Dat was wel te merken donderdag!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:18 schreef swarmahoer het volgende:
maar niet vrijgezellen krijgen op de een of andere manier toch aandacht extra
Ja dat is altijd wel apart, maar sowieso valt die aandacht bij mij de laatste tijd wel meequote:Op zondag 20 juli 2008 23:18 schreef swarmahoer het volgende:
maar niet vrijgezellen krijgen op de een of andere manier toch aandacht extra
komt mdat je vrijgezel bent dusquote:Op zondag 20 juli 2008 23:19 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja dat is altijd wel apart, maar sowieso valt die aandacht bij mij de laatste tijd wel mee
jij hebt toch ook n vriendjequote:
whehequote:Op zondag 20 juli 2008 23:19 schreef LaGrive het volgende:
Dat was wel te merken donderdag!
Dat ben ik met je eensquote:Op zondag 20 juli 2008 23:18 schreef LaGrive het volgende:
Ik vind eerder dat wanneer er al is vreemdgegaan, dat die persoon niet meer mag flirten, met niemand, wanneer de relatie wel heeft stand gehouden.
Vreemdgaan is ook een trieste zaak voor laffe borrelaars.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vreemdgaan heb ik nog nooit gedaan eik...
nu begin je te brabbelenquote:Op zondag 20 juli 2008 23:23 schreef LaGrive het volgende:
ja, haha, nu ik het lees, las ik het toch niet!
Ik heb niet zo de behoefte aan om mn stampeloerus in elke tochtige merggroeve te schuiven. Ik ben 1953 old skool!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:26 schreef LastRequest het volgende:
Ik ook niet hoor D_K.. mijn eerste vriendje ging vreemd, daardoor weet ik dat ik dat nooit iemand wil aandoen
1) Noem je vrouwen nou tochtige merggroevesquote:Op zondag 20 juli 2008 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb niet zo de behoefte aan om mn stampeloerus in elke tochtige merggroeve te schuiven. Ik ben 1953 old skool!
Sommige vrouwen wel ja!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
1) Noem je vrouwen nou tochtige merggroeves
2) Ik snap 1953 niet?
3) Toen ging het nog om zoenen
In een langdurige relatie kom je gegarandeerd verleidingen tegen; da's onvermijdelijk. Misschien heb je wel de behoefte om die massieve puddingbuks van je leeg te schieten in het pakje rosbief van iemand anders dan je vriendin... als je van haar houdt, geef je daar gewoon niet aan toe...quote:Op zondag 20 juli 2008 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb niet zo de behoefte aan om mn stampeloerus in elke tochtige merggroeve te schuiven. Ik ben 1953 old skool!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |