abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3500392
Dat vraag ik me dus echt af, is het mogelijk om (bij voorkeur bij de vrouw ) klaar te komen zonder dat daar enige vorm van lichamelijke stimulatie bij komt kijken ??

Dus puur op gedachten, visualisatie middelen etc ??

pi_3500421
Ik zal zeggen, probeer het uit
  vrijdag 15 maart 2002 @ 14:34:48 #3
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_3500423
hmzzz dat is een goeie Knorretje! Die hebben we nog niet gehad! Eindelijk een nieuw topic!

Eens even denken ik denk dat het heel moeilijk gaat worden zonder lichamelijke stimulatie maar ik kan me aan de andere kant ook wel weer indenken dat het wel zou kunnen.

Al gezocht op internet?

pi_3500448
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 14:34 schreef DJKoster het volgende:
Ik zal zeggen, probeer het uit
als ik had geweten hoe ik dat zou aan moeten pakken had ik dat al weken/maanden eerder gedaan.
  † In Memoriam † vrijdag 15 maart 2002 @ 14:36:26 #5
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_3500451
Een natte droom valt er eigenlijk ook onder hé?
pi_3500456
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 14:32 schreef Knorretje het volgende:
Dat vraag ik me dus echt af, is het mogelijk om (bij voorkeur bij de vrouw ) klaar te komen zonder dat daar enige vorm van lichamelijke stimulatie bij komt kijken ??

ik wil wel een foto sturen
pi_3500462
dat zou ik ook wel willen kunnen.
dat is een natte droom van mij
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_3500466
natte droom?

[edit]tjee, wat gaat dit topic snel [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door aphx op 15-03-2002 14:38]

tabula rasa
  vrijdag 15 maart 2002 @ 14:37:52 #9
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_3500470
In de zon liggen is een goeie start... verder opwindende beelden en spannende gedachten erbij en op je gemak ervan genieten zonder je op klaarkomen te focussen. Het moet kunnen
pi_3500479
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 14:34 schreef Armageddon het volgende:
hmzzz dat is een goeie Knorretje! Die hebben we nog niet gehad! Eindelijk een nieuw topic!

Eens even denken ik denk dat het heel moeilijk gaat worden zonder lichamelijke stimulatie maar ik kan me aan de andere kant ook wel weer indenken dat het wel zou kunnen.

Al gezocht op internet?

een tijdje geleden al maar kon toen niet echt iets vinden, dus de hoop opgegeven. Maar had nu zoiets ach vragen kan geen kwaad he
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 14:36 schreef NorthernStar het volgende:
Een natte droom valt er eigenlijk ook onder hé?
ja, in weze wel, maar die maak je niet zo bewust mee. En ik zou het wel graag bewust mee willen maken, de ontlading voelen etc.
  vrijdag 15 maart 2002 @ 14:40:12 #11
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_3500508
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 14:38 schreef Knorretje het volgende:

[..]

een tijdje geleden al maar kon toen niet echt iets vinden, dus de hoop opgegeven. Maar had nu zoiets ach vragen kan geen kwaad he

Ik zal eens een speurtocht doen
pi_3500511
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 14:32 schreef Knorretje het volgende:

Is dit ook niet te bereiken door de zogenaamde mindfucks? Iemand dus min of meer naar een orgasme toepraten?

Maar zelf denk ik dat het wel moeilijk is, volgens mij heeft het meerendeel van de dames al moeite om zonder clitorale stimulatie klaar te komen, laat staan helemaal zonder fysieke stimulatie.

vrijdag 15 maart 2002 @ 14:40:20 #13
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_3500514
Ja, is mogelijk.
Door omstandigheden waren mijn man en ik een paar maanden door de halve aardbol gescheiden. D.m.v. MSN/Netmeeting hielden we contact. Onze chatverslagen zijn niet voor publicatie geschikt

maar ik kan je verzekeren dat het (topictitel) een paar keer gebeurd is bij mij...
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  † In Memoriam † vrijdag 15 maart 2002 @ 14:41:43 #14
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_3500537
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 14:38 schreef Knorretje het volgende:

ja, in weze wel, maar die maak je niet zo bewust mee. En ik zou het wel graag bewust mee willen maken, de ontlading voelen etc.

Oh maar een natte droom kan erg intens zijn en meestal wordt je wakker op het moment supreme! (tenmiste ik wel )

Maar ik weet wel wat je bedoeld. Deed Ad Visser niet zoiets met zijn zijn BrainSessies? (orgasme via muziek en meditatie)

pi_3500580
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 14:40 schreef lizardtattoo het volgende:
Ja, is mogelijk.
Door omstandigheden waren mijn man en ik een paar maanden door de halve aardbol gescheiden. D.m.v. MSN/Netmeeting hielden we contact. Onze chatverslagen zijn niet voor publicatie geschikt

maar ik kan je verzekeren dat het (topictitel) een paar keer gebeurd is bij mij...
Meen je dat? Kijk, bij 'gewone' cybersex kan ik mij iets voorstellen, maar je kwam dus klaar zonder dat je jezelf aanraakte?

Ben momenteel ook gescheiden van het vrouwtje voor langere tijd, moet toch eens even goed met je praten

vrijdag 15 maart 2002 @ 14:45:25 #16
19372 BotXXX
««« XxX »»»
pi_3500584
Moet kunnen, al hoeft dat ook weer niet te zeggen dat iedereen het kan, kijk bv naar de mannen groep die te vroeg klaarkomt zit alleen nog maar een vrouw liggen... en pats.... *natte broek*

Maar lijkt mij wel kunnen, lekkere warme dag. opwindende gedachtes, totaal relaxen en ontiegelijk geil zijn. Misschien dat het dan lukt, alleen kan je je zoveel beheersen dat je niet iets gaat gebruiken en als je je gaat beheersen ga je een beetje inhouden dus tja dan denk ik niet dat het zonder lichamelijke stimulatie kan...

Maar in die film Demolition Man (stalone en snipes) daar hebben ze dan wel een lekker apparaatje voor moet toch maar eens echt diep in de electronica duiken, of iemand zoeken die dat voor me doet

Ohh mooie meid, [url=http://www.xs4all.nl/~kvenjb/madmonarchs/erzsebet/erzsebet_bio.htm]Erzsébet Bathory[/url][br]Hotel de botel op een mooie poolse meid O+[br][url=http://64.180.102.226:8000]Original Ska[/url]
  vrijdag 15 maart 2002 @ 14:46:17 #17
1762 YPPY
Yppiaans
pi_3500596
Daar is een onderzoek over geweest, dat was een paar jaar geleden op tv. En het kon dus wel. Het had idd wat met meditatie te maken.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_3500608
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 14:40 schreef lizardtattoo het volgende:
Ja, is mogelijk.

Hmm dat gaat niet echt werken in mijn situatie. Zowel telefoonseks als cybersex heb ik al eens mogen ondervinden. En toen was dat zeer geil en prettig, maar in de huidige situatie in mijn ogen onmogelijk:

Ik zal even een situatieschetsje geven.

Ik ben dus zwanger en heb bekkeninstabiliteit opgelopen in een niet al te lichte mate. Ben vanaf 15 weken bedlegerig geraakt, rolstoel gekluisterd etc. Het doet dagelijks ontzettend veel pijn, zeker als ik me beweeg.

Als ik mezelf wil stimuleren met bv hulpmiddelen of vingers dan zak ik door de grond. (schaambotje, omgeving daarvan is naar de kloten, evenals het bewegen van de heupen is ondragelijk). En nee aan Danny heb ik ook niets, want alleen al knuffelen doet zeer.

Maar ja de drang naar sex blijft natuurlijk. Dus wil erg graag wel een keertje klaarkomen, maar dit zal dus moeten gebeuren zonder lichamelijke stimulatie en puur op gedachten. Ik mag daabij dus ook niet te opgewonden raken dat mijn lichaam dus ongecontroleerbare bewegingen gaat maken in het bekken/heupgebied.

Wat al snel gebeurt al je ietwat opgewonden raakt. Vandaar dit topic dus...

vrijdag 15 maart 2002 @ 14:49:15 #19
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_3500632
Le petit mort..

(Knorretje, het is vele malen intenser dan alleen lichamelijk klaarkomen en je komt volkomen los van alles...maar om hier nu te gaan omschrijven hoe is een beetje moeilijk..)

vrijdag 15 maart 2002 @ 14:49:30 #20
20660 BAUKstEr
De online egotrip...
pi_3500641
Koop Ad Vissers Brainsession cd
No compromise... 100% BAUKstEr
pi_3500728
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 14:49 schreef Quenda® het volgende:
Le petit mort..

(Knorretje, het is vele malen intenser dan alleen lichamelijk klaarkomen en je komt volkomen los van alles...maar om hier nu te gaan omschrijven hoe is een beetje moeilijk..)

mailen mag altijd hoor
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 14:49 schreef BAUKstEr het volgende:
Koop Ad Vissers Brainsession cd
nee dank je
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 14:46 schreef YPPY het volgende:
Daar is een onderzoek over geweest, dat was een paar jaar geleden op tv. En het kon dus wel. Het had idd wat met meditatie te maken.
maar voordat ik dat onder de knie heb, de techniek van mediteren, ben ik waarschijnlijk al bevallen. En heb ik mijn hoofd niet meer naar seks staan (volgens de boekjes) gedurende een tijd. Daarna hoop ik toch snel te kunnen revalideren en weer een normaal sexleven te kunnen hebben...
  vrijdag 15 maart 2002 @ 14:58:31 #22
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_3500785
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 14:45 schreef youriw het volgende:
Meen je dat? Kijk, bij 'gewone' cybersex kan ik mij iets voorstellen, maar je kwam dus klaar zonder dat je jezelf aanraakte?

Ben momenteel ook gescheiden van het vrouwtje voor langere tijd, moet toch eens even goed met je praten

Ja, ik had beide handen aan het toetsenbord
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 14:47 schreef Knorretje het volgende:
situatieschetsje...
Ik had het begrepen ja... sterkte!
Het was in mijn geval dus puur op wat mijn man typte, wat hij allemaal van plan was als we weer bij elkaar zouden zijn daar werd ik zo opgewonden van dat ik klaarkwam...
ik kreeg niet die schokkende bewegingen, maar wel samentrekkingen in mijn baarmoeder dus ik weet niet of het voor jou pijnlijk zou zijn.
Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  vrijdag 15 maart 2002 @ 14:59:38 #23
1762 YPPY
Yppiaans
pi_3500803
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 14:55 schreef Knorretje het volgende:

maar voordat ik dat onder de knie heb, de techniek van mediteren, ben ik waarschijnlijk al bevallen. En heb ik mijn hoofd niet meer naar seks staan (volgens de boekjes) gedurende een tijd. Daarna hoop ik toch snel te kunnen revalideren en weer een normaal sexleven te kunnen hebben...

Zoals ik het begreep, hadden de proefpersonen niet zo'n lange voorbereidingstijd. Ze gingen liggen en er stond geloof ik een film op. Verder leek het vanzelf te gaan. (Het is al een paar jaar geleden dat ik het gezien heb.)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 15 maart 2002 @ 14:59:56 #24
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_3500809
Misschien is dit iets voor je, volgens mij is e.e.a. ook gewoon te koop in de Massad shop.
Sterkte meid.

P.

Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  vrijdag 15 maart 2002 @ 15:04:06 #25
17075 extreme
-wannahave-
pi_3500864
ik heb eens een verhaal opgevangen van een meisje die beweerde dit te kunnen, met een sterke fantasie en veel concentratie,
maar ik heb het nooit in de praktijk gezien,

en dan nog, why bother? juist die stimulatie maakt het zo leuk

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')