Kan ik me voorstellen.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:09 schreef ruud_fr het volgende:
8 mei 2002: Feyenoord - Borussia Dortmund 3-2
Reageer dan met een hoogtepunt van een andere sportquote:Op maandag 21 juli 2008 10:38 schreef Innisdemon het volgende:
verkapt voetbaltopic...............jammer.
Verkapte kijk-mij-eens-de-alternatieve-fijnproever-zijn reactie.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:38 schreef Innisdemon het volgende:
Hoezoquote:Op maandag 21 juli 2008 10:38 schreef Innisdemon het volgende:
Durfde je te juichenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:39 schreef Colplay het volgende:
AC Milan - Ajax 3-2, ondanks de nederlaag een fantastische wedstrijd
Dallas Mavericks - Phoenix Suns, 127-129 na 2OT (Vorig jaar maart in de NBA). Zat als Suns fan tussen de supporters van Dallas. Wedstrijd had echt alles. Suns stonden er 16 achter en maken 3 sec voor tijd gelijk. In eerste verlenging Phoenix 3 voor en Mavericks maken in de buzzer weer gelijk voor Suns in 2OT winnen. Fantastische wedstrijd.
Ja hoor, had Phoenix shirt aan en met paar anderen op onze rij keihard staan zingen en schreeuwenquote:
die dus.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:31 schreef KJTDominicus het volgende:
Feyenoord - PSV 1-1 Feyenoord wint na strafschoppen!
UEFA CUP kwartfinale
Pi-Air allerlaatste seconden van de wedstijd de 1-1.
weet nog goed, dramatisch weer 1-0 achter van Bommel en dan die ontlading bij de 1-1 nog nooit meegemaakt!!
Was de race daarna niet gelijk afgelopen? Ik heb het filmpje tig x gezien maar gingen ze daarna nog verderquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:47 schreef UnmarkedQuestion het volgende:
F1 Spa Francorchamps, waar op het rechte eind 10 auto's elkaar hardhandig opzochten.
Ik denk.....dat het 1999 was? *zucht*
31-10-2006quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:06 schreef tong80 het volgende:
Die kan ik me niet meer herineren.
Wanneer was dat ?
Was dat die keer met Maarten Ducrot?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:29 schreef tong80 het volgende:
Mijn amateurclub die in de allesbeslissende laatste wedstrijd in de nacompetie won.
Onze spits was geblesseerd maar zat toch op de bank. Hij kon amper lopen maar je wist nooit.
In de 89ste minuut krijgen we bij een 1-1 stand een vrije trap 20 meter van het doel.
Hij kwam het veld in alleen maar om die vrije trap te nemen.
Hij scoorde met zijn enige balcontact van die wedstrijd en alle suporters gingen uit hun dak.
Race werd stilgelegd, auto's geborgen, puin geruimd en na een uur herstart.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:23 schreef Marcel_V het volgende:
[..]
Was de race daarna niet gelijk afgelopen? Ik heb het filmpje tig x gezien maar gingen ze daarna nog verder
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:31 schreef KJTDominicus het volgende:
Feyenoord - PSV 1-1 Feyenoord wint na strafschoppen!
UEFA CUP kwartfinale
Pi-Air allerlaatste seconden van de wedstijd de 1-1.
weet nog goed, dramatisch weer 1-0 achter van Bommel en dan die ontlading bij de 1-1 nog nooit meegemaakt!!
en dat heb ik gemist???quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:26 schreef franklop het volgende:
Zag onder andere Tom Cornonel een koprol maken in het bijprogramma.
Weet niet meer precies welk evenement het was maar was tijdens een DTCC race bij het uitkomen van de Vodafonebocht. Kon het zien vanuit Scheivlakquote:
Jaquote:
OMG!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 21:02 schreef Gitanki het volgende:
[..]
Race werd stilgelegd, auto's geborgen, puin geruimd en na een uur herstart.
Rijders in reservewagens, sommige hadden die niet meer en waren er dus wel uit.
Het was de befaamde race waarin Schumacher Coulthard ging lappen, maar er toen tegenaan knalde.
Damon Hill won, voor Ralf Schumacher en Jean Alesi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |