Hmm vaag er staat wel op de website al een stukje over "margretha heeft blablabla" het zou in de eerste staan van deze mnd 3sept dus?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:17 schreef Juup© het volgende:
[..]
DuchessX gaat nu even kijken, heeft vandaag de Vriendin binnengekregen.
Staat er niet intenzij het over Borderline gaat Nr.36 3 t/m 9 september.
Heb in het vooruitblik van volgende week ook niets zien staan?
Er staat ook dit:quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:35 schreef Logician het volgende:
[..]
Hmm vaag er staat wel op de website al een stukje over "margretha heeft blablabla" het zou in de eerste staan van deze mnd 3sept dus?
(nee gaat over asperger)
Zou kunnen iddquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:37 schreef Juup© het volgende:
[..]
Er staat ook dit:
[ afbeelding ]
Misschien is er een actuele gebeurtenis geweest?
Als je hier kijkt zie je een afschuwelijke typefout mbt Aspergerquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:40 schreef Logician het volgende:
hieronder zie je een voorstukje? http://www.vriendin.nl/vriendschap/openhartig.html
Wat een vreselijke quote is dat "Mijn kinderen mis ik nooit. Daarover voel ik me best schuldig." Ben je niet bang dat je kinderen dat lezen?quote:
Ik lees het normaal eigenlijk nooit, ze hadden contact met mij opgenomen n.a.v. mijn weblog.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:17 schreef Maeghan het volgende:
Tja. Ik keek ook even op de site, wat een draaaaaaaaaamaaaaaaaablad is dat zeg. Als je nog geen stoornis hebt, krijg je hem wel van Vriendin. (nom@logician).
Nu begrijp ik gelijk dat artikel van een tijd geleden, dat vrouwen in hun vriendschap elkaar de put in praten.quote:Op woensdag 3 september 2008 14:30 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik lees het normaal eigenlijk nooit, ze hadden contact met mij opgenomen n.a.v. mijn weblog.
Maar het is idd wel een typisch vrouwenblad
quote:Op woensdag 3 september 2008 14:41 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nu begrijp ik gelijk dat artikel van een tijd geleden, dat vrouwen in hun vriendschap elkaar de put in praten.
Hahahaha en daarom heb ik nou geen vriendinnen!quote:Op woensdag 3 september 2008 14:41 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Nu begrijp ik gelijk dat artikel van een tijd geleden, dat vrouwen in hun vriendschap elkaar de put in praten.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rosenhan_experimentquote:Op maandag 1 september 2008 21:21 schreef ShadyLane het volgende:
Het lijkt mij wel interessant als er een keer een rits mensen die GEEN hulp hebben gezocht waarbij ze getest konden worden op stoornissen in het autistisch spectrum, en op ADHD, enz, mensen die NIET zijn vastgelopen op school of in het werk, die GEEN noemenswaardige problemen ondervinden in hun dagelijks functioneren, van de straat zou worden geplukt en getest op bovengenoemde stoornissen.
Ik heb zo'n vermoeden dat er dan een heleboel etiketjes uitgedeeld zouden worden en dat dan blijkt dat het veelal niet zozeer de stoornis is die de problemen veroorzaakt, maar dat iemand gewoon problemen heeft en er bij tests toevallig ook een stoornis uitkwam. Dat denk ik. Volgens mij lopen er massa's mensen rond die nergens last van hebben en op basis van zo'n test wel een etiket zouden krijgen. Omdat het vaak over een ontzettend grijs gebied gaat en de definities nogal uiteen kunnen lopen.
Maar misschien klopt mijn vermoeden wel helemaal niet en is er wel een veel directer verband tussen 'stoornis' en 'problemen'.
Dat lijkt me nou wel eens interessant om uit te zoeken.
Ik een, maar daar praat ik nooit 'echt' mee. Is bovendien een borderliner waar meestal geen hoogte van te krijgen is, dus dat vult elkaar wel lekker aanquote:Op woensdag 3 september 2008 20:23 schreef Countess het volgende:
[..]
Hahahaha en daarom heb ik nou geen vriendinnen!
Dat experiment is natuurlijk ook van alle kanten afgeschoten en ja het is inmiddels meer dan 35 jaar geleden.quote:Op woensdag 3 september 2008 23:20 schreef Dodecahedron het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Rosenhan_experiment
Experiment uit de jaren '70, waarbij ze hetzelfde doen als wat jij zegt (maar dan niet met autistische stoornissen). Het enige wat de patiënten moesten zeggen is dat ze soms wel eens een vage stem in hun hoofd horen die "Thud." (Plof) zegt. Ze hadden volgens psychiaters allemaal last van schizofrenie of een andere stoornis ...
Weet niet hoeveel je er van moet geloven eigenlijk.
Oké danquote:Op donderdag 4 september 2008 13:37 schreef Logician het volgende:
Het verhaal staat dus in de vriendin extra
Voel je wel emotie als je je voorstelt dat het je zelf overkomt?quote:Op donderdag 4 september 2008 14:38 schreef Dreaming.Bee het volgende:
Ook voel ik me vaak emotieloos als het met iemand niet goed gaat en dat aan mij vertelt. Ik kan me gewoon niet goed inleven in deze persoon, en het erge is dat ik het tijdens een gesprek met iemand ook van mezelf doorheb, waardoor ik me daarna vreselijk ellendig kan voelen. Zelf bij gesprekken met Familie. Muziek doet me meer dan dat iemand een aangrijpbaar verhaal over zichzelf staat te vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |