Ah gos, nou uitzieken dan maar........quote:Op maandag 21 juli 2008 14:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je wel,ik neem maar even niks, het komt er toch direct weer uit. Gezellig praatje dit.
Deze?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Peter ? Ja dat is echt een popje.........................
Ik vind jou meer een beertje.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:45 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ah je hebt er al echt over nagedacht. Heeft meester Dementor zelf ook nog wat in te brengen, of bepaal jij als "sub" volledig hoe jij te grazen wordt genomen?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Geen probleem toch met zo'n broek ?![]()
[ afbeelding ]
Grrrmbll.......quote:Op maandag 21 juli 2008 14:48 schreef Disana het volgende:
Ik vind jou meer een beertje.
Lijkt je dat niets ? Dementor achterop de motor en Peter dan de hele tijd hard remmen........quote:
Nou ja, beertje... Ik denk meer aan zo'n grote beer die je in een stoel naast je bed zet. Zo'n gemoedelijke zachte jongen.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Grrrmbll.......Wacht maar tot ik ooit ga sporten !!!
![]()
Wanner dan, als pasen en pinksteren op 1 dag vallen?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:51 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Grrrmbll.......Wacht maar tot ik ooit ga sporten !!!
![]()
[..]
Cosy, dan kom je wel nader tot elkaar.quote:Lijkt je dat niets ? Dementor achterop de motor en Peter dan de hele tijd hard remmen........
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:50 schreef Gert het volgende:
Heeft meester Dementor zelf ook nog wat in te brengen ?
Ja maar dat past toch niet bij mijn imago als leernicht ????quote:Op maandag 21 juli 2008 14:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, beertje... Ik denk meer aan zo'n grote beer die je in een stoel naast je bed zet. Zo'n gemoedelijke zachte jongen.
Zonder zweepjes en ketenen.
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:55 schreef Dementor het volgende:
Oh lieve God laat dit topic snel op slot gaan!
Dat weet ik toch skattiequote:Op maandag 21 juli 2008 14:45 schreef PeterNB het volgende:
Jullie zijn heel erg vandaag, zal wel aan het weer liggen.quote:
Het is nu al drie dagen feest hier.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jullie zijn heel erg vandaag, zal wel aan het weer liggen.![]()
Het ergste is nog dat Amanda zelf het een pracht-foto vind...................quote:Op maandag 21 juli 2008 14:58 schreef beequeen het volgende:
(let op de nagels, 3e bij het NK nagelstyliste, je weetzzzzz)![]()
Slaap ze!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jullie zijn heel erg vandaag, zal wel aan het weer liggen.![]()
Ik ga weer op de bank kiggen, laterzzzz.
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:46 schreef nachtzuster het volgende:
@ Tipsch, even wat gefrutseld, zo ziet het eruit:
[ afbeelding ]
testversie
Misschien iets voor een andere keer
Da's voor het eerst dat ik daarvan hoor. Nee hoor, voor mij ben je een beer. Misschien een stoute beer, maar toch ook een lieve.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:55 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja maar dat past toch niet bij mijn imago als leernicht ????
Doe mij die andere beer dan maarquote:Op maandag 21 juli 2008 14:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou ja, beertje... Ik denk meer aan zo'n grote beer die je in een stoel naast je bed zet. Zo'n gemoedelijke zachte jongen.
Zonder zweepjes en ketenen.
Die is leukquote:Op maandag 21 juli 2008 15:16 schreef Dementor het volgende:
Oja de ijsberen zijn terug in Blijdorp.
[ afbeelding ]
Klere, die tietenquote:Op maandag 21 juli 2008 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat weet ik toch skattie, maar die foto is gewoon eng, bijna net zo eng als deze. (let op de nagels, 3e bij het NK nagelstyliste, je weetzzzzz)
![]()
[ afbeelding ]
Ja, sorry Dementor, zal het niet meer over tieten of een tong hebbenquote:Op maandag 21 juli 2008 16:08 schreef Dementor het volgende:
Wat een Too Muchi Monday zeg en het moet nog avond worden.
Kun je nagaan wat de nacht ons jullie nog gaat brengen !!quote:Op maandag 21 juli 2008 16:08 schreef Dementor het volgende:
Wat een Too Muchi Monday zeg en het moet nog avond worden.
Dit voorbeeld staat me erg aan!quote:Op maandag 21 juli 2008 14:46 schreef nachtzuster het volgende:
@ Tipsch, even wat gefrutseld, zo ziet het eruit:
[ afbeelding ]
testversie
Misschien iets voor een andere keer
Met hem altijd?quote:
Juichen.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:50 schreef noekje het volgende:
Wat doen jullie allemaal??
En Gert, wat doet die?
'met hem altijd' was van het fokmemoryspel hierbovenquote:
Hoi Noekje!quote:Op maandag 21 juli 2008 16:50 schreef noekje het volgende:
Wat doen jullie allemaal??
En Gert, wat doet die?
Jezus Gert, ik doe zo ontzettend raar! We gaan woensdag heel hoog de berg op en blijven in een berghut slapen en ík heb beloofd om mee te gaan. Dit land doet rare dingen met je, ik zeg het u.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Juichen.![]()
Je bent nog steeds niet gestikt in een schnitzel of van een berg gekukeld!
Nou, het zou hier echt mooi worden en het regent hier al vanaf gisteravond. Alle mijnen gezien, gewaterfietst, gewandeld en alle boeken uit en nu wil ik graag weten of bol.com ook binnen een dag hier levert.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:56 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Hoi Noekje!
Wij gedragen ons allemaal keurig, alleen Dementor springt een beetje uit de band![]()
Hoe is het weer daar?
Kan nooit zo slecht zijn als hier, bestaat niet
Jurkje: doen. Maar neem ook een jas mee, het is best fris op 3200 meter.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:57 schreef noekje het volgende:
[..]
Jezus Gert, ik doe zo ontzettend raar! We gaan woensdag heel hoog de berg op en blijven in een berghut slapen en ík heb beloofd om mee te gaan. Dit land doet rare dingen met je, ik zeg het u.
Ik wilde al zo'n mooi jurkje kopen omdat de tieten er zo mooi in uitkomen.
Deze is dan weer leuk om te gaan touwtrekken!
Je kunt nog naar Fulpmen, iets ten zuiden van Innsbruck. Daar traint Feyenoord momenteel.quote:Op maandag 21 juli 2008 16:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, het zou hier echt mooi worden en het regent hier al vanaf gisteravond. Alle mijnen gezien, gewaterfietst, gewandeld en alle boeken uit en nu wil ik graag weten of bol.com ook binnen een dag hier levert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |