Ik ben er nogquote:Op maandag 21 juli 2008 18:46 schreef Piles het volgende:
Oh, er is niemand hier
Dan ga ik Friends kijken, met de bruiloft van Monica & Chandler
Oeh, das best een goed plan eigenlijkquote:Op maandag 21 juli 2008 18:57 schreef PieterBas het volgende:
Zo meteen weer een eens Grand Prix 4 installeren
Handig, die kaboutertjesquote:Op maandag 21 juli 2008 19:07 schreef Cuegirllie het volgende:![]()
ik me maar afvragen hoe het kan dat ik ineens altijd internet heb.. terwijl hij normaal altijd wegviel.. blijk ik ineens de kabel erin te hebben
quote:
Kloptquote:Op maandag 21 juli 2008 19:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Morgen om 7 uur de wekker![]()
Dat wordt nog wat
10 over half op de fiets, of 10 voor met de autoquote:Op maandag 21 juli 2008 19:13 schreef Cuegirllie het volgende:
kwart voor met de trein.. dat betekend half weg.. is max kwart over opstaan
dan heb jij het net iets beter
Tot half 5quote:Op maandag 21 juli 2008 19:15 schreef Piles het volgende:
[..]
10 over half op de fiets, of 10 voor met de auto
Maar tot hoe laat moet je? Ik tot 6
Dat bedoel ikquote:
Mja, dat haal ik mss netquote:Op maandag 21 juli 2008 19:16 schreef eer-ik het volgende:
max 08:20 van huis weg.
Betekent dat ik op z'n allerlaatst om tien over 8 bed uit kan
Ik kan ook wel nog iets later weggaan maar dan moet ik het erop gokken dat de stoplichten gunstig zijn.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Nu heb jij het beter
Ik ben pas half 7 thuis
[..]
Mja, dat haal ik mss net
Ik heb het altijd beterquote:Op maandag 21 juli 2008 19:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Nu heb jij het beter
Ik ben pas half 7 thuis
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:18 schreef Jipje het volgende:
hier gaat gewoon om kwart over 6 de wekker
En dan zit ik om 8 uur op de fiets, met een beetje geluk
Waarom?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:18 schreef Jipje het volgende:
hier gaat gewoon om kwart over 6 de wekker
En dan zit ik om 8 uur op de fiets, met een beetje geluk
Ach ja, winkel hèquote:Op maandag 21 juli 2008 19:19 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik heb het altijd beter
Dat is wel kut.. Rond dat tijdsstip begint mijn date
Deze vrouw neemt niet zoveel tijdquote:
In welke winkel sta je dan?quote:
GP2 en GP3 heb ik hier ook nog liggen... Jaren niet gespeeld en wist nog bijna alle rempunten te vinden...quote:Op maandag 21 juli 2008 18:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Oeh, das best een goed plan eigenlijk
Heb ik die wel eigenlijk
2 en 3 waren goed
Idd! Wat doe je allemaal jip?quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:07 schreef Cuegirllie het volgende:![]()
ik me maar afvragen hoe het kan dat ik ineens altijd internet heb.. terwijl hij normaal altijd wegviel.. blijk ik ineens de kabel erin te hebben
nee dat snap ik ook nog welquote:Op maandag 21 juli 2008 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Een dierenwinkel
En nee, ga hier niet zetten welke/waar enzo
Ik heb ook een uur of 2 nodig om wakker te worden, maar dat doe ik gewoon op mn werkquote:Op maandag 21 juli 2008 19:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd! Wat doe je allemaal jip?
oww.. jij bent er vast 1 die echt de tijd nodig heeft smorgens..
stom hequote:
Ik werk bij NS.quote:Op maandag 21 juli 2008 19:22 schreef Piles het volgende:
[..]
Een dierenwinkel
En nee, ga hier niet zetten welke/waar enzo
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb ook een uur of 2 nodig om wakker te worden, maar dat doe ik gewoon op mn werk
Het eiland hier is iets te klein om teveel over op internet te zetten, vind ik nog steedsquote:Op maandag 21 juli 2008 19:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik werk bij NS.
In Utrecht.
Zie me maar te vinden
Nee hoor. Ik heb gewoon 3 kwartier nodig om wakker te worden, dus ik ben er pas om 7 uur uit, hou er heel erg van om vervolgens nog even een half uur onder de douche te staan, dan snel aankleden, rustig ontbijten en dan tanden poetsen en weg wezenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Idd! Wat doe je allemaal jip?
oww.. jij bent er vast 1 die echt de tijd nodig heeft smorgens..
dus je hebt de tijd nodigquote:Op maandag 21 juli 2008 19:25 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb gewoon 3 kwartier nodig om wakker te worden, dus ik ben er pas om 7 uur uit, hou er heel erg van om vervolgens nog even een half uur onder de douche te staan, dan snel aankleden, rustig ontbijten en dan tanden poetsen en weg wezen![]()
Ik kan me gewoon niet haasten smorgens, alleen op zaterdag, dan ben ik in een half uur klaar, maar dan moet ik bij ikea gaan vullen, dus dan hoef ik niet te douchen en na te denken wat ik aan moet
Ja, maar niet om me op te makenquote:
Ow nee hoor, dat mag niet meer dan een kwartiertje kostenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:27 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja, maar niet om me op te maken
dacht dat je het daar over had
Daar gaat bij mij 0 tijd inzitten, net als in mn haar doen. Ik heb echt alleen tijd nodig om wakker te wordenquote:Op maandag 21 juli 2008 19:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow nee hoor, dat mag niet meer dan een kwartiertje kosten
Bij mij is het afhankelijk van m'n dag en m'n kledingquote:Op maandag 21 juli 2008 19:31 schreef Jipje het volgende:
[..]
Daar gaat bij mij 0 tijd inzitten, net als in mn haar doen. Ik heb echt alleen tijd nodig om wakker te worden
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Bij mij is het afhankelijk van m'n dag en m'n kleding
maar meer dan 5 minuten eig ook nietmeer tijd heb ik ook niet
van de schrik gaat het dan wel ineens snelquote:Op maandag 21 juli 2008 19:33 schreef Jipje het volgende:
[..], ja dat klopt, ik ben ook wel eens sneller klaar hoor
Maar meestal heb ik me dan verslapen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |