Ach, ik heb net een relatie achter de rug van 7,5 jaar achter de rug! Nog nooit mijn beaderde banaan door een ander mokkel te laten afpellen! Ook nooit de behoefte gehad. Het was niet eens een kwestie van wel of niet toegeven.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
In een langdurige relatie kom je gegarandeerd verleidingen tegen; da's onvermijdelijk. Misschien heb je wel de behoefte om die massieve puddingbuks van je leeg te schieten in het pakje rosbief van iemand anders dan je vriendin... als je van haar houdt, geef je daar gewoon niet aan toe...
Hoe is het uitgegaan? Of is dat te privé?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, ik heb net een relatie achter de rug van 7,5 jaar achter de rug! Nog nooit mijn beaderde banaan door een ander mokkel te laten afpellen! Ook nooit de behoefte gehad. Het was niet eens een kwestie van wel of niet toegeven.
quote:Op zondag 20 juli 2008 23:34 schreef LaGrive het volgende:
ik ga maar eens tv kijken, vind het geen leuk topic meer![]()
Klopt maar ik doelde er meer op dat we toen ook pas 15 ofzo waren, dus je reactie over stampeloerissenquote:Op zondag 20 juli 2008 23:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zoenen is al vreemdgaan!
Woord omhoog...quote:Op zondag 20 juli 2008 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, ik heb net een relatie achter de rug van 7,5 jaar achter de rug! Nog nooit mijn beaderde banaan door een ander mokkel te laten afpellen! Ook nooit de behoefte gehad. Het was niet eens een kwestie van wel of niet toegeven.
De liefde verdween langzaam en de aandacht voor elkaar..quote:Op zondag 20 juli 2008 23:37 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Hoe is het uitgegaan? Of is dat te privé?
Toen je 15 was kwamer er als goed is geen stampeloerissen aan te pas! Een laffe lik over de tet en/of wat grabbelen in de grabbelton verder kwam je niet...quote:Op zondag 20 juli 2008 23:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Klopt maar ik doelde er meer op dat we toen ook pas 15 ofzo waren, dus je reactie over stampeloerissenging niet helemaal op in die situatie.
Ooit gehoord van BrEeZaH's?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toen je 15 was kwamer er als goed is geen stampeloerissen aan te pas! Een laffe lik over de tet en/of wat grabbelen in de grabbelton verder kwam je niet...
Oh is er iets leuks op tv?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:45 schreef LastRequest het volgende:
Ik denk dat ik net als LG maar weer tv ga kijken
Waar zie je vieze woorden dan?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:47 schreef LastRequest het volgende:
Geen vieze woorden iig!
Toen ik 15 was moest je nog je eigen bier brouwen!quote:
1 keer geweest...quote:Op zondag 20 juli 2008 23:50 schreef LastRequest het volgende:
Toen ik 15 was ging ik met mijn vriendje naar de Megafestatie
Toen ik 15 was zat ik al lang niet meer aan de eerste joint! Lekker met mn maatjes tot midden in de nacht op straat hangen! Beetje klooien, beetje vervelen...quote:Op zondag 20 juli 2008 23:55 schreef J-heronimus het volgende:
Toen ik 15 was rookte ik me eerste jointje en ging ik voor het eerst uit in de Matrixx
Wat een stoere jongen was ik destijds
de 26e tochquote:Op zondag 20 juli 2008 23:57 schreef LastRequest het volgende:
LG en ik hebben kaartjes gekregen voor een feest binnenkort in the Matrixx.. alleen mag LG er nog niet in
Niemand doet zijn bestquote:Op zondag 20 juli 2008 23:56 schreef swarmahoer het volgende:
ik ken een raadsel het gaat zo: het is klein schattig houd van colatjes ()tijdens het stappen (bij gebrek aan geld
) en heeft geen frituurpan, maar wel honger
Dies nu net een kwartiertje dichtquote:Op maandag 21 juli 2008 00:11 schreef LastRequest het volgende:
/eens Mikkie
Maar nu is het punt, ik heb nog steeds zin in McDonalds
Malden haal ik wel in 8 minutenquote:Op maandag 21 juli 2008 00:17 schreef LastRequest het volgende:
Haha dat was het probleem, om kw voor kregen we het geniale idee een McDrive te doen, maar de dichtstbijzijnde McDonalds is al minstens een kwartier rijden
Zou wel een goede zijn geweestquote:Op maandag 21 juli 2008 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
maar vond het zo zielig om gewoon wat te halen en dan een foto te posten''gewoon omdat ik t kan''
Dukenburg, de gekste?!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:23 schreef swarmahoer het volgende:
maar vond het zo zielig om gewoon wat te halen en dan een foto te posten''gewoon omdat ik t kan''
Ga dan gewoon naar de friettent en bestel een broodje hamburgerquote:Op maandag 21 juli 2008 00:17 schreef LastRequest het volgende:
Haha dat was het probleem, om kw voor kregen we het geniale idee een McDrive te doen, maar de dichtstbijzijnde McDonalds is al minstens een kwartier rijden
Derderangs? We hebben het hier over de mcD en niet over die opwarmmeuk van de BK he!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:26 schreef Mikkie het volgende:
Tering, als ze bij de Mac een beetje doorwerken kun je Malden, Beuningen én Dukenburg doen in een kwartier. Niet helemaal rijbewijsveilig, maar hey, je moet wat over hebben voor een kleffe derderangs hamburger..
Homemade soup uit ene pakske zeker!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:30 schreef LastRequest het volgende:swarma
maar jongens ik zit dus bij mn ouders waar geen mac in de buurt is
nu eet ik mn moeders homemade soup..
Klopt: daarom juist derderangs. De Big King XXL van de Burger King =quote:Op maandag 21 juli 2008 00:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Derderangs? We hebben het hier over de mcD en niet over die opwarmmeuk van de BK he!
Ja maar ik vroeg me toen eigenlijk af of een lokale Mac zijn prijzen gewoon zomaar mag veranderen, het is tenslotte een franchise onderneming.quote:Op maandag 21 juli 2008 00:32 schreef Mikkie het volgende:kutswarma
Die Big Mac prijs zag ik ook toen ik vorige week even een milkshake ging halen, maar dat was in het centrum en ik dacht eigenlijk dat dat vierdaagsegerelateerd was...?
BK is voor paupers die geweigerd worden bij de mcD!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt: daarom juist derderangs. De Big King XXL van de Burger King =!
Dat is helaas mijn natuurlijke charme!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:36 schreef LastRequest het volgende:
wat zijn er trouwens weinig dames hier vergeleken met gisteravond
Ik zei dat mijn moeder de soep zelfgemaakt had tegen D_Kquote:Op maandag 21 juli 2008 00:40 schreef swarmahoer het volgende:
volgendsmij mag je als franchise gewoon je eigen dingen toch aanpassen?
Wat voor soep was het?quote:Op maandag 21 juli 2008 00:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik zei dat mijn moeder de soep zelfgemaakt had tegen D_K
Geen flauw idee, een chowder (dus dikke soep), stampvol met groente... iig mais, prei, erwten, uuh verder weet ik niet meer haha. Met wat crème fraiche en wat druppeltjes limoenquote:
naar de Noordermarkt!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:44 schreef swarmahoer het volgende:
wat ga je in amsterdam doen?
Dat dacht ik eerst ook, maar denk aan de filialen op bijv. Schiphol e.d., die hebben ook hogere prijzen. Misschien dat het bij uitzondering wel mag, ofzo? Bijv. bij een opening van een nieuw filiaal zijn er ook vaak openingsaanbiedingen die in de rest van de filialen dus niet gelden.quote:Op maandag 21 juli 2008 00:34 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja maar ik vroeg me toen eigenlijk af of een lokale Mac zijn prijzen gewoon zomaar mag veranderen, het is tenslotte een franchise onderneming.
Aha die soep ken ik! Dat geven ze in Brabant aan de varkens!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Geen flauw idee, een chowder (dus dikke soep), stampvol met groente... iig mais, prei, erwten, uuh verder weet ik niet meer haha. Met wat crème fraiche en wat druppeltjes limoen
Ach zoveel groenten dat kan nooit goed zijn!quote:Op maandag 21 juli 2008 00:51 schreef LastRequest het volgende:
Nee m'n ma betaalt niks voor me, daarom wordt morgen ook zo gezellig.. we gaan naar die markt waar superveel leuke dingen zijn, maar ik kan niks kopen
Komt wel goed.. als we maar wat gezelligs doen.
En D_K je zou wel anders piepen als je het zou proeven
quote:Vraag een Shopgirl naar haar favo shopspot in Amsterdam en Noordermarkt they say. Iedere maandagmorgen van negen tot één is het dan ook koopjes jagen geblazen onder de Noorderkerk. Wees er vroeg bij! Anders hebben de stylisten alle mooie dingen al weggekaapt!
Wat moet je scoren op de Noordermarkt?
(Tweedehands) kleding
Hippe pumps en laarzen
Accessoires (bij Kees)
Antiek: van meubels tot klokjes en servies
Boeken
Het struinen langs de kraampjes vol met vintage waar, het afdingen, dat ene unieke jasje scoren.. het heeft haast iets romantisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |