Er zijn dodelijke wapens met 4,56 milimeter kogels (luchtbuks over het algemeen 4,5 mm) die dwars door kogelvrije vesten heen gaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:24 schreef moussie het volgende:
[..]
je wil zo'n pietepeuterig kogeltje uit een luchtbuks vergelijken met een rubberkogel met metalen kern, en dan afgeschoten met een echt geweer op nog geen meter afstand ?
Ik vind linux een door hippies bij elkaar geraapt zooitje, ik heb daar helemaal niks mee.quote:En ajb, hou toch eens op te pas en te onpas Linux erbij te slepen, of moet je weer eens laten zien dat jij een 'intelligent mens vol creatieve fantasie' bent ?
Zoek jij nou maar even uit wat het officiele woord is voor "grafische recursieve acroniem", dan kan je misschien daarna wel het puzzeltje leggenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
re·cur·sief (bijvoeglijk naamwoord; recursiviteit)
1 ook andersom gelezen kunnende worden
(ung,eniw,enip,cte),
Onzin. Het bericht haalde het nieuws omdat het onlangs gefilmd is door een Palestijns meisje. Niet omdat de daad een uitzondering is.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:30 schreef Tsicsaf het volgende:
Het gegeven dat het Israëlische leger deze zaak hoog opneemt en onderzoek instelt geeft al aan dat het geen Israëlisch beleid is om gevangen in de voet te schieten. Dit is de wandaad van een individu. Zoiets zou normaal nooit het nieuws halen.
Die soldaat die een de kogel afvuurde lijkt mij bijvoorbeeld een geschikte zondebok. Wie wou je hier verder nog voor straffen dan? Het hele Israelische volk?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kom eens langs dan mag je ook wel een kankergrapje maken en jaag ik in een vlaag van verstandverbijsting ook een rubberkogel in je voet. Ben benieuwd of zelfs de nederlandse rechters deze onzin redenatie serieus neemt.
[..]
Zoals ik al eerder stelde er wordt een zondebok gevonden en die krijgt een symbolische straf en verder draait de wereld gewoon weer door.
Het is bij dit soort zaken natuurlijk wel handig als er bewijs van is, vind je niet?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:30 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Onzin. Het bericht haalde het nieuws omdat het onlangs gefilmd is door een Palestijns meisje. Niet omdat de daad een uitzondering is.
Dat is inderdaad schandalig, en daar moet Israel tegen optreden.quote:Militairen in Hebron staan gewoon te kijken als Palestijnen door joden gepest, vernederd en mishandeld worden.
In het geval Hebron wel, in dit geval niet. Ook omdat de soldaat hier gewoon vervolgd wordt. Die twee zaken staan los van elkaar.quote:En natuurlijk is dat beleid, of denk je dat de regering het leger niet in de hand heeft en de soldaten zich op eigen initiatief misdragen? In dat geval is Israel gewoon een militaire dictatuur met een dun laagje vernis beits van schijndemocratie.
Dat gebeurt al langer en vaker hoor, weet je nog dat Rabin werd vermoord op een vredesbijeenkomst waar honderdduizenden Israelis opriepen tot een einde aan het geweld van beide kanten?quote:Het enige positieve aan deze zaak vind ik, dat het een Israelische organisatie is die de videocamera's uitdeelde aan de Palestijnen en dat het in Israelische kranten gemeld wordt. Eindelijk eens een nuttig gebruik van de Israelische vaardigheid om propaganda te bedrijven.
Omdat jij moelijke woorden wilt gebruiken die nergens op slaan moet ik dat woord gaan uitzoeken.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zoek jij nou maar even uit wat het officiele woord is voor "grafische recursieve acroniem", dan kan je misschien daarna wel het puzzeltje leggen
Als jij dit woord nergens op vindt slaan cq niet begrijpt, dan begrijp je helemaal niks van de linux-(gang)slang en dan heeft het voor mij geen zin om deze discussie voort te zetten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Omdat jij moelijke woorden wilt gebruiken die nergens op slaan moet ik dat woord gaan uitzoeken.
Je meent het!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:23 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Waar Israel zich vervolgens geen zak van aantrekt.
Excuse me .. jij vindt het normaal dat er geschoten wordt op een geboeide en geblinddoekte gevangene ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:54 schreef franske19 het volgende:
Al dit gejank om dit:
[ afbeelding ]
Hoe diep kun je zinken als Westerse media.![]()
Dan vliegen de Palestijnse werknemers er het eerst uit.quote:Op donderdag 24 juli 2008 00:40 schreef Kees22 het volgende:
Heel hinderlijk en ergerlijk: de reclame rond dit forum voor producten en diensten uit Israel. Kan dat wat minder??
Jij vind het heel normaal om mensen vast te binden en een pak slaag (als vervanging van de rubberen kogel dan maar) te verkopen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:54 schreef franske19 het volgende:
Al dit gejank om dit:
[ afbeelding ]
Hoe diep kun je zinken als Westerse media.![]()
Alleen als het een moslim gebeurt, hè, die hebben het aan zichzelf te danken of zoiets, als het een Israëliër was geweest die zo wordt beschoten was het hok te klein geweest, dan zou het gezien worden als het zoveelste bewijs dat Palestijnen een soort beesten zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:01 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Jij vind het heel normaal om mensen vast te binden en een pak slaag (als vervanging van de rubberen kogel dan maar) te verkopen?
Ik bedoel, pff, een blauwe plek. Dat overleeft iedereen wel...
Dat toont wel een superieure beschaving aan zeg, ik ben onder de indruk.
Niet zozeer dit geval vind ik bijzonder, het bagatelliseren en het normaliseren ervan, dat blijf ik toch wel apart vinden.
Bizar dat dat mogelijk is he, dat er organisaties zijn die nog slechter zijn dan Israel.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:36 schreef Xith het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, israel is slecht, maar anderen nog slechter!
Dit is nou echt wel het meest lachwekkende dat je kan bedenken als excuus .. een geblinddoekte gevangene intimideren door een beetje met je geweer te zwaaien !!!quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef Viajero het volgende:
According to an Israeli army investigation, Col Borberg said he told the soldier only to motion with his rifle to frighten Mr Abu Rahma.
Helaas wordt er alleen maar actie ondernomen omdat het gefilmd is en in de openbaarheid is gekomen, dit is namelijk echt niet de eerste keer dat zoiets gebeurt, er zijn al meerdere doden gevallen (aan palestijnse kant) tijdens soortgelijke incidentenquote:Het is niet goed te praten, maar er wordt in elk geval actie ondernomen door Israel. Ik heb nog geen berichten gehoord dat de Hamas mensen die Fatah mensen van dakn gooiden door Hamas bestraft werden, of dat Palestijnse terroristen door Palestijnen veroordeeld worden.
Omdat je heel vaak zelf post dat anderen niet moeten komen met "Ik ontken het niet, maar die anderen... "quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:39 schreef Viajero het volgende:
[..]
Bizar dat dat mogelijk is he, dat er organisaties zijn die nog slechter zijn dan Israel.
Waarom hak je zo op me in omdat ik enige nuance breng?
Je linkt naar een topic waar jij dat zegt, niet ik.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:35 schreef Xith het volgende:
[..]
Omdat je heel vaak zelf post dat anderen niet moeten komen met "Ik ontken het niet, maar die anderen... "
lolquote:Op donderdag 7 augustus 2008 17:31 schreef moussie het volgende:
[..]
Dit is nou echt wel het meest lachwekkende dat je kan bedenken als excuus .. een geblinddoekte gevangene intimideren door een beetje met je geweer te zwaaien !!!
Zulke straffen moeten we in nederland ook uitvoeren, en de conservatieve fokkliek komt om de hoek van blah dat kan niet.quote:An army statement released on Wednesday said Col Borberg had resigned his post as battalion commander but would be free to serve elsewhere in the military.
Wat een 'straf' zeg hey.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zulke straffen moeten we in nederland ook uitvoeren, en de conservatieve fokkliek komt om de hoek van blah dat kan niet.
Ik ben blij dat je dit soort straffen gepast vindt Viajero.
Ja en??quote:Op donderdag 7 augustus 2008 13:25 schreef Viajero het volgende:
Het is niet goed te praten, maar er wordt in elk geval actie ondernomen door Israel. Ik heb nog geen berichten gehoord dat de Hamas mensen die Fatah mensen van dakn gooiden door Hamas bestraft werden, of dat Palestijnse terroristen door Palestijnen veroordeeld worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |