Vertel.............waaraan heb je gewerkt ? Ik ben wat sneller van begripquote:Op zondag 20 juli 2008 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er dan nog een paar uur zoek in de ochtend, maar het geeft nietIk heb net gelezen dat je je buikje rond hebt gegeten, toch lief dat ze zo uitgebreid rekening met je hielden.
Ik heb vandaag gewoon hard gewerkt, maar niemand snapt waaraan
trusten, zijn dat jouw buspolen die op tv zijn?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Och fokkertjes, I love you all![]()
Truste![]()
quote:Op zondag 20 juli 2008 23:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat zeg ik, toplag voeren aan de kat van de buren, misschien heb je er dan nog wat profijt van.
Hmm, dat heb ik ook teruggehoord ja, ik klink niet echt zoals ik zelf dacht, of zo....quote:Op zondag 20 juli 2008 23:14 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hoi kahaarin
Jaja, normaal zit ik nu druk op de Wii maar heb voor het eerst de PPPS beluisterd via de download van tipsch, was echt leuk om te beluisteren en heb jou ook ff gehoord toen je belde
Ik haat dat zo he..... Zestig lagen kleding over elkaar, alles moet 'goed'quote:
Luv You Too !!! TRUSTUHquote:Op zondag 20 juli 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Och fokkertjes, I love you all![]()
Truste![]()
Belangrijkste is dat je moeder het mooi vond, die was jarig en heeft je btw schandalig verwend, is ook een boel waard toch?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik haat dat zo he..... Zestig lagen kleding over elkaar, alles moet 'goed'
zitten dus alles zit strak en dan mag je er ook nog niet eens je gympen onder aan.......
Voel me dan net zo'n paspop..................Peter is niet van de deftige kleding.
Wat lees ik daar!?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:17 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik haat dat zo he..... Zestig lagen kleding over elkaar, alles moet 'goed'
zitten dus alles zit strak en dan mag je er ook nog niet eens je gympen onder aan.......
Voel me dan net zo'n paspop..................Peter is niet van de deftige kleding.
Je hebt een hele lieve zachte dames stemquote:Op zondag 20 juli 2008 23:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik ook teruggehoord ja, ik klink niet echt zoals ik zelf dacht, of zo....![]()
Maarreh, vrijdag weer, bel jij dan ook?
Dat ga ik ws. doen ja!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, dat heb ik ook teruggehoord ja, ik klink niet echt zoals ik zelf dacht, of zo....![]()
Maarreh, vrijdag weer, bel jij dan ook?
Ik heb Python scripts voor Paint Shop Pro geschreven.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:14 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Vertel.............waaraan heb je gewerkt ? Ik ben wat sneller van begrip
Idd, gewoon bellen is het beste denk ik, en je deed het goed moet ik zeggen!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:19 schreef Dementor het volgende:
Als ik kan bellen kan iedereen het.
Bellen is makkelijk. Lullen nietquote:Op zondag 20 juli 2008 23:19 schreef Dementor het volgende:
Als ik kan bellen kan iedereen het.
Ik was nuchter.....quote:Op zondag 20 juli 2008 23:18 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat ga ik ws. doen ja!Het zal wel ff een drempel voor me zijn en de nodige blikjes bier maargoed Bongetje moet ook eens in de uitzending komen en ik moet zeggen dat ik het een zeer leuke show vind, oke weinig muziek maar dat zei Peter zelf al, het is een Talkshow dus wat dat betreft heb ik me prima geamuseerd
Ja dat is van "ooooohhhhhhhhhh......." enzo...quote:Op zondag 20 juli 2008 23:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat je moeder het mooi vond
Tja, maar bij vergaderingen zie je tegen wie je spreekt, nu niet.....quote:Op zondag 20 juli 2008 23:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan wat je in het dagelijks leven doet he.
Nuchter nog wel, dan vind ik het dubbelknapquote:Op zondag 20 juli 2008 23:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik was nuchter.....Pas na het gesprek heb ik van schrik een wijntje gepakt, het was wel erg gezellig babbelen met Peter en LS, Gert en APK moeten ook nog bellen dus je bent in goed gezelschap......
![]()
![]()
Soury.....ty.
Volgens mij heb jij echt een te schattige moeder!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ja dat is van "ooooohhhhhhhhhh......." enzo...
Ze ziet me ook maar eens in de 10 jaar in pak ofzo
En ja Dementor: ik haat het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |