En iets van Goedemorgen-drink dan? Werkte bij mij altijd prima...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Ontbijt.. Doe ik vaak niet aanOke maak daar maar bijna nooit van..
's middags crackers oidEn anders heel grof bruinbrood met oude kaas
![]()
Avondeten ook niet echt dat je zegt zo wat veel
Gaat voor mij kut worden ontbijten 's ochtends.. een hap en ik is misselijk..
2 slokken en klaarquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En iets van Goedemorgen-drink dan? Werkte bij mij altijd prima...
Ja goed hoorquote:
Ja da's ook goed vol te houdenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En iets van Goedemorgen-drink dan? Werkte bij mij altijd prima...
Ow.. da's dan inderdaad ook niksquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:48 schreef lynda het volgende:
[..]
2 slokken en klaarNet als muesli ed.. Melk krijg ik al helemaal niet weg
![]()
Yoghurt wil nog wel lukken.. Maarja dan is het ook weer 2 happen en klaar![]()
Ik vind wel iets als oplossing aankomende week..
* lynda gaat supermarkt leeg kopen.. Op mama's kosten
Tour kijken straks (en ja, dat vind ik leuk..)quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja goed hoor
Ga je vandaag nog wat leuks doen?
Brinta is ook wel goed te doen in de ochtend, vult ook welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja da's ook goed vol te houden
Alleen die kleine pakjes schiet ook niet echt op... 20min later heb ik wéér honger
Daar moet ik pas van kotsen!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Brinta is ook wel goed te doen in de ochtend, vult ook wel
Ik volg het echt niet, Tour heeft mij nooit kunnen boeienquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:50 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Tour kijken straks (en ja, dat vind ik leuk..)
Verder wat wasjes draaien, morgen een dagje weg en donderdag naar de nieuwe Batman film
Mag niet op lege maag.. Eigenlijk vind ik dan een glas vruchtensap en een sigaret genoegquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:49 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ow.. da's dan inderdaad ook niks
Maar staat er bij hoeveel je moet eten bij die pillen? Ik vind twee happen best acceptabel
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Brinta is ook wel goed te doen in de ochtend, vult ook wel
Moet je er wat meer melk bij doen, bij mij is het echt gewoon papquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Daar moet ik pas van kotsen!
Vieze gore klontjes op de vroege ochtend krijg ik echt niet weg
Maar dan niet zo'n klein en lullig bakje hequote:
Ik kijk ook meer voor 't uitzicht hoor.. Vind Frankrijk eigenlijk best een mooi land.. Jammer alleen dat er Fransen wonenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik volg het echt niet, Tour heeft mij nooit kunnen boeien
Waar ga je morgen heen? En 'The Dark Night'!! Veeeeet!!![]()
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar dan niet zo'n klein en lullig bakje he
En kun je die pillen niet gewoon rond een uurtje of 11 nemen? Misschien dat je tegen die tijd al wat beter iets kunt eten... (Ligt er aan wanneer je wakker wordt natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:52 schreef lynda het volgende:
[..]
Mag niet op lege maag.. Eigenlijk vind ik dan een glas vruchtensap en een sigaret genoeg![]()
En brinta.. GATVERDAMME!!!!!
Ja nou neequote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:56 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En kun je die pillen niet gewoon rond een uurtje of 11 nemen? Misschien dat je tegen die tijd al wat beter iets kunt eten... (Ligt er aan wanneer je wakker wordt natuurlijk)
Dat sowieso, arrogant volk dat het er isquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:55 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik kijk ook meer voor 't uitzicht hoor.. Vind Frankrijk eigenlijk best een mooi land.. Jammer alleen dat er Fransen wonen![]()
Gaan morgen dagje winkelen in Duitsland en de film lijkt me inderdaad heel vet!
Zal wel beredruk zijn donderdag.. maar goed, heb gereserveerd dus dat scheelt alweer
BOEM!quote:
wil je daar een lepel bij ?quote:
Prima, maar dan wil ik ook een trechter. Die lepel past niet in m'n mondquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:09 schreef tripack het volgende:
[..]
wil je daar een lepel bij ?
[ afbeelding ]![]()
whehehequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |