Toen ik het besteld had, had ik ook zoiets van "wat MOET je ermee ?"quote:Op maandag 21 juli 2008 14:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik vind het maar vage dingen. Waarom vind je ze zo leuk?
Belachelijk hoor. Ik heb even naar dagtochten gegoogled omdat ik dacht dat er misschien iets met bussen te bedenken zou zijn, maar op het eerste gezicht zie ik alleen maar groepsreizen. Pech.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:07 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is allemaal te duur even aangezien OV jaarkaart maandje niet geldig is
Het is bijna goedkoper om naar Milaan te vliegen dan om vanaf hier naar het strand te komen
Grappig, best verslavend dusquote:Op maandag 21 juli 2008 14:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Toen ik het besteld had, had ik ook zoiets van "wat MOET je ermee ?"
Maar je kan je handen er maar niet vanaf houdenDat blijkt ook uit het
feit dat ik hem gisterenavond de hele avond kwijt geweest ben.
Iedereen zat er mee te spelen, mijn Zus zat er kettingen mee te maken,
mijn oom zat er goocheltrucjes mee te doen, ze konden er geen van
allen afblijven
Alleen ziet 'ie er nu zo uit:![]()
[ afbeelding ]
Ja ik kom er alleen net achter dat ik nu 27 chromen balletjes heb gekochtquote:
Dat rotte kleine kubussie bestaat al uit 216 balletjes, dus je zal er tienduizendenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:22 schreef Dementor het volgende:
Volgens mij kun je echt leuke dingen maken met een paar duizend van die balletjes.
Stoelen en tafels
Wat dacht je van een mobiele telefoon of afstandsbediening?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:23 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat rotte kleine kubussie bestaat al uit 216 balletjes, dus je zal er tienduizenden
nodig hebben om een tafel ervan te kunnen maken !
En dan je portemonee op tafel gooien..................met je bankpassies
Zou ook geen 3 uur meer met de bus willenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Belachelijk hoor. Ik heb even naar dagtochten gegoogled omdat ik dacht dat er misschien iets met bussen te bedenken zou zijn, maar op het eerste gezicht zie ik alleen maar groepsreizen. Pech.
Woon jij ook zo ver van de kust dan?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:24 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Zou ook geen 3 uur meer met de bus willen
Is wel makkelijk voor ons sm-spelquote:Op maandag 21 juli 2008 14:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat dacht je van een mobiele telefoon of afstandsbediening?
Pang!
Too muchi echt.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Is wel makkelijk voor ons sm-spelIk doe een grote metalen riem in mijn
broek en jij 'kleeft' me gewoon vast op de tafel !
Nijmegen, wordt idd weer waalkade dan komende week en parkquote:Op maandag 21 juli 2008 14:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Woon jij ook zo ver van de kust dan?
Nou ja, jammer. Dan maar terrasjes de komende warme dagen
Bah, buikgriep. Ik hoop dat het gauw weer over is.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:26 schreef beequeen het volgende:
Tipsch, wat ben je allemaal aan het doen?Wel gezellig zo tussen Blurk en Fan in en boven jou.
![]()
Ik lig rillend van de kou op de bank, heb buikgriep denk ik en bij BB UK zitten ze in bikini in de tuin.![]()
Disana, what's up with the onions?
En daar lig je dan, met je broek áán.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:26 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Is wel makkelijk voor ons sm-spelIk doe een grote metalen riem in mijn
broek en jij 'kleeft' me gewoon vast op de tafel !
Maar je krijgt wel 40% korting toch? is dit dan iets?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:29 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nijmegen, wordt idd weer waalkade dan komende week en park![]()
![]()
![]()
Is trouwens wel kutweer hier nu weer
Volgens mijn berekeningen zit je dan voor 30 euro lekker op zandvoort, je mag immers ook in de bus/tram/metro.quote:Dagkaart
Een dag lang onbeperkt reizen met alle binnenlandse treinen.
De beste keus bij een enkele reis, retour of rondreis vanaf 250 kilometer.
Een Dagkaart 2e klas vol tarief kost 41,70 euro (met 40% korting 25 euro)
Een Dagkaart 1e klas vol tarief kost 70,80 euro (met 40% korting 42,50 euro)
OV-Dagkaart
Voor 5 euro extra koopt u een OV-Dagkaart.
Geeft recht op een dag onbeperkt reizen met alle openbaar vervoer waarop de Nationale Vervoerbewijzen geldig zijn (Strippenkaart/Sterabonnement) - dus ook de bus, tram en metro.
Ach, zoiets duurt meestal maar een dag of 2 (hoop ik).quote:Op maandag 21 juli 2008 14:29 schreef Disana het volgende:
Bah, buikgriep. Ik hoop dat het gauw weer over is.
Af en toe even zon hier, maar niet lekker.
Noh, ook niet leuk, beker warme melk wil nog wel eens zorgen dat je maag tot rust komt, zo niet zit er iig iets in je maag, dan gooi je het er wel makkelijker weer uit......quote:Op maandag 21 juli 2008 14:26 schreef beequeen het volgende:
Tipsch, wat ben je allemaal aan het doen?Wel gezellig zo tussen Blurk en Fan in en boven jou.
![]()
Ik lig rillend van de kou op de bank, heb buikgriep denk ik en bij BB UK zitten ze in bikini in de tuin.![]()
Disana, what's up with the onions?
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Maar je krijgt wel 40% korting toch? is dit dan iets?
http://www.ns.nl/cs/Satellite/ns2007/nl/menuitem/include/1193053772723/losse+kaartjes?p=1160724828566&packedargs=language%3Dnl#dagkaarten-id
[..]
Volgens mijn berekeningen zit je dan voor 30 euro lekker op zandvoort, je mag immers ook in de bus/tram/metro.![]()
Dat valt toch wel mee?
Kijk nog even naar de foto van Peterquote:Op maandag 21 juli 2008 14:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, zoiets duurt meestal maar een dag of 2 (hoop ik).
Zon, hoe ziet dat eruit, het is hier nog geen 5 minuten droog geweest.
Dank je wel,quote:Op maandag 21 juli 2008 14:37 schreef kahaarin het volgende:
Noh, ook niet leuk, beker warme melk wil nog wel eens zorgen dat je maag tot rust komt, zo niet zit er iig iets in je maag, dan gooi je het er wel makkelijker weer uit......![]()
Beterschap iig.....
En een efteling wonderkaart is ook niet duur, met studentenkaart korting inclusief entree en reis is 31.80 euro.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:38 schreef Manu82 het volgende:
[..]
![]()
Thanks, zal vanavond even vragen of ze mee willen
Doodeng, is het geen pop?quote:
Ah gos, nou uitzieken dan maar........quote:Op maandag 21 juli 2008 14:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je wel,ik neem maar even niks, het komt er toch direct weer uit. Gezellig praatje dit.
Deze?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Peter ? Ja dat is echt een popje.........................
Ik vind jou meer een beertje.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ah je hebt er al echt over nagedacht. Heeft meester Dementor zelf ook nog wat in te brengen, of bepaal jij als "sub" volledig hoe jij te grazen wordt genomen?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Geen probleem toch met zo'n broek ?![]()
[ afbeelding ]
Grrrmbll.......quote:Op maandag 21 juli 2008 14:48 schreef Disana het volgende:
Ik vind jou meer een beertje.
Lijkt je dat niets ? Dementor achterop de motor en Peter dan de hele tijd hard remmen........quote:
Nou ja, beertje... Ik denk meer aan zo'n grote beer die je in een stoel naast je bed zet. Zo'n gemoedelijke zachte jongen.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Grrrmbll.......Wacht maar tot ik ooit ga sporten !!!
![]()
Wanner dan, als pasen en pinksteren op 1 dag vallen?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Grrrmbll.......Wacht maar tot ik ooit ga sporten !!!
![]()
[..]
Cosy, dan kom je wel nader tot elkaar.quote:Lijkt je dat niets ? Dementor achterop de motor en Peter dan de hele tijd hard remmen........
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:50 schreef Gert het volgende:
Heeft meester Dementor zelf ook nog wat in te brengen ?
Ja maar dat past toch niet bij mijn imago als leernicht ????quote:Op maandag 21 juli 2008 14:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, beertje... Ik denk meer aan zo'n grote beer die je in een stoel naast je bed zet. Zo'n gemoedelijke zachte jongen.
Zonder zweepjes en ketenen.
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:55 schreef Dementor het volgende:
Oh lieve God laat dit topic snel op slot gaan!
Dat weet ik toch skattiequote:Op maandag 21 juli 2008 14:45 schreef PeterNB het volgende:
Jullie zijn heel erg vandaag, zal wel aan het weer liggen.quote:
Het is nu al drie dagen feest hier.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jullie zijn heel erg vandaag, zal wel aan het weer liggen.![]()
Het ergste is nog dat Amanda zelf het een pracht-foto vind...................quote:Op maandag 21 juli 2008 14:58 schreef beequeen het volgende:
(let op de nagels, 3e bij het NK nagelstyliste, je weetzzzzz)![]()
Slaap ze!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jullie zijn heel erg vandaag, zal wel aan het weer liggen.![]()
Ik ga weer op de bank kiggen, laterzzzz.
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:46 schreef nachtzuster het volgende:
@ Tipsch, even wat gefrutseld, zo ziet het eruit:
[ afbeelding ]
testversie
Misschien iets voor een andere keer
Da's voor het eerst dat ik daarvan hoor. Nee hoor, voor mij ben je een beer. Misschien een stoute beer, maar toch ook een lieve.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar dat past toch niet bij mijn imago als leernicht ????
Doe mij die andere beer dan maarquote:Op maandag 21 juli 2008 14:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, beertje... Ik denk meer aan zo'n grote beer die je in een stoel naast je bed zet. Zo'n gemoedelijke zachte jongen.
Zonder zweepjes en ketenen.
Die is leukquote:Op maandag 21 juli 2008 15:16 schreef Dementor het volgende:
Oja de ijsberen zijn terug in Blijdorp.
[ afbeelding ]
Klere, die tietenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik toch skattie, maar die foto is gewoon eng, bijna net zo eng als deze. (let op de nagels, 3e bij het NK nagelstyliste, je weetzzzzz)
![]()
[ afbeelding ]
Ja, sorry Dementor, zal het niet meer over tieten of een tong hebbenquote:Op maandag 21 juli 2008 16:08 schreef Dementor het volgende:
Wat een Too Muchi Monday zeg en het moet nog avond worden.
Kun je nagaan wat de nacht ons jullie nog gaat brengen !!quote:Op maandag 21 juli 2008 16:08 schreef Dementor het volgende:
Wat een Too Muchi Monday zeg en het moet nog avond worden.
Dit voorbeeld staat me erg aan!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:46 schreef nachtzuster het volgende:
@ Tipsch, even wat gefrutseld, zo ziet het eruit:
[ afbeelding ]
testversie
Misschien iets voor een andere keer
Met hem altijd?quote:
Juichen.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:50 schreef noekje het volgende:
Wat doen jullie allemaal??
En Gert, wat doet die?
'met hem altijd' was van het fokmemoryspel hierbovenquote:
Hoi Noekje!quote:Op maandag 21 juli 2008 16:50 schreef noekje het volgende:
Wat doen jullie allemaal??
En Gert, wat doet die?
Jezus Gert, ik doe zo ontzettend raar! We gaan woensdag heel hoog de berg op en blijven in een berghut slapen en ík heb beloofd om mee te gaan. Dit land doet rare dingen met je, ik zeg het u.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Juichen.![]()
Je bent nog steeds niet gestikt in een schnitzel of van een berg gekukeld!
Nou, het zou hier echt mooi worden en het regent hier al vanaf gisteravond. Alle mijnen gezien, gewaterfietst, gewandeld en alle boeken uit en nu wil ik graag weten of bol.com ook binnen een dag hier levert.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Noekje!
Wij gedragen ons allemaal keurig, alleen Dementor springt een beetje uit de band![]()
Hoe is het weer daar?
Kan nooit zo slecht zijn als hier, bestaat niet
Jurkje: doen. Maar neem ook een jas mee, het is best fris op 3200 meter.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Jezus Gert, ik doe zo ontzettend raar! We gaan woensdag heel hoog de berg op en blijven in een berghut slapen en ík heb beloofd om mee te gaan. Dit land doet rare dingen met je, ik zeg het u.
Ik wilde al zo'n mooi jurkje kopen omdat de tieten er zo mooi in uitkomen.
Deze is dan weer leuk om te gaan touwtrekken!
Je kunt nog naar Fulpmen, iets ten zuiden van Innsbruck. Daar traint Feyenoord momenteel.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, het zou hier echt mooi worden en het regent hier al vanaf gisteravond. Alle mijnen gezien, gewaterfietst, gewandeld en alle boeken uit en nu wil ik graag weten of bol.com ook binnen een dag hier levert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |