Dat was wel te merken donderdag!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:18 schreef swarmahoer het volgende:
maar niet vrijgezellen krijgen op de een of andere manier toch aandacht extra
Ja dat is altijd wel apart, maar sowieso valt die aandacht bij mij de laatste tijd wel meequote:Op zondag 20 juli 2008 23:18 schreef swarmahoer het volgende:
maar niet vrijgezellen krijgen op de een of andere manier toch aandacht extra
komt mdat je vrijgezel bent dusquote:Op zondag 20 juli 2008 23:19 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja dat is altijd wel apart, maar sowieso valt die aandacht bij mij de laatste tijd wel mee
jij hebt toch ook n vriendjequote:
whehequote:Op zondag 20 juli 2008 23:19 schreef LaGrive het volgende:
Dat was wel te merken donderdag!
Dat ben ik met je eensquote:Op zondag 20 juli 2008 23:18 schreef LaGrive het volgende:
Ik vind eerder dat wanneer er al is vreemdgegaan, dat die persoon niet meer mag flirten, met niemand, wanneer de relatie wel heeft stand gehouden.
Vreemdgaan is ook een trieste zaak voor laffe borrelaars.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Vreemdgaan heb ik nog nooit gedaan eik...
nu begin je te brabbelenquote:Op zondag 20 juli 2008 23:23 schreef LaGrive het volgende:
ja, haha, nu ik het lees, las ik het toch niet!
Ik heb niet zo de behoefte aan om mn stampeloerus in elke tochtige merggroeve te schuiven. Ik ben 1953 old skool!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:26 schreef LastRequest het volgende:
Ik ook niet hoor D_K.. mijn eerste vriendje ging vreemd, daardoor weet ik dat ik dat nooit iemand wil aandoen
1) Noem je vrouwen nou tochtige merggroevesquote:Op zondag 20 juli 2008 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb niet zo de behoefte aan om mn stampeloerus in elke tochtige merggroeve te schuiven. Ik ben 1953 old skool!
Sommige vrouwen wel ja!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
1) Noem je vrouwen nou tochtige merggroeves
2) Ik snap 1953 niet?
3) Toen ging het nog om zoenen
In een langdurige relatie kom je gegarandeerd verleidingen tegen; da's onvermijdelijk. Misschien heb je wel de behoefte om die massieve puddingbuks van je leeg te schieten in het pakje rosbief van iemand anders dan je vriendin... als je van haar houdt, geef je daar gewoon niet aan toe...quote:Op zondag 20 juli 2008 23:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb niet zo de behoefte aan om mn stampeloerus in elke tochtige merggroeve te schuiven. Ik ben 1953 old skool!
Ach, ik heb net een relatie achter de rug van 7,5 jaar achter de rug! Nog nooit mijn beaderde banaan door een ander mokkel te laten afpellen! Ook nooit de behoefte gehad. Het was niet eens een kwestie van wel of niet toegeven.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
In een langdurige relatie kom je gegarandeerd verleidingen tegen; da's onvermijdelijk. Misschien heb je wel de behoefte om die massieve puddingbuks van je leeg te schieten in het pakje rosbief van iemand anders dan je vriendin... als je van haar houdt, geef je daar gewoon niet aan toe...
Hoe is het uitgegaan? Of is dat te privé?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, ik heb net een relatie achter de rug van 7,5 jaar achter de rug! Nog nooit mijn beaderde banaan door een ander mokkel te laten afpellen! Ook nooit de behoefte gehad. Het was niet eens een kwestie van wel of niet toegeven.
quote:Op zondag 20 juli 2008 23:34 schreef LaGrive het volgende:
ik ga maar eens tv kijken, vind het geen leuk topic meer![]()
Klopt maar ik doelde er meer op dat we toen ook pas 15 ofzo waren, dus je reactie over stampeloerissenquote:Op zondag 20 juli 2008 23:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zoenen is al vreemdgaan!
Woord omhoog...quote:Op zondag 20 juli 2008 23:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ach, ik heb net een relatie achter de rug van 7,5 jaar achter de rug! Nog nooit mijn beaderde banaan door een ander mokkel te laten afpellen! Ook nooit de behoefte gehad. Het was niet eens een kwestie van wel of niet toegeven.
De liefde verdween langzaam en de aandacht voor elkaar..quote:Op zondag 20 juli 2008 23:37 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Hoe is het uitgegaan? Of is dat te privé?
Toen je 15 was kwamer er als goed is geen stampeloerissen aan te pas! Een laffe lik over de tet en/of wat grabbelen in de grabbelton verder kwam je niet...quote:Op zondag 20 juli 2008 23:38 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Klopt maar ik doelde er meer op dat we toen ook pas 15 ofzo waren, dus je reactie over stampeloerissenging niet helemaal op in die situatie.
Ooit gehoord van BrEeZaH's?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Toen je 15 was kwamer er als goed is geen stampeloerissen aan te pas! Een laffe lik over de tet en/of wat grabbelen in de grabbelton verder kwam je niet...
Oh is er iets leuks op tv?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:45 schreef LastRequest het volgende:
Ik denk dat ik net als LG maar weer tv ga kijken
Waar zie je vieze woorden dan?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:47 schreef LastRequest het volgende:
Geen vieze woorden iig!
Toen ik 15 was moest je nog je eigen bier brouwen!quote:
1 keer geweest...quote:Op zondag 20 juli 2008 23:50 schreef LastRequest het volgende:
Toen ik 15 was ging ik met mijn vriendje naar de Megafestatie
Toen ik 15 was zat ik al lang niet meer aan de eerste joint! Lekker met mn maatjes tot midden in de nacht op straat hangen! Beetje klooien, beetje vervelen...quote:Op zondag 20 juli 2008 23:55 schreef J-heronimus het volgende:
Toen ik 15 was rookte ik me eerste jointje en ging ik voor het eerst uit in de Matrixx
Wat een stoere jongen was ik destijds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |