we moeten de koffie hier zelf zettenquote:
whahaha hij zag dat je het nodig hadquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:17 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hier ook al...
Gelukkig komt m'n collega mij zojuist gewoon twéé koffie brengen
Wtf, da's toch normaal, ontbijten?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:19 schreef lynda het volgende:
Great.. Vanaf nu moet ik de aankomende tien dagen elke ochtend ontbijten![]()
Lang leve nieuwe pijnstillers en jawel.. Maagbeschermers
Ik kan ook niet eten als ik wakker word, ben k gelijk de hele morgen gaar.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:22 schreef lynda het volgende:
[..]
Daar doe ik niet aan![]()
Ik en wat eten binnen 3 uur van wakker zijn? Dat is haast onmogelijk
Haha ja inderdationquote:
Ook weer geen last van..quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:28 schreef Mjahtogh het volgende:
[..]
Ik kan ook niet eten als ik wakker word, ben k gelijk de hele morgen gaar.
Maar dan eet ik s'avonds wel gelijk een berg das dan ook weer minder
ik wou zeggen its a womans thing... maar das ook niet helemaal waar... mijn vriendin kan alleen licht verteerbaar voedsel eten s ochends. misschien is dat anders een idee?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha ja inderdationDat dacht ik dus ook
Ik heb ook nog niet zoveel gegeten vandaag hoor, nog maar 6 broodjes ofzo. Valt voor mijn doen nog best meequote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Ook weer geen last van..
Voorbeeldje van vandaag.. Ben om 6 uur begonnen met werken (05.40 deur uit) en nog niets op behalve thee![]()
ik heb nu maar een broodje gemaakt omdat ik dus die pillen moet nemen
quote:
Kwark 's ochtends is ook best goed te doen. Wel meteen 500gr natuurlijkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:31 schreef tripack het volgende:
[..]
ik wou zeggen its a womans thing... maar das ook niet helemaal waar... mijn vriendin kan alleen licht verteerbaar voedsel eten s ochends. misschien is dat anders een idee?
Ik heb gewoon bijna 3 weken VAKANTIEquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
DV!Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
Oja, jij was voorlopig vrij he..![]()
Zoveel brood eet ik nog niet eens in een weekquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:31 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb ook nog niet zoveel gegeten vandaag hoor, nog maar 6 broodjes ofzo. Valt voor mijn doen nog best mee
als dat zo is... dan is dat zwak uitgedrukt.. wat eet je dan zoalquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:33 schreef lynda het volgende:
[..]
Zoveel brood eet ik nog niet eens in een week![]()
* lynda is gewoon een slechte eter
Valt ontzettend mee hoor... als ik geen ontbijt heb gehad dan ga ik rond 11.30 gewoon tegen de vlaktequote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:31 schreef tripack het volgende:
[..]
ik wou zeggen its a womans thing... maar das ook niet helemaal waar... mijn vriendin kan alleen licht verteerbaar voedsel eten s ochends. misschien is dat anders een idee?
Goedemorgen mevrouwquote:
Ontbijt.. Doe ik vaak niet aanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:40 schreef tripack het volgende:
[..]
als dat zo is... dan is dat zwak uitgedrukt.. wat eet je dan zoal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |