quote:Op maandag 21 juli 2008 12:29 schreef D.zire het volgende:
koningdavid, heb jij de hunter en de steek nog gezien op de training?
Daar gaat onze hooop daarop ook al weg.quote:Khalid Boulahrouz speelt komend seizoen in het shirt van VfB Stuttgart. Dat meldt de Duitse krant Bild. De Oranje-international wordt volgens de krant vandaag gepresenteerd en kost de Duitse club vijf miljoen euro.
Stuttgart is momenteel op trainingskamp in het Oostenrijkse Going, alwaar 'Boulah' vandaag gepresenteerd zou gaan worden.
Met de komst van de sterke verdediger is Stuttgart-trainer Armin Veh in zijn nopjes. "Boulahrouz is mentaal ijzersterk, hij is precies de speler die we nodig hebben", zegt Veh.
Boulahrouz, ook wel de Kannibaal genoemd, speelde in zijn carriere vooralsnog voor RKC Waalwijk, Hamburger SV, Chelsea en Sevilla (op huurbasis).
Ik dacht eerst Winter, maar na goed kijken is het Winter niet.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:37 schreef kevin6188 het volgende:
Wie loopt er eigenlijk voor Colin en zegt er alleen simpel 'hoi'?
Ik ga hier op het plaatselijke sportveld mijn anus laten zien aan het elftal met AZ. Plaatselijk voetbalclub SV Urk 1 speelt namelijk tegen AZ.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:35 schreef M0NTANA het volgende:
Nog mensen naar Zwolle, komend weekend?
Nope, waren er allebei niet.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:29 schreef D.zire het volgende:
koningdavid, heb jij de hunter en de steek nog gezien op de training?
Gelukkig, zijn we van die onzin ook afquote:Op maandag 21 juli 2008 12:38 schreef Silaz het volgende:
[..]
Daar gaat onze hooop daarop ook al weg.
De schoonmaker.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:37 schreef kevin6188 het volgende:
Wie loopt er eigenlijk voor Colin en zegt er alleen simpel 'hoi'?
"Hoe is het?" Nou, nou, wat een straattaal.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:41 schreef MisterX_ het volgende:
Oh my god Colin, was natuurlijk te verwachten, hij kan niet voetballen maar straattaal kan hij maar al te goed.
Goede zaak, hij heeft een goed seizoen gedraaidquote:Ajax vindt dat Vertonghen een nieuw contract verdient
Inderdaad.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:44 schreef Houniet het volgende:
[..]
Gelukkig, zijn we van die onzin ook af.
Fred is de terreinknecht!quote:Op maandag 21 juli 2008 12:39 schreef jna het volgende:
[..]
Ik dacht eerst Winter, maar na goed kijken is het Winter niet.
Zal wel de terreinknecht zijn ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |