blaricum, maar jou reactie uit je viese stinkbek zegt genoegquote:Op maandag 21 juli 2008 16:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dus je bent ook nog zo'n smerige stink allochtoon?
Welnee, het is heus niet allemaal gericht tegen 'links' of 'allochtoon'. Maar zie gerust wat je wil zien.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:18 schreef rednajt het volgende:
[..]
joh flikker toch op man, die site is ooit ontstaan om maar te provoceren tegen alles wat maar links is of allochtoon is. Toen ze heel de shit opstarte wisten niet eens dat het redelijk succesvol zou zijn. Vandaar uit kregen ze een steeds grotere bek tegen alles en nog wat , en als je succes heb komt heel dat marketing gedoe van zelf naar je toe ipv dat ze zelf allemaal uitgedacht hebben. Dat is bullshit.
Alsof er bij geen stijl.nl allemaal top marketeers werken.....la me niet lachen.
quote:Op maandag 21 juli 2008 16:24 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dus je bent ook nog zo'n smerige stink allochtoon?
quote:Op maandag 21 juli 2008 16:27 schreef rednajt het volgende:
[..]
Nee, ik woon in Blaricum, maar jou reactie uit je viese stinkbek zegt genoeg
Goh dat maakt indruk, ga beter die redacteuren van geenstijl pijpenquote:Op maandag 21 juli 2008 16:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]Blaricum
jou
En nu je bek houden mooie mafkees met je poffertjesporum.
Je bent in de war met planet.nlquote:Op maandag 21 juli 2008 16:38 schreef Nikmans het volgende:
Geenstijl
Echt zo'n site waar vaders van 45 naartoe gaan als ze voor het eerst het internet opgaan
Jezus christus.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:36 schreef rednajt het volgende:
[..]
Goh dat maakt indruk, ga beter die redacteuren van geenstijl pijpen
Ik heb zo eens even je posthistory zitten doorbladeren.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:41 schreef rednajt het volgende:
[..]
Als er iemand in de war hier is ben jij het wel sufkut, spring van een dak ofzo
Houden we het netjes hier, het is hier geen geenstijl he.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb zo eens even je posthistory zitten doorbladeren.
Anti-Ajax
Anti GeenStijl
Anti Wilders
Had ik het dus toch goed. Je bent gewoon zo'n gore stink allochtoon die zich afzet tegen Nederland. Dan mag je in Blaricum wonen, je blijft een stinkallochtoon.
Goh dat je zoveel tijd voor me neemtquote:Op maandag 21 juli 2008 16:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb zo eens even je posthistory zitten doorbladeren.
Anti-Ajax
Anti GeenStijl
Anti Wilders
Had ik het dus toch goed. Je bent gewoon zo'n gore stink allochtoon die zich afzet tegen Nederland. Dan mag je in Blaricum wonen, je blijft een stinkallochtoon.
Dan zat hij niet op fok denk ik, en al helemaal niet op een topic dat gaat over geenstijl.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:46 schreef Nikmans het volgende:
Misschien is hij het geschreeuw van onbelangrijke mensen gewoon zat
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |