Kan gebeuren als je zo aan het hobbelen bentquote:Op maandag 21 juli 2008 00:10 schreef Biogarde het volgende:
Oh, per ongeluk gesloten. Solly.
Zometeen komt pauper Juup en die tieft em alsnog dichtquote:Op maandag 21 juli 2008 00:10 schreef Biogarde het volgende:
Oh, per ongeluk gesloten. Solly.
ow een soort pokemon dusquote:
Psies, maar was het maar echt zo wat een bagger Anime zeg..quote:
Elfen Lied gaat maar tot Episode 25 ofzoquote:Op maandag 21 juli 2008 00:09 schreef Ascendancy het volgende:
Naruto is gewoon echt zo kut he
Ga elfen lied kijken
Is er geen andere speedsubber?
11 maar.quote:Op maandag 21 juli 2008 00:37 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Elfen Lied gaat maar tot Episode 25 ofzoIig niet veel.
Dus veel te bekijken tegenover naruto met 400 episodes..
Maar er zijn toch zat forums met chinezen in engeland die het toch wel vertalen.. Dus ja..
Elfenlied heeft er 14 ( 13 + 1 special )quote:Op maandag 21 juli 2008 00:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
11 maar.
En toch gaat het verhaal in die 11 verder dan in naruto's 110 episodes als je de fillers weghaalt
Zelfde geldt voor bleach. Het gaat maar door.
Anime's moeten echt eindigen.
De OVA verpeste mijn elfen lied en gaf het een zure na smaak.quote:Op maandag 21 juli 2008 00:44 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Elfenlied heeft er 14 ( 13 + 1 special )![]()
en die 14 episodes zijn qua verhaal en alles briljanter dan 400 episodes naruto![]()
Lucy !!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
quote:Op maandag 21 juli 2008 00:45 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
De OVA verpeste mijn elfen lied en gaf het een zure na smaak.
Lucy is wel echt cool
C.C. en louise zijn echter gaver
jah maar ut gaf wel iets extras aan de verhaal enzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wooooooot Shana, Margery-san en Yuji zijn nog toffer !!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Waarom zou je ook voor een tekenfilm.quote:Op maandag 21 juli 2008 01:06 schreef Moozze het volgende:
Ze stoppen niet, dit schijnen ze wel vaker te doen. Er was deze week geen Naruto op TV in Japan dus besloten ze dit maar te posten, heb ik op een of ander animeforum gelezen. Dattebayo schijnt nogal veel van die flauwe grappen te maken, ik maak me iig niet druk.
Goed puntquote:Op maandag 21 juli 2008 01:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Waarom zou je ook voor een tekenfilm.
Bleach was goed. Maar ze hadden moeten stoppen toen Rukia gered was. Toen was er nog de feel, maar inmiddels raak je het hele gevoel met de serie kwijt.quote:Op maandag 21 juli 2008 00:56 schreef Sjibble het volgende:
Bleach is wel 1 vd beste.
Als koter keek ik BeyBlade, dat was ook zieke shit toen
Hele basisschool een beybladeIk begon die hele rage
Die dingen vlogen letterlijk in de rondte. Ik mis die tijd wel. Zoveel lol gehad met die dingen
Die van mij werd zo rot!delen braken etc, en toch bleef ik er mee winnen.
Allemaal open handjes en met littekens
Maar een anime zou niet moeten eindigen vind ik...
Die "tekenfilms"(heb je ooit verder gekeken dan DBZ toen je 10 wasquote:Op maandag 21 juli 2008 01:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Waarom zou je ook voor een tekenfilm.
Nog steeds niet iets om je druk over te maken toch?quote:Op maandag 21 juli 2008 12:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Die "tekenfilms"(heb je ooit verder gekeken dan DBZ toen je 10 was) zijn anders wel 10x beter dan de meuk die tegenwoordig op TV komt.
Nee naruto niet. Maar als Minore-Osu! stopt met zero no tsukaima wel.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:17 schreef Moozze het volgende:
[..]
Nog steeds niet iets om je druk over te maken toch?
Word up.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:36 schreef stbabylon het volgende:
Natalie
Familie Robinson
Vrouwtje Theelepel
DAT zijn de echt toffe Japanse tekenfilms!
Zal ik dan maar verder gaanquote:
Prachtig, alleen jammer dat er zoveel gekut is met de de subgroepen. Ik wacht eigenlijk op een groep die vanaf 80 ofzo doorgaat.. maarja.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:02 schreef Trannellius het volgende:
Eyeshield 21!
quote:Op maandag 21 juli 2008 12:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
En zoiezo. Ichigo won van byakuya en zaraki kenpachi. Maar inmiddels zijn zij weer sterker dan Ichigo, ondanks dat hij nu een vizard is.
Is de KLB niet om mensen te bashen danquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:57 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Had jij niet tot een paar weken terug een Rukia avatar?Fail!
doen ze nou toch? naruto is klote (anime dan)quote:Hadden ze geen andere debiele anime kunnen stoppen?
Nee man.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:47 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
doen ze nou toch? naruto is klote (anime dan)
EDIT:
Lees net dat het weer een YHBT is.
wat, denken die dattebayo droeftoeters nou echt dat ze grappig zijn? al die YHBT troep is elke keer ontzettend dom en triest
Zolang mensen als jij er elke keer weer intrappen blijft het leukquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:47 schreef Scherpkoekje het volgende:
[..]
doen ze nou toch? naruto is klote (anime dan)
EDIT:
Lees net dat het weer een YHBT is.
wat, denken die dattebayo droeftoeters nou echt dat ze grappig zijn? al die YHBT troep is elke keer ontzettend dom en triest
E! Kenpachi prwnt iedereen!!quote:Op maandag 21 juli 2008 12:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Bleach was goed. Maar ze hadden moeten stoppen toen Rukia gered was. Toen was er nog de feel, maar inmiddels raak je het hele gevoel met de serie kwijt.
En zoiezo. Ichigo won van byakuya en zaraki kenpachi. Maar inmiddels zijn zij weer sterker dan Ichigo, ondanks dat hij nu een vizard is.
ALFRED JODOCUS KWAK is de beste Japanse tekenfilm!!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:36 schreef stbabylon het volgende:
Natalie
Familie Robinson
Vrouwtje Theelepel
DAT zijn de echt toffe Japanse tekenfilms!
Idd schaam je voor deze kick.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:24 schreef Waris7 het volgende:
[..]
ALFRED JODOCUS KWAK is de beste Japanse tekenfilm!!
Edit: Sorry voor driedubbele post en lameë kick v_v
Idd. FOK!ers zijn te sociaal voor dit soort topics.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:27 schreef AlligatorNL het volgende:
OMFG dikke NERD-ALERT topique! ZIT ER GODVERDOMME HELEMAAL VOL MEE!
Dat ichigo het aflegde tegen nnoitra was alleen maar omdat hij zwaar gewond was door het gevecht met grimmjowjaggerjack. Die battle van nnoitra en zaraki kenpachi was wel vet!quote:
Wtf, ben je van '92 ofzo ?quote:Op maandag 21 juli 2008 00:56 schreef Sjibble het volgende:
Bleach is wel 1 vd beste.
Als koter keek ik BeyBlade, dat was ook zieke shit toen
Hele basisschool een beybladeIk begon die hele rage
Die dingen vlogen letterlijk in de rondte. Ik mis die tijd wel. Zoveel lol gehad met die dingen
Die van mij werd zo rot!delen braken etc, en toch bleef ik er mee winnen.
Allemaal open handjes en met littekens
Maar een anime zou niet moeten eindigen vind ik...
Het ergste is nog eigenlijk dat ik zo'n beetje precies kan navertellen wat, wie en hoe iets gebeurd is in Bleach...best wel triest als ik erbij nadenkquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:33 schreef wdn het volgende:
Niks nerd post
Otaku post
En Bleach is gewoon goed. Punt. Hoe je geen otaku voor te zijn
Ach, je leert het vanzelf wel na een tijdje.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:34 schreef jagga het volgende:
[..]
Het ergste is nog eigenlijk dat ik zo'n beetje precies kan navertellen wat, wie en hoe iets gebeurd is in Bleach...best wel triest als ik erbij nadenk
(ik kan trouwens voor geen ruk japans... ik versta een paar simpele dingen maar ik weet bijv bij god niet wat otaku is)
t word ook steeds beterquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Ach, je leert het vanzelf wel na een tijdje.
Heel kort samengevat is het een anime/manga nerd die zich daarin verdiept.quote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:38 schreef jagga het volgende:
[..]
t word ook steeds beter
maar wat betekend otaku nou?
Death note heb ik al gezienquote:Op dinsdag 31 maart 2009 15:43 schreef Agiath het volgende:
Naturo was vroeger veel leuker
Dit moet je zeker een keer checken:
-Monster
-Death note (_O_)
-BECK
Vooral Death Note is echt super
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |