abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60240681
Heeft iemand ervaring met een Wajong uitkering.
Pddnos en asperger kom je er dan voor in aanmerking?
Dit heb ik namelijk en ik heb geen zin om stapels formulieren in te vullen voor niets.
Al lees ik overal dat het hier juist voor is bedoelt en niet(meer)voor mensen die na hun vmbo/havo/vwo geen mbo/hbo gaan en kunnen doen.
Dit is ... procent van het minimumloon dus als ik full time ga werken na mn opleiding vervalt dit?
Hoop toch wel meer dan het minimum te gaan verdienen alleen het schijnt dat je nog een kleine korting ofzo kan hebben feitelijk niets wat je dan meer krijgt.
Heeft iemand hier ervaring mee?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 21 juli 2008 @ 12:07:40 #27
35189 Troel
scherp en bot
pi_60241971
Als ik die spoiler zie dan gaan bij mij mjn nekharen overeind staan, sorry.
Of je ervoor in aanmerking komt hangt af van de mate waarin je last hebt van je stoornis. Maar hoezo PDD-Nos EN Asperger? Zijn dat de nieuwste diagnoses? Asperger kan toch enkel vastgesteld worden als er geen andere diagnose is?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60242243
quote:
Op maandag 21 juli 2008 12:07 schreef Troel het volgende:
Of je ervoor in aanmerking komt hangt af van de mate waarin je last hebt van je stoornis. Maar hoezo PDD-Nos EN Asperger? Zijn dat de nieuwste diagnoses? Asperger kan toch enkel vastgesteld worden als er geen andere diagnose is?
PDD-NOS kan enkel worden vastgesteld worden als er geen andere diagnose is. NOS staat voor Not Otherwise Specified. Overigens vraag ik me af waarom ze PDD-NOS niet beter kunnen omschrijven dan gewoon als vergaarbak, omdat het lijkt alsof de meeste PDD-NOSsers moeite hebben met anger management en andere autisten niet, maar goed...

Verder geldt volgens mij voor heel veel stoornissen dat ze alleen kunnen worden vastgesteld als er geen ander vastgesteld is. PDD-NOS én Asperger hebben lijkt me onzin. Ik twijfel of Scarface problemen heeft met formuleren of dat hij gewoon maar een beetje zit te stoken

Ik zou nog veel meer willen zeggen als reactie op posts in dit topic, maar ik zit nu op mijn werk en ik heb nu wél wat te doen, dus ik ga maar weer aan de slag
  maandag 21 juli 2008 @ 12:22:08 #29
35189 Troel
scherp en bot
pi_60242287
quote:
Op maandag 21 juli 2008 12:20 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

PDD-NOS kan enkel worden vastgesteld worden als er geen andere diagnose is. NOS staat voor Not Otherwise Specified. Overigens vraag ik me af waarom ze PDD-NOS niet beter kunnen omschrijven dan gewoon als vergaarbak, omdat het lijkt alsof de meeste PDD-NOSsers moeite hebben met anger management en andere autisten niet, maar goed...

Verder geldt volgens mij voor heel veel stoornissen dat ze alleen kunnen worden vastgesteld als er geen ander vastgesteld is. PDD-NOS én Asperger hebben lijkt me onzin. Ik twijfel of Scarface problemen heeft met formuleren of dat hij gewoon maar een beetje zit te stoken

Ik zou nog veel meer willen zeggen als reactie op posts in dit topic, maar ik zit nu op mijn werk en ik heb nu wél wat te doen, dus ik ga maar weer aan de slag
Trust me, ik weet wat PDD-NOS is en waar het voor staat Ik weet ook dat heel vaak mensen daar ingeschoven worden omdat ze geen zin hebben om duidelijk uit te zoeken wat het precies is en je daarmee ook een stempel hebt. Specifieke voorbeelden daarvan: Riagg, midden jaren 90.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 21 juli 2008 @ 12:29:39 #30
188877 Stupendous76
wenst iedereen veel plezier
pi_60242453
quote:
Op maandag 21 juli 2008 12:20 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Repent, Pray, Forgive
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
Mensen doen niet dingen omdat ze dat willen, maar omdat het kan.
pi_60243446
quote:
Op maandag 21 juli 2008 12:07 schreef Troel het volgende:
Maar hoezo PDD-Nos EN Asperger? Zijn dat de nieuwste diagnoses? Asperger kan toch enkel vastgesteld worden als er geen andere diagnose is?
Van die spoiler tja om het geheel wat positiever over te laten komen heb ik dat erbij gezet.
Pdd nos en asperger is beiden vastgesteld, door mensen die er verstand van hebben uiteraard.
Pddnos zal eerst vastgesteld zijn, daarna Asperger.
Ik ben met meerdere mensen in contact geweest en dit is natuurlijk maar een detail, laten we het maar op asperger houden.

Black_Tulip: Ik heb geen problemen met formulieren en dit is serieus.
Ik hoop eigenlijk op reacties van mensen met een Wajong uitkering, het meeste heb ik natuurlijk aan posts van mensen die ook studeren en wel een Wajong uitkering hebben die ook asperger hebben.
Ik hoop niet dat mensen denken dit is een grap of iets dergelijks en hierdoor niet reageren....
Dit is geen ONZ en dus zou je dat ook niet moeten verwachten.
quote:
Of je ervoor in aanmerking komt hangt af van de mate waarin je last hebt van je stoornis.
Lastig om van mezelf te zeggen.
  maandag 21 juli 2008 @ 13:19:26 #32
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_60243604
Ik heb Wajong . De kueringen beschouw ik als hels.
Ondaks dat ik (klassiek) autisme heb, in een instelling woon etc., word ik nog steeds, om de paar jaar , herkeurd.
Alsof het over, zou gaan!!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  maandag 21 juli 2008 @ 13:19:26 #33
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_60243605
Ik heb Wajong . De kueringen beschouw ik als hels.
Ondaks dat ik (klassiek) autisme heb, in een instelling woon etc., word ik nog steeds, om de paar jaar , herkeurd.
Alsof het over, zou gaan!!
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
pi_60243606
Als je studeert krijg je toch stufi? Waarom dan ook nog een uitkering? En als je na je studie fulltime kunt werken, heb je al helemaal geen recht op een uitkering
  maandag 21 juli 2008 @ 13:20:32 #35
35189 Troel
scherp en bot
pi_60243624
quote:
Op maandag 21 juli 2008 13:12 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Van die spoiler tja om het geheel wat positiever over te laten komen heb ik dat erbij gezet.
Pdd nos en asperger is beiden vastgesteld, door mensen die er verstand van hebben uiteraard.
Pddnos zal eerst vastgesteld zijn, daarna Asperger.
Ik ben met meerdere mensen in contact geweest en dit is natuurlijk maar een detail, laten we het maar op asperger houden.

Ik hoop eigenlijk op reacties van mensen met een Wajong uitkering, het meeste heb ik natuurlijk aan posts van mensen die ook studeren en wel een Wajong uitkering hebben die ook asperger hebben.
Ik hoop niet dat mensen denken dit is een grap of iets dergelijks en hierdoor niet reageren....
Dit is geen ONZ en dus zou je dat ook niet moeten verwachten.
[..]

Lastig om van mezelf te zeggen.
Als er eerst NOS is vastgesteld en daarna Asperger, vervalt daardoor de NOS Het is namelijk op dat moment wel gespecificeerd
Heaven7 heeft een uitkering, maar verder weer ik ook niet wie er een uitkering heeft. Heb zelf op het punt gestaan er eentje aan te vragen, maar nooit gedaan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60244200
Volgensmij is er wel extra stufi beschikbaar voor door 'ziekte' opgelopen studievertraging. Als student zou je dus beter in die hoek kunnen zoeken.
Sweet and innocent...
pi_60251724
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 17:25 schreef MLI het volgende:
Weet je wat ik me gisteren besefte? Ik hecht mij niet aan anderen. Mijn familie mis ik nooit, mijn vrienden mis ik nooit. Ik weet ook niet zeker of ik wel in staat ben om te houden van iemand. Ik kan wel heel veel om iemand geven maar andermans verdriet doet me over het algemeen weinig. Ik lig alleen wakker om mijn eigen problemen. Herkennen jullie dat?
Vooral dat laatst ik lig vaak in bed te piekeren over mijn problemen. Of ik in staat ben om van iemand te houden dat weet ik eigenlijk ook. Wat is houden van eigenlijk?
quote:
quote:Op zondag 20 juli 2008 17:31 schreef Troel het volgende:
Wat ik het ergste vind:

Ik heb op een gymclubje gezeten voor kinderen met een motorische achterstand. Daar had ik het gevoel dat het allemaal wel meeviel als ik om me heen keek. Tijdens een opvoering voor de ouders zei de fysio die het clubje leidde dat je kon zien hoe goed de kinderen liepen. Goed was als de armen en de benen kruislings "liepen" (dus linkerarm, rechterbeen). Ik was de enige die zo liep en ook de enige die zo bleef lopen en ik weet nog dat ik dacht "jongens, horen jullie dat dan niet, ga toch anders lopen!"

Hetzelfde toen ik naar zo'n cursus ging voor communiceren. Heel fijn dat ik moet vragen waar de macaroni staat, maar daar heb ik geen moeite mee? Ik heb niets aan zo'n cursus. In tegenstelling tot iemand anders van de groep, die echt veel slechter was, maar dus niets heeft geleerd van de hele cursus, omdat de cursus voor twee mensen te simpel was en we dus heel leuke stukjes gingen opvoeren met heel veel extra onzin in plaats van alleen hetgeen we moesten doen

Wanneer komt er nou eens iets waarmee ik ECHT geholpen ben, waar ik ECHT wat aan heb en waar ik me ECHT beter door ga voelen.
Hier ben ik dus ook bang voor. Dat als ik die training gaan doen de specifieke problemen die ik heb niet ter spraken komen of dat het te snel gaat zodat ik het nog niet. Aangezien ik moeilijk kan aangeven wat mijn specifieke problemen zijn wordt dit nog lastig.

Verder heb ik bedacht dat toen ik kind was de focus vooral lag op mijn lichaamelijke problemen en niet mijn geestelijke problemen. Ik kreeg bijvoorbeeld logepedie en MRT. Maar het feit dat ik nauwelijks vrienden had en mijzelf steeds verder isoleerde werd over het hoofd gezien.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_60252898
TVP
Sanity is (not) statistical
pi_60254147
Goed. Ik ben nu gewoon weer thuis, dus tijd zat om weer hier te posten.

Vandaag kreeg ik een e-mail van een kennis van me dat ze liever niet meer met me wil afspreken, omdat de 'klik' er niet is en we toch niet echt vriendinnen zullen worden. Daar had ze verder ook wel goede redenen voor. Ze had het idee dat ik met haar afsprak uit een soort plichtsgevoel jegens haar. Ik heb haar uitgelegd dat het meer is omdat ik zodanig weinig sociale contacten heb dat ik toen ze voor de eerste keer voorstelde om eens wat te gaan drinken de kans met beide handen heb aangegrepen en niet meer heb losgelaten, hoewel ik ook wel merkte dat het niet goed klikte... We zijn allebei heel open geweest en ik heb haar nog net niet verteld dat ik autisme heb. Afgezien van op internet (naïef misschien..) vertel ik dat mensen liever niet

Maar goed... Ik ben er blij mee dat ze dit zo eerlijk verteld heeft in plaats van gewoon maar niet meer op mijn mails te reageren, maar ik heb nu wel een sociaal contact minder

Ik heb naar aanleiding van de mailwisseling met haar besloten dat ik weer contact ga zoeken met een psychiater en dan wel het SARR. Eerst nog een huisarts in Rotterdam vinden die me een verwijzing wil geven. Die diagnose en aansluitende therapie is meer dan vier jaar geleden en ik heb het gevoel maar een beetje te dolen. Tijd voor wat duidelijkheid van een expert. Om te beginnen met een second opinion
  maandag 21 juli 2008 @ 22:07:46 #40
188877 Stupendous76
pi_60254632
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:46 schreef Black_Tulip het volgende:
Goed. Ik ben nu gewoon weer thuis, dus tijd zat om weer hier te posten.

Vandaag kreeg ik een e-mail van een kennis van me dat ze liever niet meer met me wil afspreken, omdat de 'klik' er niet is en we toch niet echt vriendinnen zullen worden. Daar had ze verder ook wel goede redenen voor. Ze had het idee dat ik met haar afsprak uit een soort plichtsgevoel jegens haar. Ik heb haar uitgelegd dat het meer is omdat ik zodanig weinig sociale contacten heb dat ik toen ze voor de eerste keer voorstelde om eens wat te gaan drinken de kans met beide handen heb aangegrepen en niet meer heb losgelaten, hoewel ik ook wel merkte dat het niet goed klikte... We zijn allebei heel open geweest en ik heb haar nog net niet verteld dat ik autisme heb. Afgezien van op internet (naïef misschien..) vertel ik dat mensen liever niet

Maar goed... Ik ben er blij mee dat ze dit zo eerlijk verteld heeft in plaats van gewoon maar niet meer op mijn mails te reageren, maar ik heb nu wel een sociaal contact minder

Ik heb naar aanleiding van de mailwisseling met haar besloten dat ik weer contact ga zoeken met een psychiater en dan wel het SARR. Eerst nog een huisarts in Rotterdam vinden die me een verwijzing wil geven. Die diagnose en aansluitende therapie is meer dan vier jaar geleden en ik heb het gevoel maar een beetje te dolen. Tijd voor wat duidelijkheid van een expert. Om te beginnen met een second opinion
Natuurlijk niet leuk dat je een contact minder hebt, aan de andere kant ging dit wel op een nette manier (als je haar nog een keer tegenkomt kan je gewoon weer wat gaan drinken)

Algemene vraag, meer aan iedereen:
Hoe lang is zo'n diagnose geldig?
-eidt-
Het beeld kan natuurlijk veranderen met de tijd. En als je je kan typerende gedrag kan aanpassen of camoufleren lijkt het er voor de buitenwereld sterk op dat je 'normaal' bent. Hoe gaat men daar mee om?

[ Bericht 5% gewijzigd door Stupendous76 op 21-07-2008 22:28:39 ]
Repent, Pray, Forgive
  maandag 21 juli 2008 @ 22:09:33 #41
35189 Troel
scherp en bot
pi_60254671
Kan het over gaan? Waar kan ik me aanmelden daarvoor?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 21 juli 2008 @ 22:28:10 #42
188877 Stupendous76
pi_60255122
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:09 schreef Troel het volgende:
Kan het over gaan? Waar kan ik me aanmelden daarvoor?
Sorry, verkeerd verwoord, post aangepast.
Repent, Pray, Forgive
pi_60255439
Verder wilde ik in het wilde weg gaan reageren op quotes. Ik hoop dat er mensen bereid zijn om dit te lezen
quote:
Op zondag 20 juli 2008 00:53 schreef Maeghan het volgende:
Helaas is het instrument van mijn keuze op dit moment nog even te duur, maar misschien begin ik er ooit nog eens mee.
Ben ik nou echt de enige die zich afvraagt welk muziekinstrument je gekozen hebt?
quote:
Maar ach, eerlijkgezegd heb ik altijd het gevoel dat ik nooit echt ergens goed in ben. Alsof ik overal wel in mee kan komen, maar nergens in uitblink. Het enige waar ik wel goed in ben en waar ik ook iets van mezelf in kan leggen, is dan weer hetgene waar ik in zekere zin ook weer heel slecht in ben: ik heb een haat-liefdeverhouding met schrijven.

Alles bij elkaar zit ik mezelf gewoon erg in de weg, ben ik doelloos en weet ik niet wat ik wil, en als ik het eenmaal weet ga ik aan mezelf twijfelen, of ik er wel goed aan doe, en dan ben ik het helemaal kwijt. Mijn hoofd voelt soms alsof het vol zit met watten, m'n gedachten lopen als kluwen garen door elkaar heen, wat ik voel weet ik ondertussen ook niet meer en erover praten lukt maar beperkt. CTRL + ALT + DEL indrukken lijkt me nog steeds de beste oplossing eigenlijk.
Het meeste hiervan is vrij herkenbaar, hoewel ik niet helemaal de weg kwijt ben. En Control Alt Delete? Ik hoop dat je dat niet figuurlijk bedoelt
quote:
Op zondag 20 juli 2008 10:37 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Of je krijgt zo´n vraag waar zie jij jezelf over vijf jaar? Daar kan ik geen antwoord opgeven. Ik weet niet eens waar ik over een jaar ben laat staan vijf jaar.
Oh ja, die. Ik weet wel een aantal opties voor mezelf over vijf jaar. De meest optimistische: als wetenschappelijk onderzoeker, of iets anders aan de universiteit. Wat minder optimistisch of juist realistischer: als vertaler of een ander niet al te goed verdienend baantje dat me wel voldoening geeft, maar toch ver onder mijn niveau ligt. Doemscenario: ingestort en ook aan de Wajong.
quote:
Op zondag 20 juli 2008 17:11 schreef Ruzbeh het volgende:
Jazzballet... je ouders hebben smaak.
Meen je dit?
quote:
Op zondag 20 juli 2008 17:25 schreef MLI het volgende:
Weet je wat ik me gisteren besefte? Ik hecht mij niet aan anderen. Mijn familie mis ik nooit, mijn vrienden mis ik nooit. Ik weet ook niet zeker of ik wel in staat ben om te houden van iemand. Ik kan wel heel veel om iemand geven maar andermans verdriet doet me over het algemeen weinig. Ik lig alleen wakker om mijn eigen problemen. Herkennen jullie dat?
Ja en nee. Ik hecht niet makkelijk aan mensen, maar ik kan het wel. Ik heb toen ik op mezelf ging wonen me vrij makkelijk losgeweekt van mijn ouders en mijn zusje en ze hebben nog steeds meer behoefte aan contact met mij dan ik aan contact met hen. Desondanks houd ik wel van ze. Ik kan heel veel om iemand geven en ik ben loyaal. Met andermans verdriet kan ik slecht omgaan, maar het doet me zeker wat.
quote:
Op zondag 20 juli 2008 17:46 schreef Innocence het volgende:
Konden jullie anders echt niet meer verder of heeft het door gepaste hulp jullie leven verbeterd?
Ik had zeker verder gekund. Ik denk alleen dat ik dan of niet zo ver was gekomen als ik nu ben, of dat ik er langer voor nodig had gehad. Tot de diagnose op mijn 16e was ik wel in contact geweest met hulpverleners, waaronder een psycholoog die autisme vermoedde, maar er was nog niets zeker. Ik ben naar de psychiater gegaan, omdat ik hulp wilde bij het maken van vrienden. De oorzaak waarom ik er zo slecht in was, de diagnose Asperger, kreeg ik er gratis bij En nog vrij vlot ook. Daar voelde ik me eerst niet goed over. Ik vroeg me af of het dan zo duidelijk te zien was dat ik anders was Voor hem wel. Toch is hij degene geweest die me heeft laten zien dat er dingen aan mij zijn waar ik trots op kan zijn. Mede dankzij hem heb ik meer zelfvertrouwen gekregen. Hij is echter ook degene geweest die me toen ik hem na de therapie nog een paar keer belde heel neerbuigend toesprak, dus hem hoef ik niet meer te spreken of te zien.

Echt goede vrienden heb ik dus nog steeds niet, maar ik ga het niet opgeven om ze te krijgen.

Ik heb een tijd lang het stickertje niet willen accepteren, totdat het tot me doordrong dat het een deel van wie ik ben toch treffend omschreef. Bovendien kan ik niet ontkennen dat ik als kind duidelijk autistisch was. Het heeft nu vooral nut als verklaring voor mijn verleden. Wat ik er nu mee moet, weet ik niet goed. Als ik weer eens ergens tegenaan bots en mensen vragen zich af wat er aan de hand is, probeer ik het uit te leggen met dat ik wat 'vreemde' karaktertrekjes heb en dat lukt me meestal vrij aardig. Ik wil geen moment de suggestie wekken dat mensen mij moeten behandelen als een autist. Ik heb namelijk geen vertrouwen in het vermogen van mijn medemens om in te schatten hoe ze me dan zouden moeten behandelen. Ik heb liever dat ze me gewoon leren kennen zoals ik ben (met alle autistische trekjes) en op basis daarvan bepalen hoe ze met mij omgaan.
quote:
Op zondag 20 juli 2008 18:15 schreef Innocence het volgende:
Schrik wel dat die belabberde motoriek van me ook een kenmerk is van autisme? Hoe zit dat precies?
Voor zo ver ik weet, gelden zowel slechte grove als fijne motoriek als kenmerken van autisme. Check, check... Ik heb ondanks Cesar therapie lang geleden eigenlijk pas dit jaar (bij zangles) geleerd hoe ik rechtop moet staan. Ik schijn heel raar te rennen en ik vind dit buitengewoon slopend (maar dat kan ook liggen aan mijn slechte conditie ). Mijn bewegingen zijn over het algemeen houterig, bij tijd en wijle ongecoördineerd. Ik kan afdrogen zonder dingen te laten vallen, maar er zijn wel eens wat dingen gesneuveld (maar goed, bij wie niet he..) Wat betreft fijne motoriek: opmerkingen over mijn slechte handschrift zijn niet van de lucht. Ik heb ze allemaal wel eens gehoord. De laatste vond ik wel leuk: mijn vriend suggereerde dat het SARR naast mijn handschrift op het aanmeldingsformulier geen verdere indicatie nodig zou hebben om autisme te vermoeden Verder voelde ik als kind al feilloos aan dat ik een ramp zou zijn in techniek. Mij moet je ook niet laten klussen.
quote:
Op maandag 21 juli 2008 13:12 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Juist. Ik zei 'formuleren'. En no offense, maar als je denkt dat de suggestie in een spoiler dat je eigenlijk alleen maar vragen stelt over Wajong om geld te kunnen vangen iets positiefs toevoegt aan je post, heb je mijns inziens inderdaad problemen met formuleren..
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:07 schreef Stupendous76 het volgende:
Natuurlijk niet leuk dat je een contact minder hebt, aan de andere kant ging dit wel op een nette manier (als je haar nog een keer tegenkomt kan je gewoon weer wat gaan drinken)
Dat is wel waar inderdaad En daar ben ik ook wel blij mee.
quote:
Algemene vraag, meer aan iedereen:
Hoe lang is zo'n diagnose geldig?
-eidt-
Het beeld kan natuurlijk veranderen met de tijd. En als je je kan typerende gedrag kan aanpassen of camoufleren lijkt het er voor de buitenwereld sterk op dat je 'normaal' bent. Hoe gaat men daar mee om?
Ik dacht op mijn 16e dat ik al behoorlijk was aangepast, maar mijn psychiater prikte er zo doorheen. Ik denk dat het voor een deskundig oog nu nog wel te zien moet zijn dat ik niet helemaal 'normaal' ben. Of een psychiater nu weer de diagnose Asperger zou geven, daar ben ik dus wel benieuwd naar

Ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik ga doen als ik bij die second opinion te horen krijg dat het een waanidee is dat ik Asperger zou hebben

Verder ben ik voor het overgrote deel van mijn buitenwereld hoogstens een tikkeltje vreemd en dat wil ik graag zo houden
pi_60255528
Oeps, beetje lang. Ik ben bereid op verzoek een samenvatting te geven
pi_60255990
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:45 schreef Black_Tulip het volgende:
Oeps, beetje lang. Ik ben bereid op verzoek een samenvatting te geven
De laatste zin is een samenvatting

[ Bericht 11% gewijzigd door ScarFace- op 21-07-2008 23:10:05 ]
pi_60257024
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:02 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Ik vind van niet eigenlijk.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 07:55:36 #47
35189 Troel
scherp en bot
pi_60260254
quote:
Op maandag 21 juli 2008 22:28 schreef Stupendous76 het volgende:

[..]

Sorry, verkeerd verwoord, post aangepast.
Maakt niet uit, ik snapte wel ongeveer wat je bedoelde. Ik weet niet of het echt veranderd, maar door verschillende mensen laten testen levert vaak al verschillende diagnoses op.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 22 juli 2008 @ 07:58:09 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_60260271
quote:
Op maandag 21 juli 2008 23:02 schreef ScarFace- het volgende:

[..]

Ik vind dit eigenlijk een misplaatste opmerking
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60265340
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 07:58 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik vind dit eigenlijk een misplaatste opmerking
Vreemd he, met al die autisten in dit topic.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 18:37:17 #50
188877 Stupendous76
pi_60274907
quote:
Op dinsdag 22 juli 2008 12:20 schreef Black_Tulip het volgende:

[..]

Vreemd he, met al die autisten in dit topic.
Autisten? Waar dan
Repent, Pray, Forgive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')