Geef het maar gewoon op.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:57 schreef Chriz2k het volgende:
Boswachter heeft maar een stuk of 3 stemmen meer dan ik, dus als ik alles ga natellen kom ik evengoed op meer stemmen uit!
quote:Op zondag 20 juli 2008 20:56 schreef yvonne het volgende:
JUUP op Klaagbaak
Met meerderderheid van stemmen van de crewjury is JUUP© gekozen tot moderator van Klaagbaak.
Heel veel succes op KLB!
We gaan nu de publieksstemmen tellen.
Stay tuned
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:12 schreef de_boswachter het volgende:
Chriz2k !
Wanneer Juup (c) hier als Mod verkozen wordt vertrek ik serieus naar scholieren.com. Ja dat is een belofte.
I hope so!quote:Op zondag 20 juli 2008 20:57 schreef Chriz2k het volgende:
Boswachter heeft maar een stuk of 3 stemmen meer dan ik, dus als ik alles ga natellen kom ik evengoed op meer stemmen uit!
doe je deur opslot dit wordt rellenquote:Op zondag 20 juli 2008 21:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op zijn reactie.
Ik schat zo van welquote:
Die blijft gewoon posten of komt verassend na alle kloonscans als winnaar uit de bus.quote:
Goede keus, verwacht ik dat juup er gaat zitten. Krijgt hij jullie volledige steun om wijzigingen door te voeren en slotjes te zetten en uiteindelijk vervelende mensen te laten bannenquote:
Misschien mag je Juup ondersteunen , als jullie samen op een lijn zouden kunnen komen.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:02 schreef Chriz2k het volgende:
Alle crewleden die in de verkiezingstopics op mij stemde hebben zijn zeker gezwicht voor de groepsdruk?
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
doe je deur opslot dit wordt rellen
Nou, tel jij ook nog eens goed na dan?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:57 schreef Chriz2k het volgende:
Jaloers?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:05 schreef elfzesendertig het volgende:
Juup, gefeliciteerd
Er zullen nog wel wat rellen gekomen aangezien Juup geen Klaagbaker is en zo [ afbeelding ]
Te laat je bent nu al blauwquote:
Biogarde stopt eindelijk.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:03 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb wat gemist geloof ik? Komen er meerdere mods bij? Ik dacht dat er maar 1 mod bij zou komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |