Slaap lekker Ruudquote:Op zondag 20 juli 2008 22:57 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ben er weg van nu, truste Fok! en tot morgen (do jutra, po polsku)
Het is allemaal wat hè.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
ff serieus. Ja wat? : TT, mod meld zich niet, name-topic, Gert, confusion, static is er wel, zodoende
Foeke Dillema, de 57 jarige neef van Foekje ziet Foekje vanuit de hemel met haar wandelstok zwaaien en roepen dat het goed zo is.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:56 schreef blomst het volgende:
[..]
ja, zei ik hier ook al, het komt allemaal te laat.
Ben al weg, maar deze reactie, al is die niet zo veel zeggend, stel ik wel op prijsquote:
Oh ja, da's waar... alhoewel ik punniken wel érg inspannend vind hoor.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach, volgens sommige hebben we toch niks anders te doen dus wat let je?
quote:Op zondag 20 juli 2008 23:00 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben al weg, maar deze reactie, al is die niet zo veel zeggend, stel ik wel op prijs
Ja wat? Na mijn laatste post lurk ik nog ff na. Teleurgesteld ?quote:
Een plek onder de zonquote:Op zondag 20 juli 2008 23:02 schreef tipsch het volgende:
één kopje thee
Wat een interessante TT. Ik gok op een grote dikke neger met gouden voortanden.![]()
Vooral het aanhechten van de verschillende kleurtjes, pfff breek me de bek niet open......quote:Op zondag 20 juli 2008 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar... alhoewel ik punniken wel érg inspannend vind hoor.
ben juist heel druk bezig
quote:Op zondag 20 juli 2008 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja wat? Na mijn laatste post lurk ik nog ff na. Teleurgesteld ?
Hey Peter!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:04 schreef PeterNB het volgende:
Zo.......................benkweer
Static was toch een bisexuele negertravestiet ??
Ik wilde er net naar vragen he. Stukje appeltaart, graag.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:04 schreef HoneyBunny het volgende:![]()
Dementor hier? Ik kom zn creditcard halen![]()
Wil iemand nog een stukje appeltaart?
Nou gewoon, mijn moeder gaf een 'feestje'quote:
Hij is alleen een beetje aangebrand...quote:Op zondag 20 juli 2008 23:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik wilde er net naar vragen he. Stukje appeltaart, graag.
Jemig, zover ben ik nog niet eens. Heb er net één draadje in zittenquote:Op zondag 20 juli 2008 23:05 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vooral het aanhechten van de verschillende kleurtjes, pfff breek me de bek niet open......
BEETJE !!!!!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:07 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
Hij is alleen een beetje aangebrand...
[ afbeelding ]
Beetje poedersuiker erover strooien dan ziet niemand er iets van!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:07 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van drie tot negen? Dan klopt er ergens iets niet... jij moest er vanochtend vroeg vandoor. Dus graag het complete verhaalquote:Op zondag 20 juli 2008 23:06 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nou gewoon, mijn moeder gaf een 'feestje'
Ze had Alcazar afgehuurd (discotheek) en van drie tot negen zitten
zuipen, freten met live muziek en optredens
Evengoed lekker. Voer ik het toplaagje gewoon aan de kat van de buren. Dank HoneyBun, je hebt weer goed je best gedaan, zie ik.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:07 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
He lachebek!quote:
maqar je proeft het welquote:Op zondag 20 juli 2008 23:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Beetje poedersuiker erover strooien dan ziet niemand er iets van!
Ik kan geen eten meer zien.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:07 schreef HoneyBunny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben met de motor naar mijn Moedertje gereden en me daar omgekleed in pakquote:Op zondag 20 juli 2008 23:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Van drie tot negen? Dan klopt er ergens iets niet... jij moest er vanochtend vroeg vandoor. Dus graag het complete verhaal
De vulling is vast wel lekkerquote:Op zondag 20 juli 2008 23:10 schreef Soury het volgende:
Stelletje schijnheiligen.. Das zwart geblakerd
quote:
Aw. da's schattig, netjes in pak en ook nog vroeg op voor Mams....Jij hebt je goede daad gedaan deze maand!quote:Op zondag 20 juli 2008 23:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben met de motor naar mijn Moedertje gereden en me daar omgekleed in pak
(ik haaaaat pakken) en Mamsie wilde er een uur vantevoren zijn, dus vanaar dat ik
vanochtend de wekker had gezet.......
Dat zeg ik, toplaag voeren aan de kat van de buren, misschien heb je er dan nog wat profijt van.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:10 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Herstel, toplaagje er af schrapen en dan poedersuiker.
Volgens mij zijn er dan nog een paar uur zoek in de ochtend, maar het geeft nietquote:Op zondag 20 juli 2008 23:11 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik ben met de motor naar mijn Moedertje gereden en me daar omgekleed in pak
(ik haaaaat pakken) en Mamsie wilde er een uur vantevoren zijn, dus vanaar dat ik
vanochtend de wekker had gezet.......
nah, hij is ook al goed beloond met allemaal lekkere hapjes.quote:Op zondag 20 juli 2008 23:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Aw. da's schattig, netjes in pak en ook nog vroeg op voor Mams....Jij hebt je goede daad gedaan deze maand!![]()
Hoi kahaarinquote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Och fokkertjes, I love you all![]()
Truste![]()
Alweer?quote:Op zondag 20 juli 2008 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
Och fokkertjes, I love you all![]()
Truste![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |